Xbox One vs. PS4

Discussie in 'Algemeen' gestart door Dusky Demon NL, 26 mei 2013.

  1. Mallakai

    Mallakai Active Member

    Berichten:
    4.406
    Leuk Bevonden:
    1.570
    Wordt door een patch opgelost,pc versie CoD heeft ook heel veel problemen.

    Zou CoD x1 helemaal niet speelbaar zijn?:+
     
  2. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    Waar haal je dat vandaan? Kan een patch fr-issues oplossen? En waar staat dat de pc er ook last van heeft?

    Ik vind het iig erg matig nieuws. (al speel ik geen CoD)
     
  3. ZeroDarkFive

    ZeroDarkFive Member

    Berichten:
    231
    Leuk Bevonden:
    0
    ik hoop dat Blackops 3 maar snel mag verschijnen over een half jaartje ofzo

    (zombies in 1080P native)

    ghost valt zowiezo wat tegen, en of die dan straks er mooier uitziet op de PS4 of niet

    het spel zit gewoon niet lekker in elkaar.
    die alien shit is ook niet geweldig te noemen

    in mijn friend list spelen de meeste nog gewoon gta5

    terwijl vorig jaar bij de release 90% blackops 2 aan het spelen was in mijn friendlist

    geen haar op mijn hoofd dat ik die seasonpass erbij koop op dit moment, terwijl ik dat als codfan de laatste jaren meteen gedaan heb.
    plus de normale S&D en HQ zijn gewoon weg, sorry Ghost, FAIL
     
    Laatst bewerkt: 6 nov 2013
  4. Flavourlicious

    Flavourlicious Game Developer Moderator Redacteur

    Berichten:
    8.014
    Leuk Bevonden:
    1.409
    Van mij mogen ze cod lekker in de ijskast leggen en iets anders verzinnen.
     
  5. Mallakai

    Mallakai Active Member

    Berichten:
    4.406
    Leuk Bevonden:
    1.570
    Jep, een patch kan Framerates problemen oplossen, dit zal waarschijnlijk ook gebeuren met CoD.
    Kijk maar even op google naar issues op PC met betrekking tot COD Ghost, best veel problemen.

    Het spel is gewoon stuk.

    Niet dat het veel voor mij uitmaakt, want zo een game komt er nooit in bij mij.
     
  6. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Ik merk totaal niks van de fr issues op de PS3.
     
  7. brogum

    brogum dotgamer

    Berichten:
    402
    Leuk Bevonden:
    0
    net als blackops slaat ik deze COD ook weer lekker over.. Ik heb goede hoop voor Destiny :)
     
  8. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.329
    Op de pc hebben mensen geen last van framerate problemen. Waar je dat vandaan haalt mag Joost weten.

    En een patch om frame-drops aan te pakken? Je doet net alsof je weet waar je het over hebt :emo:

    De PS4 heeft een vaste resolutie. Vandaar de 1080p. Dit is niet zo simpel te verhelpen als de "resolutie" terugschroeven. Man man man... Console en pc werkt toch iets anders.

    Blijft grappig om te zien hoe alles van PS4 verdedigd word door jou. Zodra de PlayStation 4 slecht in het nieuws komt word er wel even een patch uitgebracht :lol: Een patch die geen kut kan doen aan de frame-drops :+ Dit krijg je als je 1080p wilt vasthouden zonder de juiste optimalisatie.
     
    Laatst bewerkt: 6 nov 2013
  9. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.599
    Leuk Bevonden:
    8.702
    De nieuwe Forza kan er best strak uitzien, maar waarom heeft de game geen day-night cyclus zoals GT6? Dat vind ik er echt sexy uit zien. :D

    [yt]FnhB6cG6ko8[/yt]
     
  10. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Framerate issues patch je idd niet zomaar weg

    Maar ik krijg de indruk dat we Ghosts niet als maatstaf moeten gaan nemen voor console performance

    als je de PC recommended specs bekijkt en dat naast de graphics (in optimale zin) zet dan is het volgens mij vrij duidelijk dat het gewoon geen goed geoptimaliseerde game is

    Hoe ze het voor elkaar krijgen om na zoveel jaren goede performance op alle platformen tegen redelijke systeemeisen nu ineens een game af te leveren die technisch gewoon minder lijkt te zijn is wel een beetje een raadsel

    Misschien is implementatie van nieuwere technieken in de verouderde engine het probleem..

    Ghosts is gewoon een beetje een technische faal aan het worden.

    Kan ook gewoon tijdgebrek zijn geweest natuurlijk, je moet het maar net allemaal op tijd af hebben en goed geoptimaliseerd hebben draaien op al die verschillende platformen

    want een COD uitstellen kan natuurlijk niet, die 1e week van November release staat zo vast als wat

    of de developer nou vind dat zijn game er aan toe is of niet, 1e week van november ligt er een nieuwe COD in de winkel
     
  11. Nightbringer

    Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.896
    Leuk Bevonden:
    556
    Het is toch opvallend dat CoD zo '''slecht'' loopt. Grafisch is het ook niet echt een indrukwekkende game maar ik lees ook overal dat de gameplay ook wat tegenvalt, zelf van oude fans.
     
  12. Mallakai

    Mallakai Active Member

    Berichten:
    4.406
    Leuk Bevonden:
    1.570
    Heb ook nergens gezegd dat PC gamers last hebben van framerates of wel, ik heb gezegd dat er veel problemen zijn van Cod Ghost op de PC.

    Framerate problemen kun je inderdaad aanpakken door een patch uit te brengen.
    Dit wordt zo vaak geholpen bij games, maar dat is jou ontgaan?


    Had het bijvoorbeeld wel erg kwalijk gevonden als het bij Killzone was.
     
    Laatst bewerkt: 6 nov 2013
  13. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Op de PC hebben mensen ook last van drops. Zijn al legio youtube filmpjes van

    Zelfs monster PC's hebben er last van

    de game is gewoon voor geen kut geoptimaliseerd.

    Dus verwacht maar niet dat dat er zo uit-gepatcht kan worden

    Laten we Ghosts gewoon even vergeten als benchmark voor de performance van cross-gen games en het lekker weer over BF4 hebben :+


    edit://

    Totalbiscuit filmpje

    dubbele Titan en alsnog drops...

    http://www.youtube.com/watch?v=AAgc43e-zp4

    Zelfs 1 Titan zou fluitend CoD op een stabiele framerate moeten kunnen draaien. Er zit gewoon iets fundamenteel niet goed in die game
     
    Laatst bewerkt: 6 nov 2013
  14. Mallakai

    Mallakai Active Member

    Berichten:
    4.406
    Leuk Bevonden:
    1.570
    Dat wist ik niet, wist wel dat er afgelopen veel verhalen op internet kwamen dat de pc versie ook veel problemen had:)

    Dat het opgelost gaat worden door een patch kun je wel vanuit gaan, wanneer dat is de grote vraag.
     
  15. Nightbringer

    Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.896
    Leuk Bevonden:
    556
    8) damn, dat is echt nuts.

    Ben benieuwd wat ze hieraan gaan doen.
     
  16. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.743
    Leuk Bevonden:
    1.942
    Jij bent juist eentje die hier heel veel user ervaringen van andere post maar als iets dan negatief ten opzichte van de PS4 heb je daar geen boodschap aan? Dan kun je de positieve ervaringen van andere mensen over de X1 toch ook wel achter wege laten of heb je daar dan ineens wel een boodschap aan?:emo:

    Echt waar je kunt je geen enkele reden bedenken waarom iemand zou overstappen naar de PS4?

    Xbox live mag dan over het algemeen wel de betere service zijn maar PSN is de afgelopen jaren echt sterk verbeterd en met PS+ krijg je gewoon veel meer waar je geld. Launch lineup is natuurlijk persoonlijk dus je kunt niet zeggen dat deze veel sterker is maar Sony heeft dan imo weer de betere First Party Developers in huis dus met het oog op de toekomst zie ik dat ze het qua excusieves beter voor elkaar gaan hebben. Daar naast is de PS4 goedkoper en wordt je er geen Kinect bij door de strot gedrukt dus zelf de meest Xbox minded persoon moet toch wel kunnen zien dat er mensen zijn die voor de PS4 gaan kiezen
     
  17. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Ik denk niet dat het zo eenvoudig zal zijn.

    Denk dat wanneer de X1 embargo's vervallen zal blijken dat ook die versie dit probleem heeft.

    En om eerlijk te zijn vind ik het niet erg, het maakt het voor mij alleen makkelijker om de game niet te kopen :+

    Ik denk echt dat tijdgebrek de game de das om heeft gedaan. Omdat ze wel alle toeters en bellen van next-gen willen maar maar doorbouwen op een oude engine en geen tijd hebben om van grond af iets op te bouwen voor de next-gen nu met een bloated spel zitten wat gewoon niet performed.

    Maar boeien, ik neem Ghosts toch al niet als maatstaf voor de X1, PS4, PC vergelijking. En nu blijkt dat de game zoveel problemen heeft terwijl het er verre van bijzonder uitziet al helemaal niet meer.

    Tijd dat Activision de serie nu eindelijk eens goed op de schop neemt zodat we volgend jaar een waardige next-gen CoD krijgen

    Ze zullen ook wel moeten want tegen die tijd kun je na BF4, Killzone, Destiny, Titanfall waarschijnlijk niet weer met een ondermaats product op de proppen komen
     
  18. Nightbringer

    Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.896
    Leuk Bevonden:
    556
    Begin nu meer te denken dat het hem aan de ontwikkelaar ligt en niet het systeem. Als een Pc met een Titan de game niet vloeiend kan draaien dan is er serieus wat mis met het ontwikkelproces.

    Ik wou graag nog wel een toffe shooter, maar BF4 is niet m'n ding en dit hele CoD gebeuren, dan koop ik lekker geen shooter en wacht ik wel op Titanfall en de Destiny beta.
     
  19. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    zoek je een shooter voor SP of MP?

    Want als het voor MP is moet je gewoon wel BF4 kopen:+
     
  20. PBateman

    PBateman From the Shadows

    Berichten:
    4.215
    Leuk Bevonden:
    233
    Alsof het op de One zonder framedrops zal lopen, er zit niet voor niets een embargo op die reviews...
    De game is gewoon slecht geoptimaliseerd.
     

Deel Deze Pagina