Netflix

Discussie in 'TV, Film & Series' gestart door Exionche, 19 jun 2013.

1. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556
    Maar als het goed is staat dat in Netflix ook bij onlangs toegevoegd toch?

Ander vraagje....kun je met Netflix ook met ideal betalen of moet je persé PayPal? Ik ga die gratis maand Netflix even regelen voor een maat namelijk.

2. Leis

Leis Arkham Knight / 2015

Leuk Bevonden:
    7
    Je kan niet met ideal, maar wel met je bank rekening nummer. Netflix schrijft het dan van je bank af.

3. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556
    Oh...maandje gratis aanbieding is dus afgelopen voor nieuwe klanten zo te horen?

4. Leis

Leuk Bevonden:
    7
    Uh nee. Je kan nog gratis een maand kijken. Maar je moet wel je rekening nummer opgeven. Als je niet verder met Netflix, dan dien je dit aan te geven. Anders word er per maand 8 euro automatisch van je bank geschreven. ;)

5. Sloober

Sloober Active Member

Leuk Bevonden:
    16
    Ja, maar dat vind ik niet duidelijk omdat er ook films bij staan die weken geleden zijn toegevoegd, hier zie je per dag welke films er zijn toegevoegd

6. Ebrithil

Ebrithil Active Member

Leuk Bevonden:
    39
    Misschien al eerder aangegeven hier; maar als je Media Hint download heb je toegang tot de amerikaanse Netflix. Ik had voor het in Nederland kwam zo toegang gekregen, en m'n account werkt op de amerikaanse en de nederlandse. Dus misschien ook wel andersom :)

7. Lethal AK47

Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4.204
    Handig. :) Ik wilde me net weer aanmelden voor een maand gratis, maar ze hebben de betaalprocedure aangepast. :+

8. Lethal AK47

Leuk Bevonden:
    4.204
    Godver, laat ik net 1 cent afschrijven om te verifiëren en word ik afgewezen. 8)

9. Leis

Leuk Bevonden:
    7
    Zijn er al veel nieuwe series en films toegevoegd?

10. Lethal AK47

Leuk Bevonden:
    4.204
    Weet ik veel, dat wilde ik checken. Maar ik ben nu 1 cent kwijt en geen Netflix! :+

11. RemcoM

RemcoM Ash and molten glass like Eyjafjallajökull

Leuk Bevonden:
    2.043
    Ik weet zeker dat ik mn abbonoment gelijk na het aanmaken van mn account heb afgezegd maar er is laatst geld van mn rekening afgeschreven en het abbonoment is ook gewoon verlengd... :mad:

12. Lethal AK47

Leuk Bevonden:
    4.204
    Raar, bij mij niet en ik had het zelfs pas 2 dagen voor het aflopen opgezegd. Alleen mag ik nu geen Netflix meer. :+

We kunnen je verzoek niet verwerken. Probeer het later opnieuw.

13. X-Junk

X-Junk GT: Reflex Xeros

Leuk Bevonden:
    197
  14. Lethal AK47

Leuk Bevonden:
    4.204
    Ik heb het ondertussen weer terug en zag dat er aardig wat is toegevoegd. :)

15. Corona

Corona Active Member

Leuk Bevonden:
    82
    Komt er nou gewoon elke dag wat bij? Of soms meer een update?

16. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    Dat mis ik ook. Ik vind die grafische interface wel mooi maar weinig praktisch. Ik wil gewoon een lange lijst die ook te sorteren is op wat er per maand is toegevoegd. Het is juist altijd leuk om te zien wat er is toegevoegd.

17. Sloober

Sloober Active Member

Leuk Bevonden:
    16
    Ik volg http://www.flixfilms.nl/ al een tijdje en die pagina wordt bijna dagelijks geupdate met nieuwe dingen ja

18. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    Ik hou het nu ook op die manier bij :)

Ik heb nu eindelijk ook de gewone tv in de woonkamer aan het internet gehangen. Het is een redelijk nieuwe Samsung en die ondersteunt van zichzelf Netflix. Het is toch wel super relaxed als Netflix gewoon een menu-onderdeel is van je tv.

Echter hier heb ik gele ondertiteling. Op de ps3 heb ik witte ondertiteling. Dat gele vind ik niet om aan te zien, is hier wat aan te doen?

19. X-Junk

X-Junk GT: Reflex Xeros

Leuk Bevonden:
    197
    Ik gebruik het als vervanger van mij tv decoder.
    De tijd van de eindeloze reclames en het idee hebben dat er nooit niks op tv is zijn voorbij ;)

Ik moet zeggen dat ik wel Netflix Nl met US content afwissel.
    Via de browser doormiddel van een de Hulu extension kijk ik de US content en anders via de iPad de NL content.

Verzonden vanaf mijn iPad met behulp van Tapatalk

20. Sostic

Sostic Sostic

Leuk Bevonden:
    95
    Dit vraag ik mij ook af, op zich niet heel hinderlijk maar witte ondertiteling leest toch iets fijner. Vandaag proefmaand gestart, het naar mijn mening toch wel ruime aanbod ziet er degelijk uit. Mijn vriendin zit al 3 uur lang op de Ipad natuurdocu's te kijken, kan ik lekker voetbal op de bank kijken zonder gezeur :+

Hoe snel worden de series geupdate na een nieuwe release van een ep. Staat die dan de volgende dag gelijk online op Netflix of duurt dat een paar dagen?

Verder deel ik de mening van Kevf ook wel dat ik het overzicht een beetje mis, leuk in het begin maar lastig te zien wat nu precies het nieuwe aanbod is.

Is er trouwens Live Gold nodig om Netflix ook via mijn xbox te gebruiken?

Deel Deze Pagina