Zo'n double XP weekend, wanneer start dat vrijdag? Spoiler Dan weet ik of het de moeite is dat ik verlof neem Maandag, wapenstilstand, is er ook bij ingegrepen zeker?
http://www.se7ensins.com/forums/threads/how-to-change-costume-camouflage-on-outfit.1006528/ ik hoop dat je er iets aan hebt, ik heb hetzelf nog niet geprobeert succes
Kan iemand mij echt een lekker class vertellen? Met perks enzo er allemaal bij. Sent from my iPhone using Tapatalk
De kleur van je outfit is altijd afhankelijk van het type map. Speel je een desrt map dan heb je de desert camo.
Hoe heet dat nummer van ghost van; This is .. en die Eminem. was bij xbox dashboard. bij ( Watch Trailer)
Yep, start weet ik niet, maar het eindigt pas op maandag om 12 uur Wat mensen zin om met een full party te spelen? Wil even tryharden en voor een 2nd KEM strike gaan, maar zonder full party ben je nergens GT: Spacing Monnik
Heb nu 2 dagen het spel in huis liggen ... weliswaar gekocht voor 17 euro... maar ik vraag me toch af wat Infinity Ward gedaan heeft. Wat een waardeloze online ervaring is het geworden. Mappen zijn veel-en-veel te groot. Je bent soms 30 seconde aan het zoeken naar personen om overhoop te knallen. En dan heb je iemand gevonden staan er ineens 4 achter je Dedicated Servers? M'n reet. Mensen killen je nog steeds om muren heen ... happeren de halve map door en zette dikke positieve scores neer. 1 kogel van een sniper en je gaat dood, doe je dat andersom dan kost het je 2 schoten. Tja, vraag me af waarom ik dit nog post. Dit is al jaren niks nieuws meer Grafisch is het spel trouwens zeer matig. Wat een waardeloze textures. De enige map die ik een beetje "mooi" vond was Stonehaven (?) ... Gooi een granaat en een 2D explosie komt je tegemoet. Dat water op bepaalde mappen is verdomme nog lelijker dan datgene wat Quake 1 had. Kom op, kan dat echt niet beter? Leuk dat deze game gemaakt is voor next-gen. Is wel te merken. Verlate mappen, bagger textures en character-models ... en zo kan ik nog wel even doorgaan. Misschien moet ik nog wat meer gaan spelen maar merk aan mezelf dat ik geen "drang" heb om dat te doen i.t.t Black Op's 2 ( die ook zijn mankementen had ). Goed, dan maar tot april 2014 wachten op een One en dan dat upgrade programma maar doen I.M.O is dit spel net een mager 6'je waard. Niet meer, niet minder.
To celebrate the release of Call of Duty®: Ghosts, we’re turning on Double XP on Launch Weekend! From Friday, November 8th (10am PST) to Monday, November 11th (10am PST), players that pick up the game during launch week will earn twice as much XP on all of your Multiplayer accomplishments. Pre-order today. Hoelaat is dat onze tijd? over PST vind ik weinig informatie op internet