FM4 [Finished] V8 Supercars Championship + Nascar Sprint Cup [PRO] [Z]

Discussie in 'XBW Racing' gestart door Flavourlicious, 6 okt 2013.

1. Flavourlicious

Flavourlicious Game Developer Moderator Redacteur

Leuk Bevonden:
    1.409
  2. Divimus

Divimus Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    305
    Succès iedereen vanavond! En vooral FPR team natuurlijk

3. loyallronin

loyallronin Active Member

Leuk Bevonden:
    606
    New #75 Holden Toll signature asjemenou75

4. f1freaky

f1freaky All (6) Time(s) Champion Forza Motorsport 4

Leuk Bevonden:
    120
    Beetje een richttijd voor vanavond om te rijden

1.25.755:+Zonder tractioncontrol:D

5. Menno88

Menno88 BMW S1000R

Leuk Bevonden:
    32
    Is er al meer bekend over de pitstop bug?

6. f1freaky

Leuk Bevonden:
    120
    Het is maar bij 1 race,
    Als je hier op het kampioenschap verlies, dan vind ik dat je er dan pas naar moet kijken. Seizoen is nog lang :)

7. B Tender

B Tender Robot Unicorn

Leuk Bevonden:
    1.905
    Ik vind dat ook als je er niet het seizoen op verliest ernaar moet kijken, of het helemaal moet negeren. :b:

8. Flavourlicious

Leuk Bevonden:
    1.409
    Om de pit-bug op te lossen wordt er van de race tijd van de pole sitter 4.4 seconden afgehaald.

9. B Tender

B Tender Robot Unicorn

Leuk Bevonden:
    1.905
    Een zeer vermakelijke en ook best succesvolle race achter de rug!

Vanmiddag nog een boel tijd 'gevonden' op de baan waardoor ik een goed figuur wist te slaan in de kwalificatie. Sleutel tot een betere ronde tijd was (voor mij) om wat beheerster door de krappe bochten voor de kombocht te gaan, om daar wat tijd op te offeren om snel het rechte stuk op te kunnen rijden.

Heat 1 vooraan begonnen, een gaatje kunnen slaan op Freaky en Menno die met elkaar in gevecht waren, maar het vervolgens heel spannend gemaakt door het gras te raken bij de pitingang, waardoor ik bumper aan bumper met freaky de pit in reed. Ik verloor daar de beruchte 4,4 seconden, maar wist door te hotlappen (met Menno nog (op niet-slipstream-afstand) tussen freaky en mij) het gat terug te brengen tot ongeveer 3 seconden, waardoor ik heat 1 binnensleepte.

Heat 2 vond ik lastig. Zoals bijna altijd heel conservatief aan de race begonnen, afstand houden op m'n voorgangers, niet teveel risico nemen om heel door de openingsfase te komen. Dat laatste lukte maar ten dele... Já ik verloor terrein op m'n directe tegenstanders, maar néé, ik bleef helaas niet schadevrij in het gedrang, al viel het gelukkig nog redelijk mee. Vroeg wezen pitten en veel kans gehad om gewoon te hotlappen om de schade beperkt te houden. Denvan liet me passeren (ik reed tenslotte toch virtueel voor hem), Pieke bood meer weerstand wat zijn goed recht was. Uiteindelijk 3x 1e en 1x 4e gefinisht, meer dan ik van te voren had durven hopen!

Al met al heel tevreden en voldaan gevoel, en heb zin in Sebring!

10. Flavourlicious

Leuk Bevonden:
    1.409
    Ik had erg veel moeite om op gang te komen met de kwalificatie. Gewoon niet snel genoeg. Ook in heat 1 was de snelheid er niet. In de 2e kwam de snelheid een stuk beter te voorschijn. Ik ging vroeg pitten en kwam erg gunstig terecht na de stops van de anderen. Na een lange rite met freaky voor me met een kusje tegen de muur na een foutje van hem kon ik Menno net achter me houden en 2e worden. Zo heb ik Tender mooi aangevuld qua punten voor het team vandaag. :)

Laatst bewerkt: 4 nov 2013
  11. f1freaky

Leuk Bevonden:
    120
    Netjes Flavour zo snel al de uitslagen en klassementen posten

Belangrijke Edit:
    Waarom staat er bij Loyall een waarschuwing, dat is niet af te lezen in de race report van Road America

12. ColdzeroNL

ColdzeroNL Thrustmast TX Leather Edition

Leuk Bevonden:
    1.151
    omdat hij waarschijnlijk eerst de blauwe vakjes heeft neergezet en later de volgorde gewijzigd want volgens mij hebben Denvan, Asjemenou en ik een waarschuwing.

13. f1freaky

Leuk Bevonden:
    120
    Klopt. Dus denk een foutje in opbouw van Lay-Out.

Verstuurd van mijn GT-I9000 met Tapatalk

14. Flavourlicious

Leuk Bevonden:
    1.409
    Ooh ja blokjes bewegen niet mee met de tekst natuurlijk. :p

15. loyallronin

Leuk Bevonden:
    606
    Misschien al een blauw blokje in het vooruitzicht voor mij:+
    Ik reed achterop Menno in de tweede heat. Heb wel netjes gewacht en achter hem gebleven totdat hij uitgeslipt was.
    Desondanks 100% mijn fout. Ik wilde een snelle exit hebben en nam iets te veel snelheid mee. Te veel risico genomen dus.
    Daarna was het mijn beurt om vanachteren te worden aangereden:+
    Blijft moeilijk deze V8's en de baan was ook moeilijk.

16. f1freaky

Leuk Bevonden:
    120
    Mijn review:

Het ging opzich best wel lekker, had het iets moeilijker als ik had verwacht.
    Kwalificatie was voor mij echt onder de maat. Reed een 1.26.1 terwijl ik makkelijk 1.25.6 kan rijden. Maar het zat er weer niet in tijdens de kwalificatie, had ik vorige week ook:F:

Heat 1 had ik last van opstartproblemen. Kreeg AZT B Tender maar niet te pakken terwijl ik sneller kan als hem. Had in de beginfase veel moeite met het zoeken van me racelijn, waardoor ik ietsjes verloorde op AZT B Tender. Op een gegeven moment ging het weer goed en begon 1.25.6 te rijden dus dat was wel een goed teken. 2e geëindigd is niet verkeerd, maar had beter gemoeten in heat 1:thumbs:

Heat 2 verliep (bijna) vlekkeloos. Had een perfecte start. Kon meteen wat posities goed maken waardoor ik achter me teammaten kwam die ik daarna voorbij ging op het rechte stuk. Toen jacht gemaakt op Denvan waar ik ff flink voor had moeten knokken om de aansluiting weer te vinden. Ging hem daarna voorbij met de ouderwetse kruising manouvre na het rechte stuk. Kreeg bij bocht 5 nog een tik van hem waardoor ik jammer genoeg heat 2 moest vervolgen met schade. Baalde daar enorm van want je heb dan meteen onbalans in die auto. Daarna gepit en kwam achter Flavour terecht. Heb 4/5 rondjes flink moeten hotlappen en kwam toen na een fout van Flavour bij het opkomen van het rechte stuk dichtbij hem, waardoor ik hem op het rechte stuk voorbij ging:thumbs:Daarna nog bijna me eigen race verziekt door de witte lijn aan te raken in de laatste bocht. Met een beetje geluk van Flavour ,die licht de muur toucheerde na het uitwijken, kwam ik alsnog voor hem terecht. Laatste rondes waren spannend met Menno achter Flavour. 1e geworden en over heat 2 zeker niet ontevreden:thumbs:

Op naar Sebring:b:

17. Smallerboat

Smallerboat Rynq

Leuk Bevonden:
    1
    Kwalificatie ging voor mijn doen zeer goed; 4de tijd, shoot out idem dito

Heat 1; had hele slechte start, was op het rechte stuk al 2 plaatsen kwijt. Kon door een slechtere exit van Denvan hem passeren in bocht 3. Daarna bijna hele race 1 seconde achter loyal, 1 seconde voor Denvan.

Heat 2; als vanouds na 3 bochten weer achteraan :mad:. Vervolgens achter loyal en Tender aan. Kon ze goed volgen. Helaas kwam tender in aanraking met Loyall na de chicane en had ik redelijk snelheid die bocht uit waardoor ik Tender niet kon ontwijken. Sorry Tender! Rest van de race redelijk constant gereden, maar kwam niet verder dan 8ste.

Hopelijk volgende week 2 goede heats :).

18. loyallronin

Leuk Bevonden:
    606
    Ja na de aanrijding met Tender was bij mij ook de snelheid eruit. Ik kon alleen nog maar proberen om jou achter mij te houden wat veel moeite koste.

Voor Sebring ben ik veel positiever.
    Die baan ligt mij veel meer. Ik ga daar knallen.:+

19. f1freaky

Leuk Bevonden:
    120
    Goed teamresultaat neerzetten. Moet goedkomen. Die baan ligt mij ook wel. De woensdag is nu vrij dus kan op die avond oefenen met de V8.

Verstuurd van mijn GT-I9000 met Tapatalk

20. asjemenou75

asjemenou75 FIFO:............Fit In or F... ...

Leuk Bevonden:
    772
    Ja die baan ligt mij ook goed....., maareh misschien ligt ie iedereen wel goed? Dan hebben we er per saldo dus weer geen voordeel bij :+:confused::9

Voorspelling pole: < 2.07.5xx

VV MOOI :)

Laatst bewerkt: 5 nov 2013

Deel Deze Pagina