Wtf, de Google Nexus 5 gaat maar 399kosten. Hoezo zo goedkoop? Heeft dezelfde specs als een Galaxy S4
Wees blij. Kan je tenminste eens voor een normale prijs een high-end telefoon kopen. Google hoeft er niet zoveel winst op te maken, die verdienen genoeg met die advertenties overal
Yaaaay mij telefoon ondersteund m niet \o/. Spoiler Kut chineesjes schiet eens op met m'n post Oh en Dulle heeft een Windows Phone .
32Gb wordt nog niet verkocht en de Nexus 5 heeft géén micro-SD slot. Zou dat voor jullie een dealbreaker zijn? Ik zit er zeer mee in mijn maag of 16Gb voldoende is. Ik heb de ruimte enkel nodig voor het offline beschikbaar maken van wat Spotify playlists.
16 GB is voor mij op zich genoeg maar omdat ik mijn telefoon heb geroot hebben mijn Nandroid backups ook ruimte nodig Het wordt tijd dat 32GB de standaard wordt
Oh serieus geen extern slot? Ik vind t wel fijn op vakantie/reizen om een zooi films/series erop te gooien dus zal het voor mij niet gaan worden dan.
Rayman Fiesta Run crasht bij mij als ik het level in het 7e blokje wil starten Heeft iemand hier dit ook al ervaren?
Nee een Cubot GT99 voor 88 euro . Weet je nog? De Oppo R819 vind ik ook wel een tof toestel, maar voor 88 euro kon ik de Cubot niet laten liggen . N1 is me gewoon te groot .
De Nexus 5 ondersteunt wel USB OTG dus je kan er bij wijze van via zo'n micro-USB naar USB adapter een 64GB USB stick aan hangen als je dat wilt
Ik heb een tablet(je) gekregen. Ik wil Super Hexagon kopen. Ik koppel mijn virtuele CC (3Vcash, €1,21 tegoed over). Game is €0,79. Ik klik op kopen. Het wordt geweigerd. Geld is wel al afgehouden. wut. Geef me mijn game. Waarom wordt het geweigerd? wtf kut google, steel mijn geld niet. En ga eens Paypal/iDeal gebruiken. edit: ok, ik zie het nu in de transactielijst. Ze willen nog een extra euro van me stelen, wat dus niet gaat.
Ik heb de r819 voor mijn vrouw besteld. Zelf wil ik de n1.(dus mijn Oppo find 5 is te koop) Sent from my Nexus 7 using Tapatalk