Hebben we als nederlanders straks in maart nou nog de mogelijkheid om de lim.edition te kopen, of ben je haast verplicht om nu alvast je lim.edition te bestellen? Dan ligt ie dus nog lekker 5 maanden in de kast......
En nog steeds geen fatsoenlijk windgeruis... En met ieder nieuw Forza deel wordt de HUD meer arcade. Waar is godver die mooie km teller als in FM2??? Je ziet niks anders als een balkje wat volloopt en dat moeten de toeren voorstellen? Ik wil ook een analoge snelheidsmeter zien waarbij je tenminste een naald omhoog ziet gaan.
Ik vind de hud wel nice eigelijk. + je ziet nu de gas en rem druk en de banden temperatuur rechts onder, dus dat is wel chill.
Ik lees her en der over Tier 1, 2 en 3, etc Waar zie ik dan wat ik zelf ben? Heb FM 2, 3, 4 en Horizon op de 360 gespeeld.
https://rewards.forzamotorsport.net/en-us Iemand toevallig lid van Evo magazine? Blijkbaar staat er een Forza 5 artikel in waarin staat "there are 24 players online at a time" en "Forza 5 also sees the debut of open-wheel racing cars for the first time in the series' history. They'll include current and historic Grand Prix cars." Heb het blad zelf niet.
Tuurlijk, laat de melkkoe zijn werk maar doen . Betaal je al 60-70 euro voor die LE, zou je daarna nog 40 euro gaan aftikken voor 60 auto's .
Ik betaal geen cent voor die car packs. Dat doe ik al sinds Forza 2 niet meer. Komen ze met een vette epic track dan wil ik het nog overwegen
Kan men ook DLC auto's los kopen zoals in FM4 ? Als ik dan een wagen tegenkom, koop ik die voor een euro en klaar is kees. De rest hoef ik dan toch niet.. Tenzij het wel hele chille wagens zijn en ik echt veel FM5 ga spelen, maar dat valt nog te zien
Er staat al in die tekst dat het kan Maar meestal zitten de leukere wagens als "bundle only" in, wat wel weer jammer is. Is natuurlijk geen verrassing dat dit nieuws er is en vind het soms wel prima om bepaalde nieuwe wagens erbij te kopen. Polyphony doet met de nieuwe GT ook precies hetzelfde. Voor het aantal uren plezier wat ik uit dit soort race games haal, is die paar euro extra af en toe best ok. Blijft immers ook optioneel.
Ik bedoelde meer wat dlc betreft. Ja wat exclusives vanaf het begin. Maar geen korting op latere dlc?
Bij de vorige FM delen zijn de LCE's vrij nutteloos gebleken IMO. Je krijgt dan maar 1 car pack en een aantal liveries die je ook gewoon op de storefront kan vinden. Ik zou zelf gewoon voor de normale versie gaan en per DLC pack kijken of je hem wilt. Bij Forza 4 zaten er een paar packs bij die ik niet interessant vond dus dan bespaar je juist geld door slechts een paar te kopen. Maar als je zeker weet dat je in elke auto gaat rijden kan je beter de pass kopen.