ik wil ook een xbox one kopen. Ik denk alleen dat ik hem pas koop als die in NL uitkomt. Echter wil ik het apparaat wel graag kopen. Weet niet of ik dan op de lijst mag, maar dat bepalen jullie maar. Games zijn nog wel een beetje onder voorbehoud. GT: MitchDylan -Battlefield 4 -Forza Motorsport 5 -Killer Instinct -Ryse (later)
Ik zal er even over na denken al lijkt het me wel handig dat deze lijst is voor mensen die hem ''day-one'' aanschaffen zodat die met elkaar kunnen gamen. (niet flauw bedoeld )
geen probleem. begrijp het natuurlijk. Mocht ik toch de xbox one eerder krijgen, dan voeg ik jullie wel ff toe.
Achja, why not. Lijkt me wel leuk om ook eens met wat Nederlanders op Live te gamen. Krijg em ook op Day One, dusse: GT: Myrmidon NL - FIFA 14 - Battlefield 4 Later misschien ook nog Forza, maar die laat ik voor nu nog maar even weg.
Leuk initiatief, wanneer de gegevens op eenzelfde manier als bij de xbox online komen kan ik ook een xbox one versie van de link uit m'n onderschrift maken, hoef je het niet met de hand te updaten steeds
Nog maar 1 game om te beginnen. Flavourlicious, GT: Flavourlicious: Xbox Live Forza Motorsport 5 (Komen ook XBWRacing competities voor.) Erg handig topic, heb hem ff sticky gemaakt.