Sticky [Algemeen] PlayStation 4 [Deel 2]

Discussie in 'PlayStation Hardware' gestart door DulleNL, 24 okt 2013.

1. UpInSmoke0611

UpInSmoke0611 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.176
    3 was niet "kut" joh. Alleen niet zoals deel 2. En iets teveel action. Maar Uncharted next gen prima. Ander team dan inderdaad new ip

2. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.944
    Denk niet dat ze 2 nieuwe IP's achter elkaar uitbrengen als ze een zekerheidje met UC4 hebben. Verwacht dus eerst UC en dan TLOU2 of een nieuwe IP

Maar aub wel graag UC4 zonder space crap :+

3. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.856
    Jawel. Combat is nooit sterkste punt geweest van Uncharted. En door alle actie in U3 was dat gigantisch zichtbaar. Nooit uitgespeeld omdat het gamplay technisch zo gigantisch matig was.

4. Lijpe Mocro

Lijpe Mocro Active Member

Leuk Bevonden:
    839
    --

5. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    Wat nu als je speelt als Sully? :+

In space. :cool:

6. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Uncharted zal het wel zijn. Heeft toch wel een naam wat altijd goed is in het begin van een nieuwe console.

7. ExquisiteSteez

ExquisiteSteez Active Member

Leuk Bevonden:
    909
    Snap al die haat niet.

Ik ben zelf ook geen fan van al die gescripte shootouts.

Maar de Uncharted franchise is gewoon _O_

Al is het alleen maar voor de graphics en de cinematics.

Wat meer exploratie, minder shootouts, geile next-gen graphics. En je hebt een topgame in de maak !!!

8. Sen

Sen Active Member Hoofdredacteur

Leuk Bevonden:
    378
    Ik vind het ook superspellen, maar inderdaad zijn er teveel matige shootouts. Het was denk ik meer dat The Last of Us zo geweldig was dat ik Uncharted weer vergeten was.

9. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.717
    Veel minder schieten. Ik wil gewoon avontuur, ontdekken en schatzoeken. Er mag best 1 keer in het uur weleens geschoten worden, maar liever niet. :cool:

10. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Naast waar Naughty Dog mee gaat komen op de PS4, ben ik ook heel erg benieuwd naar waar Quantic Dream mee gaat komen op de PS4. Heavy Rain en Beyond zijn voor mijn twee van de beste games van current-gen en Beyond is grafisch ook een van de mooiste.

Na wat puzzelen ben ik er inmiddels uit welke games ik bij m'n PS4 ga halen.

-Killzone Shadowfall: is echt DE game voor de PS4 voor mij. Heb gelukkig een KZ hardware bundel.

-Knack: heb veel vertrouwen in de game en in Cerny en wat ik heb gespeeld vond ik erg tof. Lekker voor de afwisseling tussen al het knalwerk.

-Assassins Creed IV Black Flag: vind de PS3 versie ook zo tof en mooi eruit zien (voor current-gen) dat ik deze ook echt moet hebben op de PS4.

-Need for Speed Rivals: moet altijd een racegame erbij hebben. De vorige NFS delen (op the Run na) waren super tof en heb me er goed mee vermaakt. En ook deze ziet er tof uit.

11. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.944
    Nieuwe game van Quantic Dream zal toch nog wel even op zich laten wachten of hebben hun ook 2 ontwikkelteams?

12. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Gaat ongetwijfeld nog wel even duren ja! Maar ze waren al met iets bezig. Beyond was volgens Cage ook zo mooi omdat ze dingen van de PS4 ontwikkeling hadden geleerd.

13. LageTrial

LageTrial Active Member

Leuk Bevonden:
    17
    Nieuwe tomb raider zou ook niet verkeerd zijn! Square had laatst met TR2013 een toppertje afgegeven imo.

14. iMark 007

iMark 007 Active Member

Leuk Bevonden:
    152
    Tomb Raider Underworld - 2008
    Tomb Raider - 2013

Een nieuwe Tomb Raider komt er, maar dat duurt wel een paar jaar.

15. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    Ik denk niet dat het weer 5 jaar gaat duren, maar nu is inderdaad nog te vroeg.

16. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.856
    Beter brengt Sony weer leven in The Getaway franchise. Wel zin in een goede sandbox game in Londen met een politieagent als hoofdpersonage.

17. LageTrial

LageTrial Active Member

Leuk Bevonden:
    17
    Denk idd in het 2de levensjaar van de PS4 wellicht. Vond Tomb Raider wellicht zelfs een stukje leuker dan Uncharted. Niet alleen dat je naAr een chick kijkt, maar meer het gevoel om te overleven dan te verkennen. Wapens niet zo aggressief met rpg's enzo maar gewoon pijl en boog.

18. iMark 007

iMark 007 Active Member

Leuk Bevonden:
    152
    Ik denk pas rond najaar 2015 eerlijk gezegd. Gewoon pijl en boog, maar ook gewoon een pistool, shotgun, assault rifle etc. Te veel Uncharted gameplay. Het volgende deel moet meer puzzels hebben en minder schieten. Eerst heel zielig lopen doen over haar 'First Kill', om vervolgens in een massamoordenaar te veranderen. De balans sloeg te ver door in schieten.

19. Killamonkey

Killamonkey Niet zo aanstellen! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4.959
    Eens met iMark, maar in tegenstelling tot de UC serie stoorde het me gek genoeg niet eens zo erg. Had er ook mee te maken dat ik het upgraden van de wapens wel tof gedaan vond :) Persoonlijk zie ik liever een wat meer open game waarin je als Lara de keuze hebt tussen stealthy met mes en boog te spelen of gun blazing erdoor heen te rammen (denk bijv Deus Ex). De vijanden worden op zo'n manier op je af gegooid dat je de boog (of silenced wapens) eigenlijk amper kon gebruiken...

Daarnaast inderdaad gewoon meer vette puzzels die je hersens echt doen kraken. Sowieso snap ik niet waarom ze die niet gemaakt hebben als de optional tombs!? Ik bedoel, op die manier hou je de massa tevreden die ze gewoon links laat liggen en je oude fanbase die lekker kan gaan puzzelen.

20. kwdtje

kwdtje Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Denk niet dat er nog een vervolg op Tomb Raider komt, heeft het toch slecht gedaan met de verkopen? Of zit ik mis.

Deel Deze Pagina