oke nice! En als ik met Auto A hele tijd rijd, daarna die mechanic bel of ik laat mijn auto A gewoon buiten staan en ik pak auto B, blijft A dan buiten staan of word die automatisch weer in mijn garage geplaatst?
die komt dacht ik gelijk in de garage. Je moet wel een eindje van je auto vandaan staan voordat je de mechanic bel. Ik pak dan meestal een voorbij komende auto om een stuk weg te rijden. Je kan natuurlijk ook je auto opblazen en een nieuwe laten komen
Haha kan ook. nee maar bedoel ik wil een garage omdat ik dan verschillende wagens etc kan en motors. Maar zou klote zijn als ik telkens terug moet naar de garage omdat anders over heel de map overal mijn wagens staan ipv in mijn garage. En ik zag dat er ook appartments waren incl garage voor zoveel auto´s of motors. Maar wat is het nut van een appartement eigenlijk?
Als jebijv het appartement koopt van 253K dan heb je een garage bij voor 10 stuks. dat appartement is het zelfde als de duurste alleen een andere ligging. appartement is gewoon leuk om te hebben. je kan er je vrienden uitnodigen, omkleden en nog wat dingen. Het fijnste ervan vind ik dat je altijd in je huis spawn als je online komt. je wordt dan niet gelijk overhoop geschoten enzo.
Vind het alleen gaar, zowel online als offline, dat ik met regelmaat m'n auto's en motoren kwijt raak. Heb je een bak getuned, is ie later pleite, ook niet in de impound oid. Nou doe ik het maar met wagens jatten, of de standaard auto's die ik nog heb, en niks meer tunen/upgraden.
Heb je de auto wel helemaal verzekerd? IK had dat laatst ook, belde de verzekering en kreeg hem weer terug. In de story mode raak je de auto's wel kwijt als je ze niet terug zet in de garage.
Ja 2k dit had ik ook. 1. Zet je auto / motor opslot voor vreemden. Door SELECT in te houden als je buiten staat. Onderin bij vehicle access ken je deze locken voor iedereen of alleen voor open zetten voor crew / vrienden etc. 2. Als je auto / motor helemaal weg is bel de verzekering en kijk wat ze zeggen. Zelfs toen mijn motor door de politie was gesloopt kreeg ik nog een nieuwe. Dit werkte in iedergeval voor mij. Andere spelers jatte mijn motor in het begin vaak of bliezen hem op. Jatte gaat nu niet meer en opblaze, tsja dan bel ik de verzekering gewoon. ( wel tracker en insurance ervoor afsluiten )
Als ze je auto stelen maak niks uit, want zodra je een andere auto van je zelf pakt, komt tie automatisch weer in de garege te staan. Alleen een tracker op je auto is niet voldoende. zo iets vergeet je wel snel, teminste is mij ook overkomen
Naja ik ga mooi sparen voor een garage / appartement. ligt aan de prijs en hoelang ik er nog voor moet sparen haha aangezien ik ook telkens ammo etc koop. En ik ook wel een fan ben van af en toe een andere start vehicle kost dat telkens wat geld om opnieuw te tune etc haha
Een avondtje down to drane doen en je heb zo genoeg geld voor een appartement. Voeg me anders maar ff toe op live, dan kunnen we wel een x een avond race, dan heb je het zo bij elkaar. PrutsterNL
Was verzekerd en voorzien van tracker (zowel auto als motor). Kan verzekering wel eens bellen. Had net dat ik na elke missie (potje tennis en armwrestling) het spel bleef hangen. Ging niet voorbij de wolken (soort tussenscherm). Was wel gesaved, steeds weer even naar dashboard en spel opnieuw laden.
Playlists maken met diverse races vind ik beter werken.. "Down the Drain", "Criminal Records" of "The Commute" gaat wel heel erg snel vervelen. Hoor zoveel mensen maar klagen dat online saai is, maar ze maken het er ook zelf naar helaas.
Races doe ik alleen om ff te lvle, meeste lol heb ik in freemode(met de crew) en missies die je via je telefoon krijgt.
Dit is echt zielig vaak kom ik dan in die races door mijn eigen customs alsnog erbij in de buurt, maar die mensen hebben vaak ook nog vriendjes die je dan van de weg af beuken. Of je wordt na 1 race gekickt.
Gelukkig valt de schade mee als catch-up aanstaat. Wat ik eigenlijk zieliger vind, is dat wanneer je een 16 player race host, even wacht totdat hij vol is, mensen quitten terwijl de timer nog maar op 10 seconden staat. Is die 10 seconde geduld teveel gevraagd?
Zal je vanavond even toevoegen! Gister kwam er ineens een bounty op iemand in de server. Ik op mijn motor erachteraan. toch weer 9000 haha snel verdient want had hem binnen 10 minuten ongeveer. Ik vind online gedeeldte echt leuk om te doen. Wel jammer dat wanneer ik een missie host er vaak niet veel mensen joinen.... Bijvoorbeeld die missies dat je een pakketje af moet leveren en het andere team ook ( hetzelfde pakketje ) dat is vet met veel mensen maar heb het hooguit met 5 man gedaan tot nu toe..