Xbox One vs. PS4

Discussie in 'Algemeen' gestart door Dusky Demon NL, 26 mei 2013.

  1. X-Junk

    X-Junk GT: Reflex Xeros

    Berichten:
    4.059
    Leuk Bevonden:
    197
    Er is niks mis met Knack alleen MS heeft een ruimere launch line up en dus op dit moment meer te bieden.
    Ik heb het ook over de launch titels en niet die binnen de launch window vallen.

    Als Driveclub en inFamous idd niet uitgesteld waren was het een ander verhaal geweest en had ik beide launch line ups eerder gelijkwaardig gevonden.


    Sent from my iPhone using Tapatalk
     
  2. Nightbringer

    Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.896
    Leuk Bevonden:
    556
    Als ik jouw post zo lees heb jij je nog niet echt verdiept in die games ;)

    Ma'ja zo heeft iedereen z'n eigen mening, is AC IV dan ook beter op de Ps4?
     
  3. oneshot1tkil

    oneshot1tkil Active Member

    Berichten:
    2.424
    Leuk Bevonden:
    18
    Zelfde geld voor bf4...



    Het ziet er best goed uit hoor de ps4 versie dan. Vreemd dat ze de xone versie niet laten zien.
     
  4. Mallakai

    Mallakai Active Member

    Berichten:
    4.406
    Leuk Bevonden:
    1.570
    Meer te bieden maakt niet automatisch beter.
    Dat is wat ik wilde zeggen, het komt gewoon op wat je games zijn en wat je liever speelt en dat is Killzone ten opzichte van Dead Rising.. Dat is de enige game die mij leuk lijkt.
     
  5. Nightbringer

    Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.896
    Leuk Bevonden:
    556
    Precies, als de PS4 helemaal geen boeiende games had, dan was de console ook niet interessant geweest ondanks het feit dat het de krachtigste console is.
     
  6. Mallakai

    Mallakai Active Member

    Berichten:
    4.406
    Leuk Bevonden:
    1.570
    Klopt, games maken de console.
    Tenminste... Topgames dan he..
     
  7. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556
    Forza vreet GT op. Geen ziel in die game? Damn...dat vind ik juist van GT, vreselijk saaie game. Ryse is afwachten, misschien pakt hij juist wel goed uit en ze blijven beweren dat het geen QTE is. Over Dead Rising 3 zit je helemaal verkeerd. Heeft echt niets, maar dan ook echt helemaal niets te maken met CoD. Het is een beetje meer gritty, maar zoals je in videos al kan zien en in interviews met de maker, is dat je zelf de lol gaat op zoeken met de gestoorde wapen combinaties en kleding. Zoveel humor zat er nou ook echt weer niet in het main verhaal van DR2. Ik vind die kritiek dan ook nogal raar van mensen, want het klopt niet. :)

    In DR2 kon je gewoon alle hilarische kleding en wapens negeren en gewoon puur het verhaal spelen, maar dan mis je zoveel van de game. Zoveel verschilt Dr3 helemaal niet. EPMD, ik hou ook heel veel van platformers,maar sinds dag 1 heeft Knack mij echt niets gedaan. Geef dan een echte goede platformer zoals J&D of Ratchet waren.
     
    Laatst bewerkt: 6 nov 2013
  8. Burnfout

    Burnfout Active Member

    Berichten:
    2.085
    Leuk Bevonden:
    0
    Aangezien Microsoft de Xbox One versie niet durft te laten zien en net als BF4 en CoD onder een dikke laag embargo's heeft gegooid...

    Denk ik dat we er van kunnen gaan dat ook AVIV beter presteert op de PS4 ja.
     
  9. inasi69

    inasi69 Active Member

    Berichten:
    295
    Leuk Bevonden:
    14
    Overdreven zeg, het is ook weer niet zo dat 720p en 1080p ultra verschil is. Het ziet er iets beter uit ja, maar het verschil is nou ook weer niet zo heel groot.
    Dat jij Ryse simpel vind uitzien zegt wel iets over jouw hoor, voor mij is Ryse de mooiste next-gen spel!
     
    Laatst bewerkt: 6 nov 2013
  10. Nightbringer

    Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.896
    Leuk Bevonden:
    556
    We krijgen vrijdag sowieso meer details over Ryse ;) GT-TV.
     
  11. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556
  12. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Dat bericht klopt geen kut van

    Ze hebben voor 1 miljard naar retail geshipped

    Dus als ze alles verkopen wat ze naar de winkels hebben verscheepd hebben ze een miljard omzet.

    Maar dat staat er niet.

    Ik zie dit nieuwtje overal opduiken en het is gewoon gebakken lucht om het te doen lijken alsof ze het GTA V verkoop record al hebben gebroken. Maar GTA had in 3 dagen echt voor een miljard aan games VERKOCHT

    shipped is niet hetzelfde als sold

    eerst maar eens echte verkoopcijfers zien


    Ja een 360 game porten en dan de resolutie wat opschroeven is vast een fluitje van een cent :+
     
    Laatst bewerkt: 6 nov 2013
  13. oneshot1tkil

    oneshot1tkil Active Member

    Berichten:
    2.424
    Leuk Bevonden:
    18


    Ik wou precies het zelfde zeggen xD.
     
  14. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556
  15. ExquisiteSteez

    ExquisiteSteez Active Member

    Berichten:
    3.198
    Leuk Bevonden:
    909
  16. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
  17. Nightbringer

    Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.896
    Leuk Bevonden:
    556
  18. Egozu

    Egozu Member

    Berichten:
    240
    Leuk Bevonden:
    0
    Is ook voor de Xbox One, maar die ondersteund alleen de landen die een launch hebben op 22 november. Wij moeten wachten tot maart/april.
     
  19. oneshot1tkil

    oneshot1tkil Active Member

    Berichten:
    2.424
    Leuk Bevonden:
    18
    Wat is nou de release date voor de xbox one in Nederland???
     
  20. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556
    Ja me too man. Maar hoe zit dat eigenlijk? Ik neem elk jaar opnieuw gold, maar wordt dat gezien als verlengen of elke keer weer dat je opnieuw gold neemt? Ik liet het eerst via de CC gaan bij MS en na een tijdje begon ik Live te kopen via webshops. Waar op Live of Xbox.com kan ik precies zien hoe lang ik al gold member ben?
     
    Laatst bewerkt: 6 nov 2013

Deel Deze Pagina