Gamertag: Bolle blanke Race nummer: #31 Recent: Forza Motorsport 4. Verder nog deze games gespeeld in het verleden: Forza Motorsport 1,2,3 & 4 Ervaring: divers Besturing: Controller
Ben ik iemand uit de XBWR club vergeten die aktief meedoet aan de nieuwe kampioenschappen, doe dan ff een pm met het plaatje/logo van voorkeur op jouw signature. P.s in photoshop kan je vanzelfsprekend altijd zelf het voorkeurs logo/plaatje aanpassen. * *
Aantal starts wil ik gerust nog wel een keer na kijken, maar om elke heat mee te rekenen ben ik wel ff bezig. Veel administratief werk word dat dan Heb ik deze week weinig tijd voor denk ik EDIT: Per rijder de signature die Loyall gemaakt heeft eronder zetten, is misschien ook wel vet denk ik
Ik heb het aantal gereden heats van elke coureur tot en met de Clio & WTCC al staan. Dus ik hoef alleen maar de starts van S2000 Season 2, DTM old, Summer Showdown 2 en Open Class Championship. Daar ga ik morgen wel ff naar kijken, is niet zo heel veel. Signatures zal ik ff kijken of dat past erbij. Misschien beetje druk elke keer ertussen, maar zou wel in een los lijstje boven ergens kunnen.
Mijn ervaring klopt niet, moet zijn 'geen ervaring'...... (Met online racen bedoel ik dan). Sent from beyond.
coureurs 01-09 geupdate en toegevoegd. Edit ook 10-15 erbij. Veel werk om alles te verplaatsen naar de nieuwe graphics, maar we komen er wel.
Ja ben alles aan het updaten en dat gaat niet in 1 keer. Ik ga gewoon alles lang van laag naar hoog. Vanmiddag verder bij #16.