Xbox One vs. PS4

Discussie in 'Algemeen' gestart door Dusky Demon NL, 26 mei 2013.

  1. Leis

    Leis Arkham Knight / 2015

    Berichten:
    4.340
    Leuk Bevonden:
    7
    Wat was stroef? Zwaarder dan de XB 360 controller?
     
  2. Flavourlicious

    Flavourlicious Game Developer Moderator Redacteur

    Berichten:
    8.014
    Leuk Bevonden:
    1.409
    Ik vond de One controller helemaal niet stroef eigenlijk.
     
  3. NeonovA

    NeonovA XBW VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.285
    Leuk Bevonden:
    14
    Ook ik had geen problemen met de controller. Cod Ghosts mee gespeeld op de Gamescom beurs en voelde soepel en lag prima in de hand. Of de bumpers nu minder lekker werken durf ik niet te zeggen. Tijdens het spelen heb ik geen een keer gehad dat de bumper niet werkte, al kan dit liggen aan de grote van je handen.
     
  4. oneshot1tkil

    oneshot1tkil Active Member

    Berichten:
    2.424
    Leuk Bevonden:
    18
    Leuke PF foto :) Ik begin met de ps4 countdown :D
     
  5. Wooffa

    Wooffa Deus Ex Machina

    Berichten:
    1.497
    Leuk Bevonden:
    3
    De meeste reviews van de controller geven aan dat de controller juist lichter aanvoelt en betere gewichtsverdeling heeft. Zelf merkte ik weinig verschil, maar ik game meestal ook gewoon met een wired controller waardoor het lastiger vergelijken is tussen wireless controllers. Stroef vond ik het zeker niet, maar de analoge sticks geven iets meer weerstand dus misschien is dat wat Reckuuza bedoelde. Vond dat meer een pluspunt trouwens.

    Enige wat ik jammer vond waren de bumpers. Het zal even wennen zijn, omdat op de Xbox 360 de bumper overal makkelijk in te drukken was. De bumpers van de X1 controller moet je vooral wat meer op de buitenkant of het midden indrukken. Helemaal aan de binnenkant (dus zo dicht mogelijk bij het Xbox logo) zijn ze lastig in te drukken.
     
  6. ZeroDarkFive

    ZeroDarkFive Member

    Berichten:
    231
    Leuk Bevonden:
    0
    EAT THIS PS4 :9

    Een paar dagen voor de release van de Xbox-One , de games line-up begint te pub, en dit is normaal.

    En na 3 of Dead Rising Ryse, was het de beurt van Forza Motorsport 5 onthulde de reclamespot die zal worden uitgezonden op televisie.

    En voor een keer, het is 100% gameplay!

    http://youtu.be/6z-eCp2Xq4g


    Check de Tires

    [​IMG]


    check de schade

    [​IMG]

    dat kennen ze bij gran turismo niet

    [​IMG]

    [​IMG]


    nuff said.......
     
    Laatst bewerkt: 5 nov 2013
  7. Nightbringer

    Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.896
    Leuk Bevonden:
    556
    Nice, direct ff op Dafonts gekeken? ;) fontje

    Wel fijn om alvast te beginnen met tellen, het immers voor beide consoles nog minder dan een maand!
     
  8. oneshot1tkil

    oneshot1tkil Active Member

    Berichten:
    2.424
    Leuk Bevonden:
    18
    haha ja, toen gewoon met background over cijfers gedaan :D
     
  9. Mallakai

    Mallakai Active Member

    Berichten:
    4.406
    Leuk Bevonden:
    1.570
    Schade aan auto's... Wow echt next gen :+
     
  10. Flavourlicious

    Flavourlicious Game Developer Moderator Redacteur

    Berichten:
    8.014
    Leuk Bevonden:
    1.409
    Iets meer dan 2 weken! :D

    edit: Die schade die je ziet hebben ze gedaan door meerdere shader layers over elkaar heen te doen. Dus niet alleen een simpele texture met krassen die over de paint shader zit, maar meerdere lagen met normal maps, specular maps en textures met krassen. Als je dat op de 360 probeert moet je de resolutie van die maps zo laag houden dat het er gewoon niet uit ziet. Dus in die zin zeker next gen.
     
    Laatst bewerkt: 5 nov 2013
  11. Excess-Denied

    Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.644
    Leuk Bevonden:
    169
    Lol… 8)
     
  12. Metal Mark

    Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.661
    Leuk Bevonden:
    454
    Als het nu beelden waren van PGR5 :+

    3...2...1...Jizz :cool:
     
  13. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.599
    Leuk Bevonden:
    8.702
    Ik zie echt 0% gameplay. :+
    En natuurlijk is het alleen mogelijk op de One, het is namelijk een MS IP. :+
     
    Laatst bewerkt: 5 nov 2013
  14. Nightbringer

    Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.896
    Leuk Bevonden:
    556
    En dan klinkt het ineens wel next-gen :cool:. Ik verwacht zosowieso meerdere layers in modellen, dat schade ook meer lagen kent enzovoort.
     
  15. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.743
    Leuk Bevonden:
    1.942
    Kan dan wel next-gen klinken maar vind de schade er absoluut niet next-gen uitzien al kan dat ook met de kwaliteit van de afbeelding te maken hebben
     
  16. MentalJ

    MentalJ Active Member

    Berichten:
    428
    Leuk Bevonden:
    3
    Still not possible on Xbox One:
    [​IMG]

    Zal FM5 de betere resolutie, textures en schade hebben? Geen twijfel, tot op misschien de details van de wagens zelf zal FM5 duidelijk stap vooruit zijn tov GT6.
    Tegelijkertijd ben ik persoonlijk meer onder de indruk van de race features die GT6 volgens PD gaat hebben. Bij de banden zal je wss wel weer keuze hebben tussen hard, medium en soft, wat bij cup races leuke strategieën kan opleveren, zeker in combinatie met de weerseffecten (die hopelijk beter zijn uitgewerkt dan met GT5 en op meer tracks beschikbaar zijn) en dat je die slijtage + brandstofverbruik met een lobby setting kan verhogen voor sprintraces.
    De costumization van de wagens in GT6 is duidelijk minder, geen costum paints en minder tuning mogelijkheden. GT heeft ook wat meer focus op aziatische wagens dan FM dat met muscle cars heeft, en dat vind ik ook wel jammer. Maar als ik dan hun trailer zie met ondergaande zon op Bathurst en stukje nachtrace le mans, krijg ik echt weer zin in racing, dat heb ik nog met geen enkele FM5 trailer gehad.

    Natuurlijk heeft FM hier met XBW een geweldige racing community, dus dat ga ik zeker missen nu ik FM5 skip. Zonde, maar ik hoop dat turn 10 sterker voor de dag komt met FM6.
    (misschien dat ze me zelfs nog met FM5 verrassen, door betere slijtage van de banden, dus dat je niet onbestraft meer in rondje 1 van de hoofdrace kan pitten, en misschien een slider om slijtage wat aan te passen, maar aangezien de man achter turn 10 het maar een klein detail vind voor een handjevol racers, zou het me verbazen)

    Het is uiteraard maar mijn mening als het gaat om FM5 vs GT6, geen van beide games is perfect. Beide missen ze essentiële onderdelen het is maar net waar je als gamer meer op let.
     
    Laatst bewerkt: 5 nov 2013
  17. ExquisiteSteez

    ExquisiteSteez Active Member

    Berichten:
    3.198
    Leuk Bevonden:
    909
  18. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556
    Interesting comment from one of the guys that played in the Showdown:

    http://battlelog.battlefield.com/bf3/forum/threadview/2955064767151367443/


    High is ok toch?
     
    Laatst bewerkt: 5 nov 2013
  19. Burnfout

    Burnfout Active Member

    Berichten:
    2.085
    Leuk Bevonden:
    0

    Echt geen enkele seconde gameplay in die trailer, wat een hekel heb ik aan dat soort verkooptroep. Dat gamers daar in trappen tering.


    Daarbij 'Only possible on Xbox One' , lol waarom? Wat maakt de Xbox One zo uniek dat het nergens anders zou kunnen? Niet qua kracht in ieder geval. Stom marketing geblaat.
     
  20. PBateman

    PBateman From the Shadows

    Berichten:
    4.215
    Leuk Bevonden:
    233
    Such wow

    Tirez

    Carz

    Grafix

    [​IMG]
     

Deel Deze Pagina