Ik kon het pas na 2 single player missies starten. Zou ook al na 1 missie kunnen zijn. Ik kreeg btw een mail gister van bol.com waarin stond dat als ik niet voor 0700 deze ochtend een mail had gekregen dat de game verstuurd was ik hem vandaag waarschijnlijk niet zou krijgen. Waarschijnlijk moesten er te veel orders vannacht de deur uit.
Zijn jullie al reviews tegen gekomen? Vond dit wel een goede: [yt]3W3Up3XW8BU[/yt] Kon d'r verder nog niet zo heel veel vinden.
Geloof ik niets van. Waar zie je dat dan dat ze het garanderen? Heb je wel een verzendbevestiging gekregen?
Merk er anders niks van. Bestel nagenoeg altijd daar en heb tot nu toe altijd alles netjes op tijd gehad.
Klopt, maar bol.com geeft de garantie dat ie de volgende dag in de bus ligt. Dus bol.com is net zo goed de boosdoener bij de klant.
Heeft geen zin, al zo vaal geprobeerd. Eerste missie was wel erg vet. Kan me niet herinneren ooit zo'n vette missie gespeeld hebben!
Klote dat ik nog wat weekjes moet wachten . Xbox One kom nou....... Kunnen trouwens de Xbox One gamers spelen tegen Xbox 360 gamers?