Battlefield 4

Discussie in 'Games' gestart door Hybrid, 30 jan 2013.

?

Wat is jouw favoriete klasse in Battlefield 4?

1. Assault

43,6%
  2. Engineer

30,8%
  3. Support

12,8%
  4. Recon

12,8%
  1. RK1989

RK1989 Krankjorum

Leuk Bevonden:
    2
    Ik vind de tijd gewoon echt te kort, aangezien je vaak toch eerst de killer moet neerknallen wil je iemand reviven. Dat je er weinig punten voor krijgt dat de paddles een flinke cooldown maakt me echt geen fluit uit. Ik was in BF3 absoluut geen fan van ramborevivers, maar ik heb het idee dat nu helemaal niemand meer de moeite pak om even zijn shock paddles erbij te halen en te reviven.

Wat betreft de counter measures, daar bedoel ik echt de cooldown. Je kunt 1 rocket counteren, de volgende 3 gaan raak. Die MBT LAW is natuurlijk nog veel absurder, om nog maar te zwijgen over die idiote active radar raketten op jets/AA.

2. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Nou wat ik eigenlijk doe is een snelle revive van 20 health en dan gooi ik een med bag.
    Zo krijg je ook 100 punten en heb je minder kans dat je wordt neergeknald als je net aan het opladen bent. :)

3. Egozu

Egozu Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dat is de beste manier inderdaad, punten vliegen binnen. Ik spot ook alles en iedereen en ook objectives, allemaal extra punten. Zit nu in de 800 SPM en het ranken gaat supersnel nu.

4. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Het ranken gaat met al die boosts sowieso als een speer

En voor de voertuigen al helemaal , dat snap ik soms echt niet

had gister op Paracel heel even in de gunboat rond gevaren, volgens mij 2 kills gemaakt en een vlag gepakt en ik had 2 unlocks!

5. AntraXxX

AntraXxX Bruce Springsteen

Leuk Bevonden:
    214
    Die gunboat gaat belachelijk snel idd, zit al richting de 3e medal. Ook krijg je zowat elke 2 potjes zo'n Conquest medal voor 15.000 en weet ik het wat allemaal.
    En die 100/200% boosts maken het feest helemaal compleet... 8) SPM vliegt zo boven de 1000. Wel jammer dat ze die boosts niet apart hebben gehouden. Niet dat de SPM me nu zoveel boeit maar in BF3 was het op die paar double xp dagen na toch wel een leuke stat om te zien hoe 'Battlefield' iemand speelt.
    Aan het Skill getal heb je ook geen fluit, want je wordt toch niet ingedeeld bij mensen met een bepaalde Skill omdat ik gewoon via Server Browser op Conquest/Europe servers zoek.

Laatst bewerkt: 6 nov 2013
  6. Schil1

Schil1 GT : Schil1

Leuk Bevonden:
    73
    :thumbs:

7. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824

Heb je die 200xp boost al gebruikt? Zag dat je die had.
    Momenteel gebruik ik alleen max 50xp totdat alles wat meer stabiel is voor hogere XP boost.

8. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Ik heb ook nog een 200xp , die bewaar ik voor dit weekend als ik zeker weet dat ik een uur ongestoord kan spelen :+

9. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.767
    Net Ghosts gekocht, maar zat echt te twijfelen. BF 4 is wel voor een lekker prijsje, inclusief DLC, bij de Dixons. Het punt is dat deze game nog teveel haken en ogen heeft voor mij en ik ook niet echt zin heb om meteen de nodige gigabytes te moeten installeren. Dit wil ik alleen doen met de discs zelf, dus Ghosts bood daarin een groot voordeel. Het scheelt mij gewoon ruimte en tijd. Met BF 3 Premium trouwens ook vaak genoeg ervaren dat hij gewoon te lang nodig om te laden ook, bepaalde pagina's en menu's. Ik wacht het eerst wel af en zal jullie posts wel in de gaten houden of er echt het nodige verbeterd. De beste BF die ik tot nu toe gespeeld heb was nog altijd Bad Company I, no offence, maar dat komt ook door Antrax van hier, geweldig om tegen te spelen.

10. AntraXxX

AntraXxX Bruce Springsteen

Leuk Bevonden:
    214
    Gisteren nog een 50% ingezet en heb momenteel de 200% er op gezet. Dacht ik gebruik hem nu zodat ik in het begin even wat fijne Carbines etc unlocken zodat ik dadelijk een setup heb waar ik op kan gaan bouwen, zoals 500 kills maken voor geweer upgrades. Maar ik zag gisteren dat ik nog 12x een 25%, 2x een 50% en nog 1x een 100% boost had...

Wat vinden de Engineer mensen (o.a. Delphiki, Hybrid) eigenlijk de fijnste Carbine tot nu toe? Ik heb nu bijna de AKU-12 unlocked maar ik speel nog steeds met de eerste Carbine. Heeft de laagste firerate van de 3 die ik tot nu toe vrij heb gespeeld, maar is volgens mij wel de fijnste op iets langere afstand.

@ Yellow, gewoon BF4 naast Ghosts kopen! :)

11. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.767
    Misschien doe ik het nog wel, maar lees toch liever eerst dat de problemen zijn gefixed. Als het net zo lekker word als na die patches van Bad Company I, dat dezelfde problemen kende als BF 4, dan koop ik hem.

12. Egozu

Egozu Member

Leuk Bevonden:
    0
    Welke assault wapen raden jullie aan? Speel nog steeds met de assault die je unlocked, speelt lekker. M16 net geprobeerd en even doorspelen tot Red Dot en kijken of dat wat is.

13. Nol

Nol Pulp Fiction

Leuk Bevonden:
    369
    Is het vreemd als je die boost pakketjes niet gebruikt ? Ik vind het levelen al snel zat gaan, dubbel XP dagen er nog bij... Er moet wel een beetje uitdaging in blijven zitten. Nog even en je verdiend 1000 XP omdat de console werd aangezet ;)

14. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    AK5C is een prima carbine. Kan je overal wel voor gebruiken en heeft snelle reload en de hoogste bulllet speed van alle carbines. Wat goed is voor lange afstanden. Ligt er een beetje aan welke mappen je gebruikt ook. En in wat voor situaties je terecht komt. SG553 is prima voor korte afstand. Hoge fire rate. ACWR is nog hoger maar vind de recoil op die minder fijn. AK5C voor wat langere afstanden en ACE 21 is een wapen wat alles wel goed doet. Beetje zoals de M4A1 in BF3

Momenteel zijn toch wel de beste assault riflles de M416, AEK en de ACE 23.
    M16 kan fijn zijn als je van burst wapens houdt. :)

15. Bacci

Bacci Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Even paar vraagjes, speelt de game soepeler/vloeiender dan BF3? en aangezien ik toch (nog) geen geld heb voor next gen moet ik de game eigenlijk wel halen...(met battlefield 3 had ik de eerste paar maanden ook erg plezier mee)

En wat is eigenlijk het nut van de deluxe edition?

Ik hoor ook weinig over de commander mode, is het een beetje hetzelfde als in BF2?

Werkt die nieuwe Levolution ook een beetje? of heeft het niet zoveel impact?

16. Schil1

Schil1 GT : Schil1

Leuk Bevonden:
    73
    ik vind die commander mode maar saai , zou leuk zijn als ik het op me Ipad kon doen terwijl me vrouw naar een of ander wijven programma zit te kijken:+

17. assaultpr0

assaultpr0 Active Member

Leuk Bevonden:
    90
    De SAR is een fucking beest op medium/lange afstanden en is niet slecht van close range. Van long range schiet ik er echt regelmatig snipers mee aan gort. Van dichtbij is de Famas heer en meester, maar die moet je alleen bij echte close encounters gebruiken, want middenlang gaat nog, maar long range is het ding afschuwelijk.

De Aug en de M416 zijn heel veelzijdig en eigenlijk op alle afstanden net wat boven gemiddeld. Ook aanraders.

18. Timg237

Timg237 New Member

Leuk Bevonden:
    0
    Had net 2x achter elkaar midden in een potje dat de connection met de server verbrak. Ga maar ff sp doen.

En ik ben nu ook me savegame van de sp kwijt

19. Alexknl

Alexknl Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    2.604
    Ahhh die M16A4 is lekkah, ben gek op 3 round burst :)

20. Bacci

Bacci Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Als ik de youtube filmpjes zo bekijk lijken de maps ook meer op die van bad company 2, dus meer jungle en verschillende kleuren etc. ipv die overheersende grijs/blauwe kleur in battlefield 3.

Vond dit wel een grappige gameplay video (wel ps3 )

Deel Deze Pagina