[XOne] FIFA 14 Ultimate Team

Discussie in 'Games' gestart door TAN UNITED, 8 sep 2013.

1. mutantemile

mutantemile The Pub's Barman

Leuk Bevonden:
    44
    Ga anders over dat scripted verder in de FIFA14 draad...

Kunne we hier over UT praten...

2. Diamond3d

Diamond3d Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dan moeten ze ook harde maatregelen nemen in topics over fouten en bugs in het spel. Dat mag dan weer wel.... verdacht.

3. Alpine

Alpine Active Member

Leuk Bevonden:
    5
    Tuurlijk zit scripting in de game, wie denk je dan wie er achter zit als je spelers automatisch een perfecte tackle of bagger tackle uitvoeren, maar moet wel zeggen dat het veel minder is dan vorige FUTs, vooral bij eerste 2 edities was het voor mij echt erg. Daar schoot ik vaker tegen de aluminium aan dan op doel of naast het doel. Scripting zit er in omdat EA een realistische wedstrijd probeert na te bootsen, ook domineerde clubs missen veel kansen en krijgen een pis goal tegen.

4. Diamond3d

Diamond3d Member

Leuk Bevonden:
    0
    Net weer ff een aantal potjes gespeeld..

Heb mijn 84 rating elftal gebruikt. Heb 1 pot ruim gewonnen en 1 pot nipt tegen een elftal van 84 en 86. Vervolgens moest ik tegen een zilver team van 73... wat denk je..? 3-3.

Mijn spelers hebben echt lood aan hun poten in zo'n wedstrijd en reageren als dikke stront. Normaal als je de 'druk zetten' knop ingedrukt houdt dan blijft een Pepe of Pique bij de aanvaller lopen en indien mogelijk komt zijn voet er tegen.

Net zag ik de aanvaller sprinten... en ik weet ruim van te voren: die gaat kappen en naar binnen draaien. Dus ik houd daar al rekening mee maar Pepe wordt gewoon uitgekapt door iemand van 71. En in die wedstrijden daarvoor... ik deed precies hetzelfde en Pepe blijft netjes bij zijn man.

Overigens speel ik steeds vaker tegen mensen met een zilver team. Div 3, mijn elftallen zijn 84 en 81.

Laatst bewerkt: 7 nov 2013
  5. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Je laatste tegenstander is gewoon beter dan de vorige tegenstanders en hoogstwaarschijnlijk ook een stuk beter dan jij. Sowieso spelen mensen die de contain-knop gebruiken geen voetbal, dat kan ik geen verdedigen noemen. Overigens ook zeker makkelijk uit te spelen.

6. Niema94

Niema94 Active Member

Leuk Bevonden:
    39
    Ik heb ook vaak genoeg met m'n eredivisie silvers gewonnen van een sterk gouden team, niks speciaals aan hoor sommige mensen kunnen gewoon geen Fifa spelen of kunnen gewoon niet verdedigen, dan staan bij mij Depay, Bakkali en Locadia klaar om dat genadeloos af te straffen.

Heerlijk team_O_

Weet iemand trouwens hoe ik met Gyazo kan uploaden, als ik op afbeelding toevoegen klik en de link kopieer komt er niks.

7. MennoO

MennoO Active Member

Leuk Bevonden:
    14
    Leuk team wil denk ik mijn fitness squad met allemaal eredivisionisten. Hoeveel heb je voor dat team betaald?

Wat is trouwens jullie favoriete speler(s) in FUT?

Die van mij tot nu toe Isco op cam, scoort echt aan de lopende band minimaal 1 op 1 en geeft genoeg assists. Verder vind ik IF Srna echt een monster op de RB positie. Die voorzetten_O_

8. Niema94

Niema94 Active Member

Leuk Bevonden:
    39
    Op de PS3 een kleine 50k geloof ik, zal wel rond de 40k liggen op de Xbox.

IF Srna is inderdaad heel erg goed heb ik gehoord, in wat voor team heb je hem.

9. Egozu

Egozu Member

Leuk Bevonden:
    0
    Zit te twijfelen wat voor team ik ga bouwen, tips qua league of nationaliteit? Budget 500k.

10. MennoO

MennoO Active Member

Leuk Bevonden:
    14
    Oke zoveel geld heb ik daar niet voor over heb niet zoveel namelijk. Het team waar ik nu mee speel is:

4222
    Mandzukic - Pato

Modric-----------Bernard

--Javi Martinez-Elias----

Marcelo-Boateng-Dante-IF Srna

-------Adler------------

Speelt erg lekker nu in divisie 3 2 gewonnen en 2 gelijk. Is wel weer wennen heb laatste tijd voornamelijk battlefield 4 gespeeld en door tentamens erg weinig gespeeld. Dat merk je echt als je een tijd niet gespeeld heb dat het wat stroef loopt.

11. Niema94

Niema94 Active Member

Leuk Bevonden:
    39
    Leuk teampie, hoeveel chem krijgt Srna?

En als je mijn team zonder Depay en Bakkali bouwt kost het je maar 15k, maarja dat zijn wel gelijk de spelers die het verschil maken.

12. MennoO

MennoO Active Member

Leuk Bevonden:
    14
    Ja klopt die spelers horen eigenlijk wel in een silver eredivisie team. Vooral Depay lijkt me een heerlijke speler!

Srna heeft gewoon 9 chem omdat hij alleen linkt met bernard en dante. Combo Mandzukic Pato bevalt ook erg goed. Vooral Mandzukic zowel zijn schot is goed maar ook enorm sterk in de lucht.

13. AntraXxX

AntraXxX Bruce Springsteen

Leuk Bevonden:
    214
    Krijg je vandaag Eriksen in een pakje, denk je dat hij nog iets van 20-30k waard is zoals in het begin is hij nog maar 5-6k waard. Lol :9.

14. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Klote hè, dat had ik ook met Aubameyang en eerder met Thiago Silva (teleurstelling tov FIFA13 qua prijs).

15. Niema94

Niema94 Active Member

Leuk Bevonden:
    39
    Srna linkt met dante? Hoe dan haha.

16. FiDoDiDo007

FiDoDiDo007 Active Member

Leuk Bevonden:
    7
    Hij linkt niet positief, maar hij linkt wel ;-) . Echter Bernard is een sterke link. En enige andere verbonden speler is dus Dante. Je hebt genoeg ervaring om te weten hoe de chem dan zit ;-) . Srna heeft wel echt beestenstats hoor. Als goedkope IF op je bank en dan kan je hem bijna overal voor inbrengen :eek: .

17. Diamond3d

Diamond3d Member

Leuk Bevonden:
    0
    Gisteren ook een zilver team in elkaar gerommeld, tot nu toe nog geen 1x verloren en het speelt als een trein!

18. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    FiDo legt het niet heel duidelijk uit (voor mij iig :+), maar een RB heeft in de 4-2-2-2 opstellings slechts twee links. Één met de CB en één met de CAM. Als er één daarvan een sterke link heeft, heeft je RB al 9 chem.

19. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Net de Moustache cup gewonnen met m'n teampje. Honda blijft een enorme baas, nu 10 goals en 5 assists in 10 potjes. Wat een fenomenale spelers is dat. Cavani wordt ook steeds beter gebruikt en Lavezzi ook. Hulk heeft sommige potjes dat ie geweldig is, maar tegen spelers die weten dat ie links is en dus naar binnen moet komen, is het lastig.

Krijg je een gouden premium pack, is je beste speler De Sciglio en zijn je twee shinies een 700-coins zilvere ST en twee contracten. :lol: :emo:

20. Guido3bier

Guido3bier Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb vaak dat een formatie een tijd lekker loopt.. en dan ineens verlies je weer een tijd.. Dan probeer je iets nieuws, en dan gebeurt precies het zelfde..

Kan iemand mij een tip geven wat een goede formatie voor mij zal zijn? Ik speel zeer aanvallend en ben niet echt iemand die een bal voorgeeft en kopt, ik geef liever steek paasjes..

Deel Deze Pagina