Kheb hem nu ook en hij is supervet! Spotten is wel wennen dat ze dat verandert hebben maar daar wen je wel aan. Heb wel veel last van server connection lost ofzo :-s heb nog maar een paar potjes af kunnen maken
Ik denk dat hij de commander-app bedoeld, maar die komt volgens mij pas de 19e ofzo. Ik moest lachen om 'available first on Xbox One'. Die eikels zitten ons gewoon te fucken.
Heel lang gewacht op deze game en ik vind hem tot nu toe best wel tegenvallen. Vooral grafisch vind ik hem zelfs minder dan BF3...ik ben meestal niet zo kritisch maar het valt wel op dat dit spel een stapje terug is...echt jammer!
Ik bedoel dat tegen de tijd dat de One hier in Nederland verkrijgbaar is, die mappack misschien al lang op de PS4 te spelen is
Heb vaak last van vastlopers als ik de multiplayer speel. Vooral als de map aan het laden is, erg vervelend. Hoop dat ik over drie weken ongestoord de versie op de Xbox One kan spelen.
Hier hetzelfde, vaak vastlopers of bugs in het spel. Ik heb ook een keer gehad dat ik werd gerevived, ik duwde per ongeluk ook op de startknop, en toen lag ik daar gerevived, maar kon niet bewegen en zag iedereen gewoon langslopen ..
Nee, maar dat zal het probleem waarschijnlijk niet zijn. Ik kijk nu op het Battlefield forum en lees veel klachten over bugs, vastlopers etc.
Ik heb ook wat vreemde bugs, ik kan geen servers joinen die vol zijn, dan krijg ik de melding , no free commander slots, ik wil gewoon in de que wachten totdat er plek is..