Voor de consoles wel ja. PC heeft het al 2 jaar. Maar heb clips gezien met best wel bullshit dingen. Kniven door de muur, late hitmarkers. Ff zoeken [yt]dmW59wGHjjE[/yt] Mensen zeggen wel dat de dedicated servers nog niet online zijn, maar dat lijkt me sterk
Das wel heel erg damn. En ik weet niet hoe het zit of ze al online zijn of niet. Zolang ze de 22ste zeker weten maar online zijn
Zoiets had ik laatst ook nog bij mw3, maar wss is dit een 1 op de 1000 foutje die ze vast al hebben gepatched als die uit is (hoop ik ) Maar is Lijpe Mocro de enige die ook op de 360 ghosts zal spelen? Neem aan dat servantes en oujdi toch ghosts gaan spelen en daarna upgraden?
Nee doe ik niet, en Lijpe heeft geen 360 meer die werkt dacht ik. Oujdi speelt denk ik wel op de 360. En mag toch wel hopen dat ze het fixen ja.
Lol nee man. Heb al een tijdje geen 360 meer. Servan wacht tot de 22ste en Oujdi haal em wel direct. Ikzelf gelijk op de PS4
Volgens mij is het ook niet echt een volledige dedicated server maar meer een hybrid van client en server. Neemt niet weg dat het alsnog een stuk beter is dan alleen client. Heb het nu over PS btw.
Zitten er weer emblems en titles in om te halen / unlocken? Heb niks van de hype mee gekregen dus heb er weinig info. Op internet kan ik er niks over vinden. Ga uiteindelijk voor de PS3 versie om die straks te kunnen upgraden naar PS4. Jaren trouw geweest aan de Xbox, maar ga nu toch overstappen naar Playstation. Xbox zal deze generatie alleen voor de exclusieve games gebruikt worden.
Zo'n beetje alle filialen hebben staan dat hij vandaag gehaald kan worden. Ik pik hem straks op bij Leidschendam. (PC)
@Lijpe Mocro: Las op reddit dat dedicated servers nog niet online zijn op de release. Kon 2-3 weken duren.
Laat me even weten of het is gelukt bij Dixons, ik heb geen zin om in de regen dalijk voor niks naar buiten te gaan
Dus toch. Kan het een en ander verklaren van wat ik zoal lees. Denk trouwens echt dat de spawns een hele grote ergernis gaan worden. Ik heb video's gezien van de meest bullshit spawns ooit in een CoD. Vooral in Dom, Blitz en FFA. Ook lijken de maps te groot. Denk aan Fuel grootte uit MW2.