krijg je daar als commander dan ook punten voor? en kan je die onbeperkt blijven droppen? had eigenlijk gehoopt dat ze meer van die mode hadden laten zien
Plenty of pop in and other uglies during spectator, but I assume that's always the case in spectator? Yeah pop in lots of it and i have two titans .When u look in first person view u dont get it just on free cam. Dice are posting in a GAF thread saying this isn't the final build http://unionvgf.com/index.php?threads/bf4-live-stream.1369/#post-49149 --- Kortom...zelfs PC heeft dat soort dingen in de spectator.
Ja krijg je punten voor. Zit ook een timer op hoe vaak je hem kan droppen en bij sommige commander features ligt er ook aan welke vlaggen hebt.
Vind je het gek met een ontwikkelverschil van 10 jaar? Is nog meer logisch omdat BF 4 al op next gen software is gemaakt, die dus minder geschikt is voor de oudere consoles. Iemand de SP al uitgespeeld? Hoe is die qua verhaal en dergelijke en het soort missies???
Bruut hoor... Hoop dat het snel de 29e is De beleving op de next lijkt mij toch intenser, alleen is 64 man/vrouw vast ook weer wennen.
Wil een Kobra RDS zetten op mijn M16A4. Alleen staat er: 'Unlocked via Battlepack'. Hoe kan ik hem nu instellen?
Ik heb hem niet gespeeld nog, maar ik lees er weinig bijzonders over hij zou vooral weer aan de korte kant zijn, dus ik denk dat er wel betere SP shooters zijn (Metro Last Light bijvoorbeeld, geweldige SP shooter en kost geen drol weer)
Ja bij lvl 3, 5 en 7 weet ik tot nu toe, een bronzen battlepack. Als je deluxe edition hebt gekocht krijg je een paar golden battlepacks bijvoorbeeld.