Sticky [Algemeen] PlayStation 4 [Deel 2]

Discussie in 'PlayStation Hardware' gestart door DulleNL, 24 okt 2013.

1. Corona

Corona Active Member

Leuk Bevonden:
    82
    Dus toch niet voor iedereen?

2. PBateman

PBateman From the Shadows

Leuk Bevonden:
    233
    Dat staat er ook. :+

3. SoleSurvivorN7

SoleSurvivorN7 Active Member

Leuk Bevonden:
    222
    Dit heb ik dus nu ook:'-(

Ten eerste kan ik de PS4 toch niet dit jaar krijgen in verband met geld, maar begin volgend jaar zou het wel lukken. Maar eigenlijk vraag ik mezelf ook af waarom ik perse in het begin een PS4 moet hebben. Kijk mijn Xbox 360 is pas geleden wel overleden en ga ook geen nieuwe meer kopen nu, maar toch heb ik nog steeds geen reden waarom ik meteen een PS4 wil. Het is bij mij meer dat ik de nieuwste dingen toch wel snel wil hebben8).

En wat ik eigenlijk al in andere topics heb gezegd en tegen andere mensen. Ik game ook niet heel veel meer, en dan bedoel ik meer het aantal games. Nu speel ik op de pc omdat m'n Xbox 360 kapot is gegaan, maar dat is eigenlijk ook alleen Fallout 3, Fallout New Vegas en Skyrim. Misschien komt het wel weer terug als de next gen er is, maar voorlopig heb ik nog geen games die ik ECHT moet spelen.

Als Fallout 4 komt, dan haal ik hem zeker weer op de pc. Eerst vanilla spelen en dan lekker met mods. Mocht er een nieuwe Mass Effect komen, ja dan bestaat de kans wel dat ik veel sneller een PS4 haal:+.

Maar tot nu toe heb ik echt geen reden om snel een PS4 te kunnen kopen.

4. LageTrial

LageTrial Active Member

Leuk Bevonden:
    17
    Die backlog blijft er toch wel, iedereen heeft er last van en ken niemand die zegt: yes het is me gelukt om me backlog weg te spelen. en dat je meer en liever series kijkt dat is er over een jaar ook.

5. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    Dat herken ik, meer dan full-time baan, zoon van 15, huis waar altijd wel wat aan moet gebeuren, fitness en pianoles.....ik wil heel graag gamen, maar als ik eenmaal op de bank zit wil ik het liefste even niks doen en ga dan een serie kijken.

Mijn backlog van de huidige gen wordt een permanente backlog. Met de PS4 ga ik backlogloos proberen te blijven (PS + niet meegerekend).

6. LageTrial

LageTrial Active Member

Leuk Bevonden:
    17
    Ghosts bij Saturn en MM €59 online, en er staat ook dat release morgen is? Foutje of krijg je de game gewoon morgen binnen?

7. ExquisiteSteez

ExquisiteSteez Active Member

Leuk Bevonden:
    909
    Zou best kunnen

In de VS is Ghost op de PS4 al een weekje te koop ofzo.

Op youtube staan ook allemaal Killzone en Knack unboxing videos.

8. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    Ik vind unboxing video's altijd al behoorlijk weird en useless, maar unboxing van een game...? 8)
    'Hier is het doosje. Ik doe het nu open. En nu zie je de disc'
    Wat verwacht men te zien tijdens zo een filmpje? :+

9. UpInSmoke0611

UpInSmoke0611 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.176
    Hoe gaat Ghost al een weekje te koop zijn, als de game gisteren is released

10. ExquisiteSteez

Leuk Bevonden:
    909

Best grappig dat er 3 weken voor de PS4 release al games worden verkocht.

11. LageTrial

LageTrial Active Member

Leuk Bevonden:
    17
    Ja ik weet dat in de VS de PS4 games al verkocht worden, maar in NL is nog niemand die het doet. Vandaar weet ik dus ook niet wat ik bij de MM of saturn moet verwachten aangezien die website redelijk vaak foutjes heeft qua releasedates.

12. UpInSmoke0611

Leuk Bevonden:
    1.176
    Killzone staat er, je zei Ghost?

13. Sen

Sen Active Member Hoofdredacteur

Leuk Bevonden:
    378
    Ik had in mijn lijstje Killzone buiten beschouwing gelaten omdat ik er van uit ga dat ik de bundel wel kan krijgen.

Het is ook wat lastig omdat ik ook al stuff voor de Xbox One voorbesteld heb. Dus tja, mijn rekening is eindig...

14. Stantana

Stantana Wanna play rough?

Leuk Bevonden:
    15
    Nieuwe 2-Player Co-op trailer van Knack (zie knack topic) is toch wel erg cool hoor :)

15. ExquisiteSteez

Leuk Bevonden:
    909
  16. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.944
    Begin toch weer te twijfelen wat ik ga halen. Bedoeling was eerst Ghosts upgraden + Killzone maar Ghosts valt mij tot nu toe erg tegen en zit nu sterk te twijfelen om toch maar BF4 een kans te geven. Dan zou ik Killzone voorlopig nog niet halen want 3 shooters zijn wat te veel van het goede (+ dat ik Killzone puur voor de SP ga halen)

Erg onder de indruk nu van NBA 2k14 maar heb via PS+ NBA2k13 gehaald en kon er niet helemaal inkomen dus ben bang dat dit bij 2K14 ook zo zal zijn

17. LageTrial

LageTrial Active Member

Leuk Bevonden:
    17
    Volgens de online webshop zou Ghosts morgen te koop moeten zijn voor op de PS4.

18. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    Ook de accessoires voor de ps4 zijn al enige tijd te koop, het zal dus wel waar zijn.

19. UpInSmoke0611

Leuk Bevonden:
    1.176
    Jajaja. Maar hij zei een WEEK. Dat leek me erg sterk omdat Ghost gisteren uit is gekomen

20. Nightbringer

Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    556
    Ghost komt volgende week al uit (15e), dus die heb je dan voor de release al binnen. Daarnaast wordt vanaf volgende week ook al Skylanders verkocht, dit is allemaal voor de One, geen idee hoe het zit met de Ps4. (je zou van wel verwachten)

Deel Deze Pagina