1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Assassin's Creed IV: Black Flag

Discussie in 'Games' gestart door Tyspolir, 3 mrt 2013.

  1. Nelioka

    Nelioka Active Member

    Berichten:
    305
    Leuk Bevonden:
    0
    Cashback doen ze volgens mij nooit aan. Maar een kleine DLC aanbieden? Desnoods de resource pack's die ze aanbieden voor een paar euro
     
  2. Sander1940

    Sander1940 Active Member

    Berichten:
    354
    Leuk Bevonden:
    42
    Ik twijfel heel erg of ik dit spel moet gaan halen! Heb ze tot nu toe allemaal
    Gespeeld en ben helemaal fan van de serie.
    Maar nu met de next gen in aantocht twijfel ik.
    Zijn de graphics nog te doen?
     
  3. osmgek

    osmgek Active Member

    Berichten:
    296
    Leuk Bevonden:
    1
    De graphics zijn dik in orde ongeveer het zelfde als assassins creed 3
     
  4. ExquisiteSteez

    ExquisiteSteez Active Member

    Berichten:
    3.198
    Leuk Bevonden:
    909
    Dit is de top 6 van IGN

    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]

    Voor de mensen die hem al uit hebben:

    Vinden jullie Black Flag beter dan Brotherhood ?

    AC2 en Brotherhood zijn mijn favoriete AC games. De rest is echt veel minder !

    Als Black Flag beter is dan Brotherhood moet ik Black Flag sowieso uitproberen.
     
  5. Pollie

    Pollie Active Member

    Berichten:
    187
    Leuk Bevonden:
    13
    ik vind het lastig, de andere versies liggen nou niet echt meer vers in het geheugen maar ik denk dat voor mij de top 3 zo'n beetje hetzelfde is.
    ik vind black flag zeker een van de betere van de serie, het is wel heel anders met de piraten setting maar ik ben er helemaal aan verslaafd.

    wat zijn die legendarische schepen trouwens moeilijk zeg.. heb nu een 2de poging gedaan maar hun zijn net 5 of 10% beschadigd en mijn schip ligt in puin..
     
  6. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.028
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Hier kan ik het niet mee eens zijn. Voor mij:

    1. Revelations.
    2. Brotherhood.
    3. Assassins Creed II.
    4. Assassins Creed I.
    5. Black Flag.
    6. Assassins Creeed III (Als zou ik liever zeggen plek 600 ofzo).

    Ze zijn bij IGN de geweldige aanloop naar het einde van Revelations en het einde zelf vergeten. Idiots. :F:
     
  7. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.027
    Leuk Bevonden:
    5.809
    Enige pluspunt van Revelations was de E3 trailer. Verhaal en stad waren misschien nog wel dramatischer dan III. 8)
     
  8. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.028
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Ik vond constantinopel anders best tof. Ach, het blijft net als met die top van IGN een mening.

    Je deugt alleen niet als je zou zeggen dat Revelations niet het mooiste einde heeft van de serie, en misschien wel het mooiste en meest meeslepende verhaal.
     
  9. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.443
    Leuk Bevonden:
    3.415
    Stoere "quick"look van Giant Bomb:




    PS3 versie trouwens. Golven zien er mooi uit! Het navel gedeelte spreekt me sowieso wel aan. Nog even wachten op de next-gen versie.

    Cameo captain Jack Sparrow Daniels rond 37:20 minuten. Also, teh standing barrel. Grazie~!
     
    Laatst bewerkt: 1 nov 2013
  10. Servantes

    Servantes Well-Known Member

    Berichten:
    8.900
    Leuk Bevonden:
    3.280
    De nieuwe Assassin’s Creed-game zou zich zomaar eens kunnen afspelen tijdens de Napoleontische oorlogen. Dit blijkt uit een in-game mailwisseling die je in Assassin’s Creed IV: Black Flag kunt onderscheppen. In het vertrouwelijke mailtje is een overzichtje opgenomen van de meest interessante tijdperken die via het DNA van Desmond Miles toegankelijk zijn.


    Via Desmonds patrilineaire lijn (verwantschap via zijn vader) zien we drie bekende tijdsvakken: de Italiaanse renaissance, de bloeiperiode van het Ottomaanse Rijk en de Amerikaanse Onafhankelijkheidsoorlog. Deze familiebanden zouden volgens het in-game mailtje ook toegang verschaffen tot een negentiende-eeuws avontuur in het Amerikaanse midwesten, ten tijde van de westwaartse territoriale expansie van de Verenigde Staten.

    De matrilineaire lijn (verwantschap via de moeder) laat een hoop nieuwe tijdvakken zien. Het DNA van Desmond zou onder meer openingen bieden voor een dertiende-eeuws spektakelstuk in Egypte en Noord-Afrika, met mogelijk aandacht voor het Arabische Rijk onder het kalifaat van de Abbasiden. Ook Japan, sinds jaar en dag door vele fans geopperd, zou via Desmonds moederlijke lijn een optie zijn, al gaf Ubisoft eerder aan het feodale Japan ongeschikt te achten. De kans op een verzetje in het veertiende-eeuwse Land van de Rijzende Zon lijkt ons dan ook bijzonder klein.


    Een Assassin’s Creed-game tijdens de Franse Revolutie of de Napoleontische oorlogen lijkt ons in dat geval wat reëler. Eenieder die toch liever een verhaal in het Verre Oosten ziet, zal moeten duimen voor Desmonds voorouder in Taiwan. De Chinese Qing-dynastie was daar het grootste deel van de negentiende eeuw aan de macht, maar verloor zeggenschap aan Japan na de Eerste Sino-Japanse oorlog van 1894. Het zou zo maar eens kunnen dat één van Desmonds verwanten in die roerige periode een zekere invloed uitoefende.

    Met vlag en wimpel de leukste suggestie uit het lijstje: de hippiecultuur in Californië. Wij zien een dergelijk moderne Assassin’s Creed-versie niet echt als een reële optie, maar zouden het bijzonder komisch vinden als Desmond Miles het product is van een blowende moeder die het credo ‘vrijheid, blijheid’ vol overgave bezigde.

    [​IMG]
    [​IMG]
     
    Laatst bewerkt: 2 nov 2013
  11. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.027
    Leuk Bevonden:
    5.809
    Die gast in Egypte komt uit Osiris (project van Ubi wat toen niet doorging). Het is ze geraden dat de volgende volledige Assassin's Creed op next-gen inclusief alles helemaal opnieuw gemaakt in Egypte moet afspelen! :mad:
     
  12. Nightbringer

    Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.896
    Leuk Bevonden:
    556
    Nederlandse setting met de heer Arend :cool: let's go let's go!
     
  13. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.028
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Hmmm, verzet tijdens WW II lijkt me ook wel vet in een AC game. :9
     
  14. Vegeta

    Vegeta capo di tutti i capi

    Berichten:
    4.197
    Leuk Bevonden:
    18
    He mensen een vraag. Zit de trailers te kujken en zienconstant de hoofsrolspeler met twee zwaarden lopen. Kunnen jullie mij vertellen of ik ook met 1 zwaard en 1 dolk kan lopem of.met alleen 1 zwaard? 2 zwaarden is ugly!
     
  15. PePzi NL

    PePzi NL Ōkami! XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.997
    Leuk Bevonden:
    203
    Tijdens de Napoleontische oorlogen klinkt echt als een van de saaiste AC's ooit :emo: Mijn verlanglijstje Assassin's Creed-locaties:

    1. Feodale Japan (maar die kans is dus klein)
    2. Egypte ten tijde van de Farao's (fucking Tutanchamon jonge :cool:)
    3. In de toekomst! Heb de stukken in het heden altijd het vetst gevonden, een AC in 2020 lijkt me ook echt badass.
     
  16. Nightbringer

    Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.896
    Leuk Bevonden:
    556
    Een viking setting klinkt ook erg uniek :eek:

    Maar kennelijk gaan we naar Egypte als ik dat zo zie.
     
  17. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.027
    Leuk Bevonden:
    5.809
    Huh, dat is Watch Dogs toch. :+
     
  18. Servantes

    Servantes Well-Known Member

    Berichten:
    8.900
    Leuk Bevonden:
    3.280
  19. abruzzese

    abruzzese abruzzese

    Berichten:
    235
    Leuk Bevonden:
    0
    Assassin's Creed 2 vond ik de beste van de serie .
    Maar ik heb Assassin's Creed IV Black Flag nog niet gespeeld en twijfel om deze te kopen .
    In het algemeen vind ik het verhaal in deze niks aan en de menu opbouw wat complex .
    Dat tijdreizen houw ik helemaal niet van en zie liever een verhaal in hetzelfde tijdperk .
    De herhalende gameplay gaat op den duur ook vervelen omdat elk jaar weer hetzelfde is .
    Maar omdat Assassin's Creed IV Black Flag weer een heel andere setting heeft dan zijn voorgangers en de reviews schrijven van een totaal los staande Assassin's Creed game krijg ik wel de neiging om deze game te gaan kopen .
    Dan zijn voor mij de pluspunten :
    Geen stom verhaal met desmond's miles
    Nu een mooie open world game
    The Caribbean lijkt mij uitdagend en sfeervol
     
  20. SoulSleeper X

    SoulSleeper X Stampertje

    Berichten:
    236
    Leuk Bevonden:
    0
    Beste mensen,

    Een klein vraagje, ik heb de assasssin's creed serie tot brotherhood gespeeld. Maar vanwege franchise fatigue heb ik de delen erna niet geprobeerd (deel 3 een kleine 2 uurtjes).

    Nu ben ik toch weer geinteresseerd in dit vierde deel, maar ik ben benieuwd of ik meteen weer kan instappen in de serie of toch beter eerst revelations en deel 3 kan spelen?

    Alvast bedankt!
     

Deel Deze Pagina