Sticky [Algemeen] PlayStation 4 [Deel 2]

Discussie in 'PlayStation Hardware' gestart door DulleNL, 24 okt 2013.

1. oneshot1tkil

oneshot1tkil Active Member

Leuk Bevonden:
    18
    Ik vond de GC de beste console ooit.

2. AnubisNefer

AnubisNefer Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.138
    Nope, voor mij is dat de N64.

De eerste keer dat ik Super Mario 64 ging spelen, wat magisch...

Tel daar nog Goldeneye, Perfect Dark, Banjo, WaveRace, Conker en nog veel meer erbij...

3. ExquisiteSteez

ExquisiteSteez Active Member

Leuk Bevonden:
    909

Verkochte eenheden: 158 miljoen

GameCube is ook een van mijn favoriete consoles. Al is het alleen maar voor de beste remake ever (Resident Evil 1 Remake)

Heb gek genoeg nog nooit een Nintendo 64 gehad. Mijn broer had er wel een !!

4. oneshot1tkil

Leuk Bevonden:
    18
    Zelda: ww was voor de eerste keer echt een avontuur voor mij :D

en silent hill op de GC was ook echt nice, En toen resident evil nog eng was.

en een hoop marios op gespeeld.

Vond de ps2 ook eigenlijk wel echt een van de beste met jak and daxter, Rachet and clank, en nog meer van zulke games die toen op de ps2 uitkwamen.

ik kocht ook elke week zoon ps2 blad waar je een gratis demo CD bij kreeg waar een stuk of 10 demo's op stonden.

5. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    PS1 imo.

6. Sen

Sen Active Member Hoofdredacteur

Leuk Bevonden:
    378
    Beste console was voor mij de Dreamcast, al was zijn levensduur veel te kort. Maar de tijd die ik er mee doorgemaakt heb vond ik echt geweldig. Zoveel toppers en ook echt de arcadehal thuis, dat is echt iets voor mij.

7. Killamonkey

Killamonkey Niet zo aanstellen! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4.959
    :)

8. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    Het meeste plezier heb ik gehad op de Dreamcast maar dat is puur omdat ik die console had in een periode waarin veel met vrienden samen op de bank gamede. Ik baal ook zo dat couch-co-op zo weinig meer wordt toegevoegd aan spellen.

Toch vind ik de ps2 veruit de beste console die ooit is gemaakt. Dit met name vanwege de bizarre gameslibrary. Er zijn zo ontzettend veel bijzondere en maffe spellen uitgekomen op de ps2. Ik moet overigens wel zeggen dat de 360 ook echt een bijzondere console is geweest. Wat mij betreft zijn zij de echte grondleggers van hoe live gamen op een console zou moeten.

9. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.856
    Zullen we anders een aparte topic maken voor beste/mooiste herinneringen van een console-topic ofzo. Alles loopt nu een beetje gigantisch door elkaar heen. :+

/Mod Goed plan ~ Kevf

Laatst bewerkt door een moderator: 2 nov 2013
  10. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    How about... BF4 en Knack.
    Ja.
    Dat is weer mijn nieuwe plan.
    Ben benieuwd hoe lang het duurt voor ik weer op een ander idee kom. :+

11. MAD 1976

MAD 1976 Useless info here...

Leuk Bevonden:
    1.285
    BF4, Killzone, Lego Marvel.:thumbs:

12. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    3 games vind ik zelf wat duur. Dat het er 'maar' 2 worden staat vast.

Skylanders twijfel ik ook wel vaker over, samen met Marvel. Pff. :p Ik wil een leuke kleurrijke game voor erbij. En ze lijken me allemaal wel leuk. En een console kopen zonder een enkele exclusive voelt stom aan. :+ Dus Knack. Ook ideaal voor Remote Play.

13. LageTrial

LageTrial Active Member

Leuk Bevonden:
    17
    Over het remoteplay principe bij Knack zou ik niet 100% zeker zijn! Op ieder doosje staat vermeld dat de game RP ondersteund behalve op die van Knack. Daarnaast is BF4 i.c.m. Knack wel mooi imo. Alleen zou ik persoonlijk Knack veranderen naar AC4. AC4 bied imo wat meer spelplezier (qua tijd) dan Knack. Knack komt denk ik ook eerder in +.

Ga zelf denk toch voor Ghosts & BF4, ook al is het wat overkill aan shooter :mad: Maar ghosts pak je snel op en is lache met vrienden. BF4 is interessant vanwege graphics en BF3 wel heel leuk vond.

14. ExquisiteSteez

ExquisiteSteez Active Member

Leuk Bevonden:
    909
    Knack staat ook op mijn lijstje. Maar wacht wel eerst de reviews af.

Wil 4 games halen voor het eind van het jaar:

BF4
    Killzone
    Knack
    AC4

2 op launch day en 2 rond kerst.

Weet eerlijk gezegd niet welke 2 games ik op de launch ga halen. Killzone leek een zekerheidje. Maar de beelden van BF4 zien er ook damn nice uit.

En ik wil geen 2 shooters op de launch kopen.

Gaat nog een lastige keuze worden

15. Jorrie

Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

Leuk Bevonden:
    5.100
    Ik denk dat ik dan toch maar voor PS4 ga, niet gelijk maar ergens begin volgend jaar. Meh, keuzes :mad:

16. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Knack heeft gewoon Remote Play, dat kan niet anders. Ze demonstreren die functie constant met Knack. Daar kan in principe geen twijfel over bestaan.
    Of ze moeten een bord voor hun kop hebben.

AC4 is ook leuk, maar misschien later... Ben net weer bezig met ACIII:L, dus zo snel weer een AC game is misschien wat snel.
    Misschien. :p
    Jeeej! :+
    Eindelijk weer eens iemand die een PS4 wilt ipv annuleert.

17. oneshot1tkil

Leuk Bevonden:
    18
    Dulle je onderschat echt hoeveel mensen hier een ps4 hebben gereserveerd :p

18. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Nah, de laatste tijd kwam er hier een paar posts voorbij waarin ze meldden dat ze hun order hadden geannuleerd. :p Of er iig over zaten na te denken.
    Ik weet dat er verder, vooral voor een xbox forum, vrij veel mensen een pre-order hebben staan.

19. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.944
    van alle launch games verwacht Knack eigenlijk vrij snel op PS+ dus daarom laat ik die nog wel even liggen

Heb tot nu toe alleen Ghosts voor de PS3 gepreorderd en ga deze dan upgraden. Eerst was het de bedoeling om Watchdogs en DriveClub te halen maar dat gaat ook niet meer door dus denk ik dat ik Killzone maar voor de eyecandy er bij haal

20. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    Maar remoteplay is, voor zover ik weet, niet aanwezig bij de launch. Toch? Ik kan onderhand geruchten niet meer van feiten onderscheiden :F:

Deel Deze Pagina