Zo ik heb net Xbox One Day One Edition FIFA 14 bij Amazon.fr besteld Uw geschatte leverdatum is: Vrijdag 22 november, 2013
Het is daarom verstandig om alvast was MS points te kopen nu die nog goedkoop zijn. Ik heb inmiddels even 13 maand gold gekocht en 4200 punten (omgerekend 50,-), ik ben hierdoor er helemaal klaar voor. Ben ook benieuwd of Skylanders Swap Force nog een beetje tof is op de One.
Ook ik had vorige maand even punten en live ingekocht. 2 jaar live + 4200 points. Via ebay is daar nu lekker goedkoop aan te komen. Punten moeten overigens wel binnen 1 jaar worden gebruikt, dat is dan weer wat minder.
Goed idee inderdaad. Want punten toevoegen is een gedoe met die nieuwe marketplace. EDIT: Wat is allemaal beschikbaar de eerste maanden op de Xbox Marketplace? Is er ergens een overzicht?
Dacht er gisteren aan om de X1 te gaan bestellen, gewoon voor NL omdat ik geen zin heb gedoe en wss al te laat was voor Duitsland of iets dergelijks.Via bol.com zag ik dat toevallig gisteren de day one precies uitverkocht was, ik even vlug verder kijken en hem via Wehkamp bestelt. Hier hadden ze de Day one editie nog wel, krijg ik hier dan Fifa14 bij of werkt het niet zo? Alvast bedankt!
Dit is nog (steeds) niet echt duidelijk, we weten dat je er 2 games bij krijgt maar het is nog niet zeker welke.
Ik ook omdat ik hem gisteren pas bestelde? Had ergens gelezen dat je bij de Day One editie wel een spel erbij kreeg, maar telt dat ook als je hem gisteren pas bestelt hebt? In ieder geval bedankt voor je snelle antwoord
Nou ik kan me ook herinneren dat het geld voor de mensen die de One besteld hebben voor een bepaalde periode. Maar echt veel duidelijkheid hebben we hier nog steeds over. Ze moeten eerst maar eens de releasedate in NL bekendmaken.
Ja dat waren de twee extra spellen toch? maar de Day-one editie krijgt sowieso een gratis spel ongeacht wanneer deze gekocht is?!
Volgens mij wel ja, hoe dit zich precies vertaald naar de day-one edition... tsja dat durf ik niet te zeggen.
Trouwens staat nummer 16 ook voor nieuwe design van xboxworld? Shit, iemand heeft over mijn bod geboden.
Hoe zo gedoe ? Je kunt nog steeds een Xbone importeren met gratis game. Sent from my iPhone using Tapatalk