[XOne] Pro Evolution Soccer 2014

Discussie in 'Games' gestart door ManoMoker1982, 14 mrt 2013.

1. appie21

appie21 Active Member

Leuk Bevonden:
    22
    Ik heb een nieuwe mijlpaal bereikt speel sinds gisteren op prof! Heb de Duitsers verslagen mit 2 -1. Heerlijk gevoel!

(het lijkt dat na de update er minder schaduwen zijn op gezichten, is dit jullie ook opgevallen?)

2. HanTerp

HanTerp Active Member

Leuk Bevonden:
    114
    Gefeliciteerd met je mijlpaal, Appie, zeker omdat je de Duitsers hebt verslagen :D
    Ik heb gisteren nog geen PES gespeeld, maar ik zal eens op die schaduwen letten.
    Eerlijk gezegd denk ik dat er wel urgentere zaken waren die ze moesten patchen dan die schaduwen. Mogelijk speelde je voor het eerst in een bepaald stadion met bepaalde weersomstandigheden...

Laatst bewerkt: 25 okt 2013
  3. diazull

diazull game junkie

Leuk Bevonden:
    0
    nu baal ik ff.
    ik heb een xbox slim niet het nieuwste model maar die daarvoor.
    ik heb dus problemen met pes , framerate of stotteren in de drukte , echt ff haperende momenten gedurende de gehele wedstrijd maakt niet uit waar op het veld.
    mn stiefzoon heeft nog een oude box ,paar jaar oud en ik d8 laat ik die es proberen en wat schetst mn verbazing, vlekkeloze gameplay. geen haperingetje te zien, aaaargh, waardeloos.
    als die patch het maar kan oplossen want ik vindt het wel een toffe game .

4. HanTerp

HanTerp Active Member

Leuk Bevonden:
    114
    Weet je zeker dat je niet de Elite hebt i.p.v. de oude Slim?

5. diazull

diazull game junkie

Leuk Bevonden:
    0
    ik heb de zwarte 250 ging met Kinect.
    ik heb niet de elite, die ken ik wel , heb hem 1.5 jaar

6. zino

zino Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    Is er al een specifieke datum voor die november patch?

7. Cyrax

Cyrax Weldoener van beroep

Leuk Bevonden:
    903
    Ik heb een arcade 360, uit 2009 ofzo, die doet het prima icm PES 2014

8. HanTerp

HanTerp Active Member

Leuk Bevonden:
    114
    Nee, helaas niet. Konami is niet zo scheutig met hun aankondigingen.

9. zino

zino Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    Kheb mij niet kunnen inhouden en in afwachting van de november-patch de andere footie gekocht. Ik moet zeggen dat het een schitterend spel is. De menu's,sfeer,commentaar en alles is zo goed afgewerkt. Het is maar op 1 bepaald moment dat ik het minder vind en jammer genoeg is dit tussen het beginsignaal en het eindsignaal van de scheids.Veel van het zelfde. Alsof iedere wedstrijd dezelfde is. Voor mij is het hopen dat die november-patch van pes in orde is.

10. Legendzico

Legendzico Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Kan iemand mij een club ( liefst geen echte topclubs ala real, barca) met fysiek sterke spelers en toch wel snelle spelers voorin. Zoals bijvoorbeeld stade rennais, aston villa.

11. Danny-DH

Danny-DH Active Member

Leuk Bevonden:
    26
    Ik was een aantal weken op vakantie en heb gister alles ge update! Maar klopt het dat een speler als ozil nog niet bij arsenal zit? Of moet ik nog iets updaten?

12. HanTerp

HanTerp Active Member

Leuk Bevonden:
    114
    Deze maand komt een patch, die bugs verhelpt en ook de transfers corrigeert via een nieuw gegevenspakket. Wanneer in november is nog niet bekend.

13. hully

hully Active Member

Leuk Bevonden:
    54
    ha ha... deze maand komt er een patch (dejavu in het kwadraat.... tuk nokami).

In het verhaal van deze man zit wat in, ik heb afscheid genomen en fifa 14 voor de ps4 besteld. Tabee pes (met pijn in mijn hart): http://www.youtube.com/watch?v=FG2KCiieUJA

14. Cyrax

Cyrax Weldoener van beroep

Leuk Bevonden:
    903
    Word, ik zou hetzelfde hebben gedaan als ik een PS4 zou aanschaffen. Die schaf ik pas volgend jaar ergens een keer aan, dus heb ik PES 2014 wel gehaald. Maar zodra de PS4 uitkomt, geen PES meer voor mij. Die game is voorbij. Het kan gewoon niet meer, de game loopt lichtjaren achter op het gebied van belangrijke bijzaken. Overigens is de gameplay ook behoorlijk instabiel hoor (ja Han, ook op de 360 is het allemaal maar zozo, ik kan het nu wel weten want ik heb hem op de 360 en de PS3 versie verkocht), dus daar moet de game het ook niet echt van hebben. Volgend jaar dus gewoon Fifa op de nextgen.

Konami gaat op de next-gen de eerste 5 versies roepen dat ze nog moeten wennen aan de nextgen consoles. De 6de versie is dan ruk omdat ze zich al aan het voorbereiden zijn voor de next-gen consoles na de PS4/Xbone.

15. HanTerp

HanTerp Active Member

Leuk Bevonden:
    114
    Dus waardeloos op de PS3 en zo-zo op de Xbox? :D
    Maar ik moet je wel gelijk geven hoor. In de huidige staat heb zèlfs ik weinig motivatie om PES 2014 te spelen, en dat zegt wel wat, dunkt me... |:-

16. domienr

domienr Active Member

Leuk Bevonden:
    4
    De inschrijvingen van ons 2de seizoen PES 2014 benelux kampioenschappen zijn zonet van pas gegaan.

Was je te laat met het inschrijven voor seizoen 1 of kreeg je de datapack toen nog niet aan de praat?

Dan is het nu het moment om je in te schrijven voor seizoen 2

Alle info kan je hier terug vinden:
    http://forum.pesholland.nl/showthre...ux-Online-League-Seizoen-2-%96-Inschrijvingen

Seizoen 1 gaat heel lekker met 3 divisies voor xbox360 en PS3.

Laatst bewerkt: 5 nov 2013
  17. HanTerp

HanTerp Active Member

Leuk Bevonden:
    114
    Maar ik hoor de meeste mensen klagen over de slechte online, daarom zie je zo weinig spelers in de lobbies. Waarom starten jullie dan nog toernooien?
    Maakt mij niet uit hoor...

18. badfixation

badfixation Member

Leuk Bevonden:
    0
    Heeft iemand goede en/of slechte ervaringen met importeren van custom chants? Ik heb ondervind last bij het laden van iedere mp3. Duurt fuckin 5 min ofzo en ingame heeft ie ook moeite met laden. Thnx!

19. hully

hully Active Member

Leuk Bevonden:
    54
    en dat is zo balen als je je herinnert hoe goed konami was...

20. zino

zino Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    Tja ik blijf hopen op een goeie patch tegen beter weten in.Die nieuwe gezichten kunnen me niet echt veel boeien. Het is vooral de gameplay die beter moet/kan. Nergens is ergens te vinden wat ze juist gaan aanpassen qau gameplay. In de weken voor de release was er wel elke dag een tweet met nieuws, nu bijna geen info en zelfs geen datum. Ik vrees ervoor...

Laatst bewerkt: 7 nov 2013

Deel Deze Pagina