Ik heb net deze Ditto gevonden, jammer genoeg geen Jolly (Lax), maar wel lekkere IV's: toch maar ff verder hunten voor een Jolly, nu ik toch toegang heb tot een paar Ditto Safari's
Ik heb even elke Friend Safari van de mensen van het forum op m´n friendslist bezocht en gekeken wat er te vinden was: De namen staan aangegeven zoals ze in dat menu verschijnen en de 3e pokémon verschijnt pas als diegene de Elite 4 heeft verslagen geloof ik. Weet iemand wat ik heb eigenlijk? Juun: Ground; Dugtrio, Trapinch en ??? WinterBase: Water; Gyarados, Bibarel en ??? Bas: Water; Floatzel, Krabby en ??? Rickk: Dragon; Shelgon, Gabite en Sliggoo Patrick: Psychic; Espurr, Drowzee en ??? Marci: Rock; Nosepass, Onix en ??? Coen: Grass; Oddish, Swadloon en ??? Douwe: Poidon; Whirlipede, Cascoon en Ariados Logan: Bug; Masquerain, Ledyba en ??? Petrucci: Dragon; Shelgon, Fraxure en Sliggoo DelanoRaul: Fighting; Sawk, Machoke en ??? Lars: Poison; Garbodor, Gloom en ???
Mijn Derde is Xatu, Coen heeft Maractus, Marci heeft Barbaracle, Winterbase heeft Frogadier, de rest weet ik niet of heeft nog geen derde Juun: Ground; Dugtrio, Trapinch en ??? WinterBase: Water; Gyarados, Bibarel en Frogadier Bas: Water; Floatzel, Krabby en ??? Rickk: Dragon; Shelgon, Gabite en Sliggoo Patrick: Psychic; Espurr, Drowzee en Xatu Marci: Rock; Nosepass, Onix en Barbaracle Coen: Grass; Oddish, Swadloon en Maractus Douwe: Poidon; Whirlipede, Cascoon en Ariados Logan: Bug; Masquerain, Ledyba en ??? Petrucci: Dragon; Shelgon, Fraxure en Sliggoo DelanoRaul: Fighting; Sawk, Machoke en ??? Lars: Poison; Garbodor, Gloom en ???
pfff..ik moet toch eens opschieten. ik ben die friend safari nog niet tegen gekomen, gister pas mijn 5de badge gehaald. had iemand nog intressen in een slowpoke? gister een horde tegen gekomen. gister een gastly gekregen via world trade.
3 nog unconfirmed event legendaries, maar gezien ze in de game code zitten kan je er vanuit gaan dat ze in de toekomst gaan komen: Aanschouw: Het toppunt van lelijkheid is weer bereikt met deze 3. En het ziet er naar uit dat Latios/Latias ook een nieuwe form krijgt: Fantastisch. Daarnaast schijn je ook Monochromatic Pokemon te kunnen vangen, die behoorlijk veel zeldzamer zijn dan reguliere Shinies: EDIT: het blijken texture geglitchte Pokemon te zijn, alsnog leuk. En dit was weer het Pokemon nieuws van de dag.
ik heb 2 maal een Aerodactyl, een mannetje en vrouwtje. net een eitje. iemand intressen in een Aerodactyl?
Had net wel een komisch potje online trouwens; ik moet echt eens wat gaan breeden en zo, want met alleen ev-getrainde pokémon blijft het toch lastig vechten. KGXG-WWWW-WWW2-D98A
gisteren is mijn savegame corrupt geraakt speelde op iemand anders zijn 3ds waar dus niet die update van het spel op zat. Moet dus weer opnieuw beginnen
Dat is inderdaad zwaar genaaid! Ik heb meer geluk gehad. Had een Dragonite in de GTS gezet en een Yveltal teruggevraagd EN..... Na een week of 2 gekregen
Ach heb gisteren alweer de eerste gym verslagen heb nu ook een andere starter gekozen nu de gras inplaats de water Pokémon en heb nu al hele andere Pokémon gevangen dan me andere spel dus ach speeld nu toch weer anders
oh? dus dat is een soort ruil plaats. dat is wel gaaf. ik heb alleen world trade gedaan. hoe zit dat met online battles? zoeken ze iemand met gelijke lvl's pokemon? of is er de kans dat ik iemand tref met lvl100 pokemon