Sticky Het Xbox One importeer topic

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Marno14, 9 aug 2013.

  1. Nightbringer

    Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.896
    Leuk Bevonden:
    556
    MS store en Amazon.de O-)
     
  2. inasi69

    inasi69 Active Member

    Berichten:
    295
    Leuk Bevonden:
    14
    Ja precies.. dat is wat ik ook zei, waarom doen ze dit bij amazon.de of amazon.co.uk het niet?

    Bij Microsoft kan je op de release dag binnen krijgen maar ook over 2 dagen of 2 weken, dat is wat ik gehoord heb van Microsoft Store Duitsland.

    Dus kortom, via online ben je niet zeker van... maar je krijgt hem wel.
     
  3. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
    Ondertussen is die daar wel uitverkocht met levering in December. Ben benieuwd...
     
  4. Nightbringer

    Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.896
    Leuk Bevonden:
    556
    Ja klopt, al had ik hem ergens in augustus besteld :)
     
  5. Leis

    Leis Arkham Knight / 2015

    Berichten:
    4.340
    Leuk Bevonden:
    7
    Waar MS DE store? of Amazon? :+

    @ Nightbringer hoezo heb je 2x de One besteld? Om zeker zekerheid te hebben, dat je 'm op de release binnen hebt? :9
     
  6. Nightbringer

    Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.896
    Leuk Bevonden:
    556
    Was voor de zekerheid en toen had de ms store pay pal geblokt ofzo. Dus toen nog bij Amazon.de nu laat ik hem gewoon staan.
     
  7. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
    MSS DE.

    Op Amazon.de is de Day One versie uitverkocht, maar normale versie is er wel nog.
     
  8. Nightbringer

    Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.896
    Leuk Bevonden:
    556
    Inmiddels wel, maar ze weten zelf ook niet wanneer ze die dingen precies leveren 8) dus hopelijk op de dag van de release. Dus ik zit zo met 2 Xbox One's maar daarvan gaat 1 naar de redactie :).
     
  9. Neophyte1986

    Neophyte1986 Active Member

    Berichten:
    84
    Leuk Bevonden:
    7
    Ik vraag me af hoe betrouwbaar amzaon.de is,heb zelf de xbox one inc. forza 5 besteld eind oktober toen dat nog kon,alleen zie nu dat ze daar zelfs nog preorders van ps4 aannemen met leverdatum 29nov.
     
  10. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Gelukkig pik ik 'm gewoon zelf op bij Mediamarkt Aachen. Ben ik zéker verzekerd van een Xbox One op launchdag. :)
     
  11. Nightbringer

    Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.896
    Leuk Bevonden:
    556
    Dat zit sowieso wel goed dan ;) day-one vanuit Frankrijk moet wel goed komen. Controllers komen nog steeds uit Duitsland, games uit Engeland en console uit Frankrijk 8).
     
  12. coffac

    coffac New Member

    Berichten:
    64
    Leuk Bevonden:
    0
    Op zich niet zo heel raar dat PayPal geblokkeerd is als betaalmiddel. Het is van buitenaf namelijk niet te achterhalen of een PayPal account gekoppeld is aan een CC, bankrekening of alleen met saldo werkt. Mocht het zo zijn dat er op de dag van verzending (oftewel het moment dat de betaling verrekend wordt) niks afgeschreven kan worden, heeft er al die tijd een pre-order voor niks gestaan. Daarnaast duurt het ongeveer 4 á 5 werkdagen dat het bedrag overgeschreven is, mocht een PayPal account aan een bankrekening gekoppeld zijn.
     
  13. Nightbringer

    Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.896
    Leuk Bevonden:
    556
    Als het goed is controleren ze dat op een of andere manier. (als ik de man van de MS store mag geloven) Al heb ik nu 2 pre-orders staan, dus ik maak me er niet druk om. Amazon levert altijd wel, dus dat zit wel goed :cool:.
     
  14. coffac

    coffac New Member

    Berichten:
    64
    Leuk Bevonden:
    0
    Nee helaas is dat niet mogelijk. Ik heb heel wat heisa meegemaakt als verkoper op eBay en Discogs om die reden. Mensen zeggen dat het bedrag is overgemaakt, maar de betaling komt pas een flinke week later (als er een weekend tussen zit, wat vaak het geval is).

    Mocht ik er naast zitten en het op een één of andere manier toch mogelijk zou zijn, dan zou ik me verder geen reden kunnen bedenken waarom betalingen met PayPal nu niet meer mogelijk zou zijn op de MS Store.



    Edit: Op eBay en Discogs zijn betalingen alleen mogelijk met PayPal, met Discogs als een lichte uitzondering mits de verkoper aangeeft dat bankoverschrijvingen ook mogelijk is.
     
    Laatst bewerkt: 2 nov 2013
  15. Nightbringer

    Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.896
    Leuk Bevonden:
    556
    Bij de MS store geef je toestemming dat ze geld van je rekening af mogen halen :)
     
  16. X-Junk

    X-Junk GT: Reflex Xeros

    Berichten:
    4.059
    Leuk Bevonden:
    197
    RTL XL...

    Nee dat bedoel ik niet.
    Het gaat mij om de taal opties bij geïmporteerde games.


    Sent from my iPad using Tapatalk
     
  17. Olivier_Twister

    Olivier_Twister Member

    Berichten:
    141
    Leuk Bevonden:
    0
    Denk dat we amazon.fr msh toch moeten gaan geloven.
    Het pakket met COD ghost kan alvast niet meer geleverd worden op 22 november :)
    Twijfel om ook nog een "gewone" editie te pre orderen als soort van veiliheid indien mijn day one editie toch niet doorgaat op amazon.fr
    Stel dat het toch niet door gaat, dan vraag me af wat ze met al die klanten gaan doen die de day one besteld hebben en echt eentje willen. Dat gaat voor grote problemen want deze uitgave zullen ze toch niet meer bijmaken?
     
    Laatst bewerkt: 2 nov 2013
  18. Nightbringer

    Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.896
    Leuk Bevonden:
    556
    Er staat dat de One editie nog gewoon leverbaar is, dus dat zit wel goed immers. Maar je kunt ook de normale editie aanschaffen :).

     
  19. Neophyte1986

    Neophyte1986 Active Member

    Berichten:
    84
    Leuk Bevonden:
    7
    Ik denk dat amazon.fr/de gewoon orders aanneemt zonder te weten hoeveel er beschikbaar komen,de ps4 is overal uitverkocht en op amazon.fr/de kun je die nog net zoals de xbox gewoon preorderen

    bij mijn xbox one/fm 5 bundel staat leverdatum 23 of 25 november maar gok dat als ik de ps4 daar ga bestellen dat ik ook een verzenddatum krijg van 30 november
     
    Laatst bewerkt: 2 nov 2013
  20. Egozu

    Egozu Member

    Berichten:
    240
    Leuk Bevonden:
    0
    Zit er ook een reden achter die gedachte?
     

Deel Deze Pagina