[XOne] FIFA 14 Ultimate Team

Discussie in 'Games' gestart door TAN UNITED, 8 sep 2013.

1. Diamond3d

Diamond3d Member

Leuk Bevonden:
    0
    I know, helaas wel :emo:

In 09 was het al, in 10, in 11, in 12 en 13 nog meer. Waarom zou EA het in 14 weglaten?

Verder vind ik fifa14 echt sterk, jammer dat het zo 'scripted' is, met name bij FUT.

2. Niema94

Niema94 Active Member

Leuk Bevonden:
    39
    Grote vriend.

Hier heb je de EA Ultimate Team Forums: http://forum.ea.com/uk/forums/show/151.page

Daarboven zit een zoekfunctie waarmee je kan zoeken naar de topics van de mensen daar. Succes met een vinden van een topic waarin iemand zegt dat FUT14 scripted is.

Volgens mij kan je er niet eens 1tje vinden, en geloof me als het spel echt scripted was dan zat het Forum er nu BOMVOL mee.

Laatst bewerkt: 6 nov 2013
  3. Diamond3d

Diamond3d Member

Leuk Bevonden:
    0

Ben je een medewerker van EA? Je komt iig aanvallend over.
    EA bant ook de mensen die iets mededelen over 'scripting' etc. Logisch dat er weinig tot niets over staat.

En hier heb je een fifa14 versie 'vriend.' Volgens mij ben ik dus niet de enige zeg maar.
    http://answers.ea.com/t5/FIFA-14/Fi...ting-Momentum-and-Suggestions-To/td-p/1689633

4. Niema94

Niema94 Active Member

Leuk Bevonden:
    39
    Ten eerste val ik je niet aan, misschien moest ik er wat smileys bij zetten zodat jij je op je gemak zou voelen maar daar had ik even geen zin in.

Denk nu effe na vanuit de kant van EA.

- Word het spel er beter op? Nee
    - Verdient EA er meer geld aan als het scripted is? Nee

Waarom zouden ze het dan scripted maken, ga me niet zeggen dat ze niet beter kunnen want H2H is ook niet scripted.

Trouwens leuk dat je iets hebt gevonden, maar als iedereen die Fifa 14 niet scripted vind ook een Topic zou maken kon ik je nu een hele waslijst met links geven.

5. MennoO

MennoO Active Member

Leuk Bevonden:
    14
    Ik ben het deels wel met Niema eens, in het begin van FUT kwam ik maar niet voorbij divisie 6 en kreeg zo ongeveer altijd een goal tussen de 75 - 90 minuut. Elke wedstrijd weer, ik merkte het ook aan mijzelf dat je vanaf de 75e minuut dan anders gaat spelen omdat het elke keer daar fout gaat. Dus proberen de wedstrijd uit te spelen maar dan gaat het juist fout. Ook ik dacht toen aan momentums die mij elke keer de overwinning kostte.

Er zitten echter wel een aantal fouten in dat de bal tegen de lat gaat en dan via de rug van de keeper in het goal. Maar ik vindt dat teveel mensen hun eigen fouten toewijden aan EA door momentum. Zat filmpjes gezien dat wanneer men uitverdedigd dit recht door het midden wilt doen. Ja dan is de kans erg groot dat je de bal verliest. Zo kan ik veel meer voorbeelden geven van tegengoals die niet waren gevallen als men voor de makkelijkere manier kiest om bijvoorbeeld uit te verdedigen.

Ik denk echt niet dat er een momentum in zit maar dat het grotendeels tussen de oren zit (bij mij iig), en een falende AI helpt ook niet echt.

6. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Niema, meerdere mensen zeggen dat het spel scripted is, dus dan is het scripted. Dat is zijn ijzersterke en onderbouwde perspectief. Ik zou er niet eens tegenin durven/willen gaan. :)

Ik ben het met beide partijen eens. Het lijkt soms wat scripted te zijn, maar aan de andere kant heb ik het ook vaak genoeg niet. Geluk/ongeluk is ook een toevalsfactor. Het is frustrerend als je ongeluk hebt ('omg, zeker handicap/scripted!1!!), maar als het wel meezit klaagt niemand erover. Kijk naar PSV, de ene keer zuigen ze, de andere keer spelen ze wel goed. Alleen de echte toppploegen (de echte topgamers) winnen alles en kunnen wedstrijden op een dusdanige manier domineren en het spel spelen dat ze geen last van een mogelijke scriptheid kunnen hebben. Zo kijk ik er tegenaan.

Scripted/handicap/momenten = psychisch, tussen de oortjes. Sta je met 1-0 voor in een belangrijke pot, moet je gewoon normaal door spelen en niet anders gaan spelen om de winst vast te houden. Behalve als je dit héél goed kan.

7. Niema94

Niema94 Active Member

Leuk Bevonden:
    39
    Dit is wat ik de hele tijd duidelijk probeer te maken, maar sommige mensen willen dat gewoon niet snappen.

En over je eerste alinea: Je hebt gelijk haha, ik verdoe gewoon me tijd hier, maarja het is dat ik discusseren gewoon leuk vind}:]

8. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444

TOTW = flink cashen voor EA. IF Ronaldo, alweer een SIF Lewandowski en SIF Aguero, IF Benzema. _O_

9. Diamond3d

Diamond3d Member

Leuk Bevonden:
    0

Ja andersom idem dito wat betreft de topics.

Maar als jij het niet scripted vind ben ik blij voor je. Speelt een stuk fijner. Maar waar rook is is vuur, en de mededelingen vanuit de kant van EA is niet zomaar natuurlijk.

10. nielzqqq

nielzqqq Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    het zal heus vaak zo zijn dat het tussen de oren zit maar ik ben er ook van overtuigd dat er iets is, bij fifa 13 werd ik telkens woest, maar nu lach ik erom en speel ik verder, omdat het ook vaak zat in je voordeel gebeurd.

Een paar voorbeelden die iedereen wel herkent:

Je spelers zijn de ene wedstrijd bizar goed, alle looplijnen gaan goed en alles gaat bijna vanzelf, de wedstrijd erop zijn ze niet vooruit te branden, loopt niemand diep en stuiteren alle ballen van je voet.

45'en 90'. Hoewel het in het echt ook vaak tijdstippen zijn, waar er natuurlijk veel gescoord wordt, is het in FIFA wel heel bizar, sinds ik erop "aas" een voorzet te geven in die minuten scoor ik echt altijd.

GOD-keepers en ballen op de paal en lat, het kan gewoon niet dat je in 1 wedstrijd alles op de paal en lat schiet, soms tot wel 6/7 keer en de keeper (ook al is het een 75 non-rare) alles heeft.

Ook ik zit al jaren op het EA-forum, maar de reden dat daar niets over te vinden is omdat EA de hele dag aast op posts die ze niet zinnen. Ook is het juist gunstig voor EA, omdat dit "scripting" of hoe je het ook noemen wilt wel zeker meer geld opbrengt (noobs hebben wat meer kans).

Ik begrijp beide partijen heel goed, want er zit ook zeker heel veel tussen de oren en heeft er natuurlijk mee te maken hoe je een wedstrijd in gaat, maar ik ben er wel van overtuigd dat er wat instellingen staan, die bovenstaande gebeurtenissen verklaren.

Verder blijft FIFA gewoon een heerlijk spel (als je wint) en blijft iedereen het toch wel spelen, hoop dat die "instellingen" er next gen uitgaan, maar weinig kans hans, dat hopen we al jaren :D

11. PS360-gamer

PS360-gamer Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    Iemand nog tips voor mijn team?
    Courtois
    Juanfran-pepe-varane-marcelo
    If rakitic-alonso-modric
    Pedro-benzema-turan

12. Egozu

Egozu Member

Leuk Bevonden:
    0
    Misschien Pereira van Valencia als rechtsback?

13. mutantemile

mutantemile The Pub's Barman

Leuk Bevonden:
    44
    Met chemistry glove zijn de keepers allemaal nagenoeg gelijk vind ik.. Ik denk dat het investeren in een goede verdediger effectiever is dan het verschil tussen een keeper van 84 <> 86

14. Vegeta

Vegeta capo di tutti i capi

Leuk Bevonden:
    18
    Das mooi. Was aant sparen voor IF augero. Die zal wel flink dalen!

15. brambino12

brambino12 Voetbal-encyclopedie

Leuk Bevonden:
    3
    EN SIF CAULKER, had het zelf nooit verwacht..

16. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Card-stats van de spelers kloppen overigens nog niet, denkt men. Onder andere SIF Lewandowski heeft dezelfde cardstats als IF Lewandowski en SIF Caulker alleen +2 defending boven IF Caulker.

-------------

Doei 15k. :+

17. Ligt

Ligt New Member

Leuk Bevonden:
    0
    Wel apart trouwens dat Fifa de enige game is waar de scripted discussie voorkomt? Met CoD, wat ik volledig zelf in de hand heb, heb ik namelijk nooit het idee dat het scripted is.
    Fifa is gewoon een kans berekening met passes, headers en shots. Ik kan me wel voorstellen dat er een team is die een voordeel heeft, scripting.

Ik kan het ook niet uitleggen dat ik divisie 7 eerst vijf keer opnieuw moest doen, uit eindelijk eindigde in divisie 2, gedegradeerd ben naar divisie 3 en nu weer op een lose streak zit. De resultaten die je behaalt in deze game zijn zo labiel.

18. Niema94

Niema94 Active Member

Leuk Bevonden:
    39
    Zijn die Jumbo's nu al weg?

19. mutantemile

mutantemile The Pub's Barman

Leuk Bevonden:
    44
    Ik heb laatst ergens gelezen dat de kans op Ronaldo 1:75000 packs is... Dus zou er niet te veel mee inzitten :b:

20. PS360-gamer

PS360-gamer Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    Wie is de beste braziliaanse keeper? En zo ja is ie beter dan sirigu.

Deel Deze Pagina