Ik vind het nog wat te vroeg om dat te zeggen, heb ze nog niet allemaal geprobeerd en uberhaupt met de carbines die ik al wel heb geprobeerd maar een kill of 100 gemaakt dus uit de stats is ook nog erg weinig op te maken Maar tot nu toe vind ik dat de ACE 52 wel een beetje de rol van de UMP uit BF3 over kan nemen lage fire rate maar hoge range en hoge damage per kogel. Dus dat voelt wel vertrouwt Daarnaast vind ik de AKU 12 ook wel lekker aanvoelen Maar goed , moet eerst maar eens met allemaal wat meer spelen voor ik er echt een mening over ga hebben vanavond de G36C eens uitproberen
Ik zal de wapens die jullie aanraden is gaan proberen. Trouwens er is een achievement dat je met een M1911 pistol 45 kills moet maken. Maar die krijg je pas na 35.000 xp met je pistol. Kan je die pistol ook unlocken in de singleplayer?
die propaantanks vergeet ik elke keer , moet daar toch meer opletten zodat ik zulke mooie multi kils maak ik ben vanaaf ook wel weer online denk ik , voeg me maar toe voor degene die willen.
ja is idd ook wat overdreven , vanaf 3/4 man is prima edit: ik heb die update nog niet gehad trouwens en net weer een vastloper
Netcode is vandaag weer 3 keer niks. Gewoon en volle burst in iemand zijn rug en hij draait zich om en bam ik ben neer.
Nah heeft niks met echte lag te maken. Want het was zelfs een NL gast die zich omdraaide. DICE is er hard mee bezig was ik zo lees op twitter etc. Hopelijk is het snel beter. Btw Zavod is by far de beste map voor current gen consoles. Die map heeft een perfecte grote en heeft ook nog voertuigen zoals een echte BF map.
Timg237 wat is je Gamertag dan kan ik je vanavond toevoegen. Schil1 ik zal jou ook toevoegen. Zijn we al met zijn 5en een volle squad dus!
Als er Amerikanen in de server zitten lagt de server ook lijkt mij, dat heeft niet met die ene persoon te maken lijkt mij.
Ik kreeg net in beeld SPM in Division World. Krijg dat wel vaker, wat is dat en waar kan ik het checken?