Geen idee, ik speel halo tegenwoordig ook niet meer. Halo 4 een klein aantal keer aangeraakt terwijl je vroegah Halo 2 helemaal kapot speelde. Man dat spel was fantastisch. Veel mensen die het speelde en ook regelmatig leuke custom games zoals Rocketball met 16 man op de map Midship. Chaos en humor gegarandeerd!
Tevens speelde wij heel vaak clan matches met een groepje spelers. (Immortal, Grimsor, Jilles, Silverlink, Skillmaster D)
Maar sinds ze de clan functionaliteit uit het spel hebben gehaald is halo langzaam minder geworden. Een hoge rank in Team Objective / Team Slayer was leuk maar niets was leuker dan de clan matches. Vaak genoeg tegen leuke Nederlandse clans gespeeld (grassprietjes bijv
) En als je op een gegeven moment alleen maar verloor maakte je gewoon een nieuwe clan aan om de newbies weer af te slachten. Heerlijk. Als ik er weer aan terug denk krijg ik een glimlach op mijn gezicht.
Hoop echt dat ze de clanfunctie bij de nieuwe Halo er weer in kunnen douwen. Dat zou namelijk betekenen dat ik het spel 100% zeker ga halen. Het doet mij in ieder geval goed om te lezen dat ze een modes maken zonder perks etc, dat blijft toch echt het leukste.
Klik om te vergroten...