Volgens mij wordt de uitbreiding anders getackeld op de console. Daar zie je hem namelijk alleen terug in een nieuwe versie van Xcom. Je koopt dus het spel opnieuw, inclusief de uitbreiding. Op de PC is het wel mogelijk de DLC apart te kopen / downloaden.
`moet je ook weer een nieuwe campaign starten, weet eerlijk gezegd niet of ik daar nog wel zin in heb ... Had liever een 2e campaign gezien met je al gelevelde squad ...
Daarom wacht ik nu ook expres met het spelen van Enemy Unknown, ook al bezit ik de game al een dik jaar.
Ik ook backlog en tijd om te spelen be damned, XCOM is te goed om niet te halen en ik wil een next-gen sequel dus mijn geld krijgen ze
Misschien haal ik hem ook nog wel. Heb de guide hier nog ergens liggen. Aan de andere kant: Het is me nooit gelukt het origineel uit te spelen.
Ja, als we willen dat de serie doorgaat op next-gen moeten we wel de games blijven kopen natuurlijk Sent from my iPhone using Tapatalk
Ah, zo .... Ja, dat is wel een sterk argument. Toch ga ik em nog niet gelijk kopen. Heb teveel liggen om te spelen ... En voor meer dan de helft is het hetzelfde spel wat ik al meermalen heb uitgespeeld ...
Zal mn bevindingen dan wel posten hier. Het lijkt erop dat het een nieuwer spel is dan cod elk jaar is
Tis maar hoe je het bekijkt. Tis meer een DLC/expansion dan een nieuwe game, dus dan is het best prijzig ...
Hahah. Uiteindelijk koop je deze ook wel. The Bureau heb ik toen uitgespeeld en snel verkocht voor hij cheap werd
http://www.gamer.nl/review/435865/xcom-enemy-within Ik ben vast de enige die deze vrijdag koopt xD Ik lijk Yellow wel in het Deus Ex topic