nice team man! Ik ben uiteindelijk gekomen tot deze: Jovetic - Neymar Hazard - Toure - Busquets - Di Maria Clichy - Kompany - Ramos - Dani Alves Courtois Ik had ziek veel geluk denk ik met neymar. Was aan het scrollen en iemand had hem voor buy now 220.000 neer gezet. Hij gaat gemiddeld voor 298.000.
Shiit, dat is écht ziek veel geluk. Zocht je specifiek naar hem of zat je bij de 59e minuut te scrollen? Je team is echt megabaas btw, tering he. Ik wil ook Neymar, maar ga die never nooit kunnen betalen.
Xavi. Ik kan wel 10 redenen bedenken waarom ik hem beter vind dan de rest maar die kun jij zelf ook wel invullen. Vooral z'n workrates zijn ideaal voor een CM en die andere kun je toch beter als CAM gebruiken. (Allemaal High/Med)
De workrates maakte mij niet zoveel uit, omdat ik hem in 4-3-3 (2) gebruik, met alonso als cvm (high-med) en if rakitic als andere cm (med-med)
Ik heb niet zoveel met Fabregas, een beetje een stroeve, trage speler. Dan zou ik eerder Modric gebruiken.
Oke bedankt. Voor de rest nog tips voor mijn team? Villa-benzema-pedro Modric-alonso-if rakitic Marcelo-pepe-chiellini-abate --------buffon
In dat geval is Iniesta LCM de beste keus, Modric kan trouwens ook. Ik zou trouwens Arda op linksbuiten zetten. Tot nu toe zonder twijfel de beste dribbelaar die ik heb gehad en met een hunter kaartje zit z'n snelheid en schot ook goed. Zijn passing is trouwens ook zeer goed omdat ie vroeger vaak CAM stond.
Zonet 3 momenten binnen 2 wedstrijden gehad waarbij een rare animatie voor koppen voorkwam. Dus keek hem even terug in herhaling en zag toen dat het gewoon de animatie voor een no-look kopbal was. [yt]hHcERI0YDGk[/yt] No-look heading.. nice. Rare animatie hoor (De 'ohhh' op het eind is m'n broer)
Is er een mogelijkheid dat spelers waar ik de bal naar paas ook in de bal komen? Ze blijven vaak maar gewoon stil staan om vervolgens bal verlies te lijden. Of ligt het aan te slap pasen?
Slap passen én dat je zelf niet in de bal komt. Dat moet je zelf ook doen, anders blijven je poppetjes idd steeds wachten totdat de bal in hun voeten ligt.
Ja ik denk dat ik net daarlangs scrollde dus super veel geluk. Heb nu net alleen nog di maria verkocht en pedro gehaald. Die is een stuk beter viel me meteen op.