The Conjuring vond ik ook erg leuk, leuker dan Insidious (die vond ik naar het einde toe steeds saaier worden terwijl de conjuring steeds spannender werd) Cabin in the Woods vind ik ook nog steeds een aanrader, hele leuke take op het horrorgenre
Heerlijk dat Europeanen en Mexicanen Amerikanen lopen te bitchen dat Thor wel bij hun uit is, maar niet in de VS. Paar kwaaie reacties al gelezen op FB.
The Way, Way Back Héérlijke feelgoodfilm. Draait om een jonge buitenstaander die vast zit tussen een relatie van zijn moeder en haar vriend (bazen rol van Steve Carell). Tot hij terecht komt bij een waterpark en daar zijn tijd verdoet. Prachtig sfeertje, mooie muziek en bovendien echt een machtige rol van Sam Rockwell, blijft een baas. 7,5 Binnenkort ook maar eens The Kings of Summer checken.
Ik vond 'm ook erg leuk! Ook wel eens fijn om Steve Carell in een rol te zien waar hij geen debiel is.
http://www.imdb.com/title/tt1981115/companycredits?ref_=tt_dt_co En vooral ook hoe Asgard en de andere planeten zijn neergezet en het feit een bepaalde achtervolging wel erg veel weg had van Star Wars hoor. Let er maar eens beter op. Bovenstaande link is bewijs dat Disney er bij betrokken was en Disney heeft, juist, Lucas Arts gekocht.
En Marvel is ook al een aantal jaren van Disney, en de productie van Thor The Dark world begon al lang voordat Disney Star Wars overnam dus het maakt no sense wat je zegt
Eat, Pray, Love 6,5 Beetje een chickflick met veel mooie beelden, maar het verhaal zelf wist me niet echt te boeien. Cougar Hunting 4 Serieus? Echt heel lame en overdreven allemaal, misschien leuk voor pubers...
Dan geeft Yellow ook nog eens een link die zijn claim van de betrokkenheid van LucasFilm tegenspreekt.