Kunnen ze die 'spawn points' niet later met een patch of iets dergelijks fixen? Ik hoor trouwens ook dat je in deze CoD 'heel erg snel' doodgaat. Dat zou wel jammer zijn.
Yup. Zijn ook weer terug [yt]aF8zqc7g6as[/yt] Het kan wel. Is eerder gebeurd. Klopt man. Je gaat veel sneller dood
Schijnt idd dat je een stuk minder health hebt. Hoorde dat core nu als hardcore aanvoelt als het over health gaat...
Jammer, ik vind dat wanneer je beschoten wordt, je de kans moet krijgen om terug te schieten. 'Hardcore' kan ik nog wel begrijpen maar 'Core' moet ook echt gewoon Core blijven.
Ik speelde juist helemaal niet verkeerd op FirstLook en Gamescom, bij firstlook ging het wel stukken beter, omdat ik toen ook meer de flow begreep aangezien die niet hetzelfde is als BO2 wat ik gewend ben. Kan ook zijn dat ik gewoon tegen mensen moest die er helemaal niks van bakten Nog mensen die zin hebben om morgen domination/blitz te doen, we zoeken een full party en zijn al met 3 man, just send a friend request of een message dan zal ik wel iemand verwijderen als m'n list vol is oid
Mooi zo dat er minder health is nu. Half magazijn incasseren en nog om kunnen draaien om de tegenstander om te leggen kan echt niet meer.
Jep, tenzij je een 'headshot' of een kogel dwars door je hart krijgt. Maar als er op je teen wordt geschoten moet je kunnen terugschieten.
Kan ook, zelf in hardcore. Met minder health is het spannender omdat 1 fout je dood kan betekenen. Resulteerde bij mij in een 1:1 K/D ratio, maar de beleving is veel intenser. Normal = Ketsen met condoom Hardcore = Zonder
Hmmm, ik ga voorlopig geen next-gen console kopen. Ik ben een beetje bang dat als ik deze ga aanschaffen dat ik straks in mijn eentje online zit op mijn 360. Normaliter koop ik direct bij launch de nieuwe consoles, dus ik heb geen idee hoe snel het leegloopt. Ik verwacht dat het wel meevalt?
@ Robhimself Dit is CoD. Voor dat soort realisme raad ik je Arma of OF aan. Nu kun je vrijwel niks terug doen als je beschoten wordt en dat moedigt campen nog meer aan. Zoals het er nu naar uitziet zal dat voor velen hun main speelstijl zijn en dat vooral in combinatie met zeer slechte spawns...
Ghosts (Xbox One/PS4) Resolution difference explained http://www.charlieintel.com/2013/11/04/call-of-duty-ghosts-resolution-difference-explained/
Minder health geeft campers ook weer een voordeel. Wordt er dadelijk in iedere gametype zoveel gecampt als in HC TDM...
CoD is gameplay, voor next-gen ervaring moet je games met een open wereld als DR3 aanschaffen. CoD was nooit een hoogstaand product grafisch gezien.
Haha, weet ik. Maar ik ben gewoon verbaasd. Het is net alsof ze MW2 op de Xbox 360 aan het spelen zijn. Zelfde gameplay, zelfde graphics. Gewoon grappig!