Haha jezus er zitten volgens mij echt alleen maar kinderen en/of fanboys in dit topic of niet? Het feit is dat je voor 500 euro een console gaat kopen, dan mag je op zn minst verwachten dat je iets krijgt wat waar voor zn geld biedt aka een grote stap tov de vorige consoles? En ja daar hoort FULLHD ook gewoon bij aangezien ze dat in het vorige console generatie al verkondigden als een nieuwe stap.
En de PS4 is niet 'wat' krachtiger, hij is veel krachtiger. Het gaat me niet puur om graphics, het gaat erom wat developers kunnen bouwen op die architectuur zoals grote open werelden. Als je moet werken met limitaties zoals 32mbESram dan gaat dat een stuk moeilijker.
Maar steek jij lekker je kop in het zand? Een krachtige game PC koop je niet voor 400 euro, en ook niet voor 500. Daarom hou ik het lekker op een console, maar dan haal ik wel de console die het makkelijkst is om voor te programmeren, die het langst ondersteund zal worden, en die ook in FULLHD de leukste games op het scherm kan toveren.
Want laten we eerlijk zijn, GTAV in 720p is leuk, maar GTAV in 1080p met 60fps zonder enige haperingen is nog veel leuker.
Net zoals dat Call of Duty in 720p minder leuk zal zijn dan in 1080p, omdat je de vijanden toch net iets beter kan spotten

. Doe niet alsof graphics geen impact hebben op de gameplay man.
Klik om te vergroten...