Sticky Het Xbox One importeer topic

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Marno14, 9 aug 2013.

  1. BekSide

    BekSide Active Member

    Berichten:
    354
    Leuk Bevonden:
    2
    Goedenavond,

    Hebben jullie gewoon de Xbox One besteld bij amazon?
    Ik zat te denken naar Duitsland te rijden, echter is mijn duits dramatisch slecht, en heb ik geen idee of er uberhaupt nog voorraad in de winkels zal zijn.

    Kan iemand van jullie mij misschien een beetje informeren?
    Heb ik nog steeds een Day One edition als ik nu bestel;)?
     
  2. bavaria

    bavaria Scuderia Ferrari F1

    Berichten:
    254
    Leuk Bevonden:
    0
    Als je zeker wil zijn van een Day One editie kun je beter bij amazon.fr bestellen. En als je toch naar Duitsland wil rijden trek je toch gewoon die xbox uit het rek?
     
  3. BekSide

    BekSide Active Member

    Berichten:
    354
    Leuk Bevonden:
    2
    Verwachten jullie echt dat er gewoone en voorraad zal zijn?
    Ik herrinner mij nog dat ik een winst kon maken van €200,- op mijn xbox360 toen ik hem had besteld en op de eerste dag ging afhalen omdat er geen voorraad was.

    Dan rijd ik toch liever naar Duitsland dan dat ik die console via Amazon bestel en direct moet betalen.
     
  4. Egozu

    Egozu Member

    Berichten:
    240
    Leuk Bevonden:
    0
    Voorraad zal er niet zijn, denk dat alles uitverkocht is in Duitsland. Bij Amazon betaal je pas als de console verzonden word, enige optie is wel amazon.fr en creditcard.
     
  5. bavaria

    bavaria Scuderia Ferrari F1

    Berichten:
    254
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik denk wel dat er voorraad zal zijn. Hij is al 2 maanden in productie. En volgens MS kan je op release gewoon naar de winkel gaan om er een te kopen. Maar dan heb je wel een normale versie.
     
  6. Ron76

    Ron76 GT: Ron D Core

    Berichten:
    2.435
    Leuk Bevonden:
    144
    Ik verwacht indd ook dat je hem wel ergens uit de schappen kan trekken, zeker in de wat kleinere plaatsjes.


    Sent from beyond.
     
  7. coffac

    coffac New Member

    Berichten:
    64
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb een groot deel van mijn jeugd in Duitsland doorgebracht en uit ervaring kan ik zeggen dat je bij de kleinere plaatsen de meeste kans zal hebben. Vooral als het gaat om nieuwe hardware releases. De meeste Nederlanders zullen naar de grotere steden gaan die net over de grens zitten (Düsseldorf, Oberhausen, etc).

    Mochten er mensen zijn die naar Düsseldorf willen rijden, kan ik je een tip given: Je kan beter naar Neuss gaan. Daar zit namelijk oa. een Media Markt en dat zit letterlijk aan de overkant van Düsseldorf. Mochten er mensen zijn die nog andere tips of plaatsnamen willen weten, laat maar horen.
     
    Laatst bewerkt: 4 nov 2013
  8. inasi69

    inasi69 Active Member

    Berichten:
    295
    Leuk Bevonden:
    14
    Mensen die hem bij Amazon.fr hebben besteld krijgen hem op maandag of dinsdag binnen. Dat is wat Amazon tegen mij heeft verteld.
     
  9. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Gaan we weer. :p
     
  10. coffac

    coffac New Member

    Berichten:
    64
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja inderdaad ja. Zullen we met z'n allen gewoon maar besluiten dat we uit kunnen gaan van het weekend na de 22e? Dan kan het altijd meevallen namelijk.
     
  11. Surreallistic

    Surreallistic Forza!

    Berichten:
    2.096
    Leuk Bevonden:
    378
    My point exactly
     
  12. X-Seventeen-X

    X-Seventeen-X Forum lurker

    Berichten:
    383
    Leuk Bevonden:
    0
    Hahaha, vind t wel mooi die hysterie. Jongens, het is Frankrijk, geen Hong Kong. Binnen de VS heb je ook one day delivery van NY naar LA, waarom zou je dan in Europa niet van Parijs naar Amsterdam hebben dan?

    Over de voorraad denk ik dat het ook wel goed zit, niet zeker of je de dag zelf nog kan shoppen, maar het hele doel van MS met het uitbrengen van de Xbox One in een select aantal landen was juist dat er genoeg aanbod zou zijn voor de verwachte vraag (tegenargument natuurlijk dat ze wellicht weinig rekening gehouden hebben met importeren, maar zoals eerder gesteld zullen de meesten in Duitsland bestellen en niet in Frankrijk, Italië of Spanje). Ik denk ook dat dat de reden is dat er bij de Franse Amazon nog gewoon te bestellen is...
     
  13. Nightbringer

    Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.896
    Leuk Bevonden:
    556
    Als het US of Hong Kong ofzo geweest was... dan had ik het ook niet gedaan vanwege de importkosten :+. Maar het is maar Pari! dus 22 november it is ;). Ze versturen de xdoos waarschijnlijk de 20ste of de 21ste dus het is dan makkelijk mogelijk om hem de 22ste te leveren.

    Het lijkt mij niet de bedoeling dat dit topic een massa hysterie topic wordt waarin we met z'n allen twijfelen of de One met de release in huis hebben.

    Ms-store = Vanaf 22 november thuis (of later)
    Amazon.fr = 22 november in huis mits je daarvoor betaald, anders 2-3 dagen later
    Amazon.de = Vanaf 23 november in huis
    Amazon.co.uk = Vanaf 22 november in huis mits je daarvoor betaald, anders 2-3 dagen later
    Game.co.uk = Voor kerst binnen
    Afhalen uit Duitsland = 22 november in huis, waarschijnlijk geen day-one.
     
  14. inasi69

    inasi69 Active Member

    Berichten:
    295
    Leuk Bevonden:
    14
    Voor de mensen die Call of Duty Ghosts op de Xbox 360 willen spelen en daarna willen upgraden naar de Xbox one voor 9,99 Euro.

    Microsoft offers the Xbox 360 + Xbox One Digital Combo, a disc-less dual-license that provides the Xbox 360 digital version of Call of Duty: Ghosts, as well as the Xbox One digital version of Call of Duty: Ghosts – linked and unlocked via a user’s Xbox Live gamertag. The Xbox 360 + Xbox One Digital Combo will be available at participating retailers for a suggested retail price of $69.99.

    Alternatively, via the Xbox Live Market place, players can also purchase an Xbox 360 digital version of Call of Duty: Ghosts for a suggested retail price of $59.99. And when ready to upgrade to Xbox One, players can purchase a digital Xbox One version of Call of Duty: Ghosts for a suggested retail price of just $10 until March 31, 2014. This also applies to Call of Duty: Ghosts Digital Hardened Edition purchases.
     
  15. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#NEKDIE#NEKNEKNEKNEK

    Berichten:
    11.702
    Leuk Bevonden:
    17.916
    Dat is balen, de One komt hier sowieso niet voor 31 maart 2014 uit.
    :emo:
     
  16. inasi69

    inasi69 Active Member

    Berichten:
    295
    Leuk Bevonden:
    14
    Ik heb een Amerikaanse account en ik zou het wel kunnen doen met PayPal.
     
  17. Surreallistic

    Surreallistic Forza!

    Berichten:
    2.096
    Leuk Bevonden:
    378
    :lol: En ik maar denken "Wat een malloot die Nightbringer". Met z'n getallen als avatar.

    Then it hit me, hij's aan het aftellen tot lauch. \o/
     
  18. Nightbringer

    Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.896
    Leuk Bevonden:
    556
    Precies, hebben we ook een officiële counter :+

    Ik kan me nog herinneren dat mensen ook aan het aftellen waren toen Halo 2 uitkwam, dus dacht... voor een console launch moet dat ook kunnen.
     
  19. inasi69

    inasi69 Active Member

    Berichten:
    295
    Leuk Bevonden:
    14
    Kijk dit is nou duidelijk....

    Hello,

    Thank you for contacting Amazon.fr.

    The reason for paying extra 15 euros it's simply because you want to choose a next delivery, this option is free for all our prime customers, so to benefit from this option, you will have to sign up for our "Abonnement Premium".

    If you choose to be delivered the day this item"Console Xbox One - Edition Day One + Fifa 14" is released, you will receive your item on the 22/11/2013 as your this option is valid for our customers living in the Netherlands.

    Other conditions also apply, you'll be able to view the complete terms and conditions of the Livraison en 1 jour ouvré and livraison le jour de la sortie in Belgium, Luxembourg or Nederlands delivery offer at the following address:
    http://www.amazon.fr/gp/help/customer/display.html?nodeId=200704410

    Please also find bellow, our conditions for "livraison le jour de la sortie" :

    http://www.amazon.fr/gp/help/customer/display.html?ie=UTF8&nodeId=200537190&pop-...

    We hope these information will be useful.

    Thank you for your interest Amazon.fr.
     
    Laatst bewerkt: 5 nov 2013
  20. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    Dat waren de vorige 30 chat/e-mail bevestigingen ook al hoor :+
     

Deel Deze Pagina