Donderdag was de game nog prima maar de laatste dagen is het drama. Servers zitten vol met lag. Totaal geen hitmarkers krijgen of juist teveel en een gast is niet dood en draait zich om en met een kogel van een pistool ben je dood. Denk dat ik maar even wacht als alles wat beter is. Dacht misschien dat Network smoothing factor helemaal uitzetten wat ging helpen maar dat helpt ook niet.
t is wel weer exact hetzelfde gezeik als op de launch van bf3 kies je een europese server, zit je met nieuw zeelanders en amerikanen in een room hoop dat ze opschieten met rent-a-server haha, had je het ook door die server liep echt goed maar toen jij joinde kwamen er allerlei amerikanen en nieuw zeelanders bij en vanaf die match op lockers was het een en al drama daar gaat mn 100% w/l
Ik heb helemaal geen problemen met de verbinding. Waar ik echt een heel groot probleem mee heb is de graphics! Ik voel me best wel geflest door xbox dat ze dit spel uit durven te brengen op de 360. Als ik het verschil zie in graphics tussen de 360 en de one is de enige conclusie die ik kan trekken dat het spel echt niet geschikt is voor de 360. Ik speel nu de story mode en de regen ziet eruit als blauwe rechthoekige blokken (wtf?). Als je ziet hoe GTA5 of BF3 eruit ziet vergeleken BF4 is dit echt een lachertje. Ik heb gewoon 50 euro in de Rijn gegooid! Ik ben nog nooit zo teleurgesteld in een game en ik ga hem maandag weer terug brengen.
Het is inderdaad een nageboorte. Ze concentreerde zich volledige op de next gen en een versie voor de current gen had geen prioriteit. Ik wilde ook nog de nieuwe CoD halen op de Xbox 360 maar ik verwacht dezelfde teleurstelling. Dan maar drie weekjes wachten.
Als het goed gaat klapt de server er uit, had net in dat potje veel grenade kills maar dat werd niet opgeslagen Dan de SP maar uitspelen.
Lees net dat de Ammo bug is gefixed. Het is allemaal een beetje een rotzooi op het moment. Maar die nieuwe "Zero Downtime" patches zijn wel awesome.
Ach, de bugs moeten mensen zich niet zo druk over maken, die halen ze er wel weer uit...op andere forums en op facebook zijn de reacties op dit spel buitengewoon slecht over het algemeen. Vooral grafisch is het waardeloos. Het spel moet je alleen kopen als je een One hebt, dat is wel duidelijk!
niet mee eens, ik vermaak me hier zeker wel een maandje mee en als next-gen er niet bijna was zou ik me er zeker een jaar mee vermaken
https://mega.co.nz/#!5B4EGYjA!BwE3nEDuok5QdggK6PQfzntFNHoSSlZtCX5R65sul-0 PS4 MP. 60fps. Eindelijk kunnen we zien hoe het op je TV eruit gaat zien.
ik vind de game eigenlijk wel tof. Grafisch is de game hetzelfde als bf3 met als groot verschil dat ze niet alles verschrikkelijk overbelicht hebben. echt een toffe game die ik nog maanden speel.
lineaire suffe bagger ik ben hem nu aan t spelen want er zitten 6 MP unlocks in maar het is gewoon saai
Heb hem eindelijk binnen en heb nog geen knal kunnen doen.. dirty disc meldingen bij beide schijven... balen! iemand die dit ook heeft gehad of tips heeft hoe dit te verhelpen is?
Online gamestore waar ik nu al geen hoge pet van op had, zal hem morgen testen op een andere xbox en doet hij daar ook niks ga het toch retour