Yup weet niet zeker of elk level echt 3% toevoegd of dat het hoe hoger je komt meer of minder word maar verder is dat wel hoe het werkt mooie is dat je paragon levels over je hele account gelden dus als je een lvl 60 hebt die paragon 100 is , en je maakt een nieuwe character op die account dan heeft die al dezelfde paragon bonus
Gister met twee vrienden en paar pilsjes van level 1 tot 11 gespeeld. Toch wel een erg tof spelletje, vooral als je met meer man speelt
Heb hem inmiddels ook al op Inferno uitgespeeld. Nu proberen de overige achievements te halen, buiten die 5.000.000 gold :| en level 30 op hardcore. Die is echt niet te doen geloof ik.
Level 30 hardcore is wel te doen, maar moet je heel voorzichtig spelen, vooral omdat je op normal nog niet echt goede gear hebt ... Die 5M gold gaat inderdaad nergens over ...
Heb vanavond met een vriend beide een monk gestart dus zounmooi wapen om.naar toe te werken! Heb alleen weinig terug! Mocht je hem.kwijt willen : NL Black Dragon
Helemaal top man! Echt een te cool wapen! Maar waarom.dropte hij trouwens bij jouw? Dacht dat L alleen voor de juiste klasse dropte! Dus bij DH alleen maar bogen etc en dit soort wapens alleen bij monks? Of had je al wat beters?
Dat is niet helemaal waar, meestal dropt er spul voor de juiste klasse maar niet altijd ik kreeg bij mn wizard ook zo'n daibo en een caster
Sommige classes hebben vergelijkbare stats nodig ja, maar met mijn Barbarian heb ik nog nooit wat anders gezien dan de stats die ik nodig had. Qua loot alleen via loot drop van mede spelers ander materiaal gehad. Heb nu echter wel een level 60 two hander met 1600+ damage, die ik ga gebruiken als ik eens iemand online tref. Die co op maat van laatst heb ik ook geen zak aan.
Laatst werd er gevraagd of de Paragon levels een extra % magic find verhoogd. Ik ben zojuist Paragon Level 2 geworden en toen stond er 3% Magic find en 3% Gold find. Dus, bij deze.
Hey, zullen wij ook eens afspreken als je op het eind van Nightmare zit qua levels? Mijn co op partner van een tijdje terug doet ontzettend moeilijk. En ik heb een verzetje nodig om weer eens te gaan spelen.
Graag gedaan! En nee, heb eigenlijk niet veel Diablo runs gedaan. Ben gewoon een random lobby gejoined op Master V om te levelen .
Iemand trouwens al op hc begonnen? Heb nu een level 11monk en moet zeggen dat hc wel een stuk spannender is
Ik heb voor die achievement een run tot 30 op normal met monster difficulty easy gedaan met een monk ben geen 1 keer echt in gevaar geweest volgens mij, is echt super makkelijk Infernal helm op zodat het levellen sneller gaat, was in een paar uurtjes gedaan