Xbox One vs. PS4

Discussie in 'Algemeen' gestart door Dusky Demon NL, 26 mei 2013.

  1. Egozu

    Egozu Member

    Berichten:
    240
    Leuk Bevonden:
    0
    Grappenmaker, ik vroeg het mij af want door de levering problemen zullen mensen die een reservering hebben staan voor de derde levering de console krijgen als de Xbox One in Nederland bijna te verkrijgen is.
     
  2. NeonovA

    NeonovA XBW VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.285
    Leuk Bevonden:
    14
    Als je toch niets heb toe te voegen reageer dan gewoon niet.

    Zijn nog zat mensen die cd's gebruiken en kopen.
     
  3. Mallakai

    Mallakai Active Member

    Berichten:
    4.406
    Leuk Bevonden:
    1.570
    Ik denk rond eind dec. begin jan.
     
  4. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    Ja. Zat mensen. Vertel dat de frs enzo even. En oh de afdeling cds bij de mediamarkt die jaarlijks meters inlevert. Cds haha. Van de toppers misschien
     
    Laatst bewerkt: 2 nov 2013
  5. oneshot1tkil

    oneshot1tkil Active Member

    Berichten:
    2.424
    Leuk Bevonden:
    18
    idd, wifi in me tvtje zitten, ZO via internet filmpje kijken.
     
  6. NeonovA

    NeonovA XBW VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.285
    Leuk Bevonden:
    14
    Dit soort reacties begin ik echt zat te worden. Fatsoenlijke reacties zijn hier amper te vinden en de sfeer op het forum begint na mijn mening ook steeds minder te worden.

    Maar goed. Omdat er minder mensen gebruik van maken betekent het niet dat er geen cd's meer worden verkocht. Op den duur zal men er geen gebruik meer van maken maar is tot heden nog niet het geval.
     
    Laatst bewerkt: 2 nov 2013
  7. Nightbringer

    Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.896
    Leuk Bevonden:
    556
    Ligt hem aan het genre, voor metal cd's ga ik echt niet naar de FRS of de Mediamarkt. Een beetje collectie opbouwen geeft ook een fijn gevoel. Maar waarschijnlijk ga ik toch alles afspelen via Xbox Music alleen sommige bands/cd's die ontbreken heb ik gewoon op cd.

    En laten we eerlijk zijn, je gaat er tegenwoordig toch gewoon vanuit dat je jouw cd kunt afspelen in iets met een blu-ray speler. (daarom snap ik het gewoon ook niet)
     
  8. ZeroDarkFive

    ZeroDarkFive Member

    Berichten:
    231
    Leuk Bevonden:
    0
  9. MAD 1976

    MAD 1976 Useless info here...

    Berichten:
    9.044
    Leuk Bevonden:
    1.285
    ....ik snap em niet...:confused:
     
  10. OniRyo

    OniRyo Active Member

    Berichten:
    3.269
    Leuk Bevonden:
    257
    Wie snapt hem wel? :+

    Ik koop sowieso nog CD's waar ik ook nog gebruik van maak, CD's zijn toch veel beter dan downloads qua kwaliteit, tenzij je het over een .flac bestand hebt maar dat kan niet elke apparaat afspelen.
     
    Laatst bewerkt: 2 nov 2013
  11. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    Dat is voornamelijk in de threads waar beide consoles worden besproken. Maar ik ben het wel met je eens. Het is zonde dat sommige mensen niet met het nodige respect kunnen reageren maar veel replies af doen met one-liners of alleen een gifje.
    Daarnaast springt iedereen ook direct in de verdediging voor zijn console:

    gekozen console blijkt iets niet te kunnen ==> verdedigen waarom dat voor jou niet uitmaakt (dus alleen vanuit jezelf geredeneerd)

    de andere console blijkt iets niet te kunnen ==> vertellen waarom dat tegenwoordig echt niet meer kan, ongeacht of het voor diegene interessant is. (en dan kan de ander weer gaan vertellen dat het hem/haar toch niet raakt).

    Dit begint een vermoeiend rondje te worden op het forum/in deze thread.

    En aangezien ik mod ben.....:b:
     
  12. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.486
    Leuk Bevonden:
    5.087
    Fanboys gonna fanboy :+
     
  13. Nightbringer

    Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.896
    Leuk Bevonden:
    556
    Strengere Kevf :cool:

    Maar inderdaad, een inhoudelijke discussie hier voeren is soms erg lastig. (al zit ik hier soms heel soms ook een beetje te trollen O-))

    Uiteindelijk wil je dat gewoon beide consoles goed zijn zodat je op beide gewoon fijn kunt gamen. Uiteindelijk schaf ik toch die Ps4 wel aan voer die exclusives. Veel mensen hadden hier in het begin alleen maar een 360 en kochten later een Ps3 en hebben zich daar kostelijk mee vermaakt.
     
  14. Leis

    Leis Arkham Knight / 2015

    Berichten:
    4.340
    Leuk Bevonden:
    7
    Conclusie dicht gooien en als de XB One / PS4 zijn gereleased weer open gooien. :+
    Ps gebruikers zijn nu zo blij dat men

    Microsoft hebben ingehaald, maar ik moet dat nog maar is zien. Ookal op het papier is de PS4 sterker, je ziet er imoh nog niet veel verschil in.
    Zal ook wel een verhaal worden van minimaal. MS weet echt wel wat de consequenties zijn en dat gaan men echt wel verkomen. PS4 zou daar weer in beter zijn de One. En andersom kan het dus ook.. Er is simpelweg geen spelt aanvast te knopen welke nu alles gaat winnen.
     
  15. oneshot1tkil

    oneshot1tkil Active Member

    Berichten:
    2.424
    Leuk Bevonden:
    18
  16. Nightbringer

    Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.896
    Leuk Bevonden:
    556
    Het duurt toch wel even voordat we de echte ''winnaar'' kunnen zien. De Wii-U launch was echt een drama maar die console begint ook steeds interessanter te worden. De Ps4 en de One verschillen nu bij de multiplats wat in resolutie maar daar gaat hopelijk in de toekomst nog wat aan veranderen. (mag ik toch wel vanuit gaan?)

    Uiteindelijk gaat het hem toch echt om de games (zie maar naar Nintendo), wil je Halo spelen dan moet je een One halen wil je The Order spelen dan moet je maar een Ps4 halen... wil je alle 2 spelen dan moet je beide consoles maar halen.
     
  17. oneshot1tkil

    oneshot1tkil Active Member

    Berichten:
    2.424
    Leuk Bevonden:
    18




    Ik vind bijv halo 5 helemaal awesome, Maar ik heb een ps4 met Shadowfall die echt veel awesomer is. Dan blijf ik toch liever bij m PS4, Ik had ook met de xbox 360, God Of War vond ik echt helemaal lijp toen ik die video's zag ervan, Maar toen gears 3 kreeg werd ik ook weg geblazen zeg. Toen had ik God of war geneens meer in gedachten.

    Als bij next gen nou bijv aan een kant nou alleen maar bijv fighting games zijn jah dan snap ik het wel, Maar zo is het niet en zo zal het ook nooit zijn.

    In ieder geval dit is hoe ik het zie.
     
    Laatst bewerkt: 2 nov 2013
  18. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    Hoe kun je het niet eens zijn met een fucking feit oneshot1kill? 8)

    Anyway, ik was sowieso al van plan om een One te gaan halen maar dat Forza Motorsport 5 daar op de releasedatum voor uitkomt telt zeker ook wel mee in de gedachte dat ik voor mezelf de juiste keuze heb gemaakt als eerste next-gen console. De PS4 komt er net zoals de PS3 bij mij na zo'n 2 jaar ofzo wel weer in.
     
    Laatst bewerkt: 2 nov 2013
  19. oneshot1tkil

    oneshot1tkil Active Member

    Berichten:
    2.424
    Leuk Bevonden:
    18
    Ik zeg niet dat ik er niet mee eens ben... Maar ik zie het anders.
     
  20. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    You wut?

    Over een maand is de WiiU zo irrelevant dat het niet eens meer grappig is :+

    Ik geef toe, ik kwam door windwaker ook even in de verleiding..

    Maar de WiiU heeft zn window gemist, dat zie ik echt geen succes op de schaal van de Wii meer worden
     

Deel Deze Pagina