Boeien. Ze livestreamen tenminste. Vanaf volgende week veel SP zeiden ze. Heb niet heel veel met de game maar hoe de enemies aanvallen met meerdere tegelijk is een goed voorbeeld voor AC.
Hmm moet zeggen had niet veel met de game nog. Maar denk ik dat hem tweedehands wel een keer haal na deze beelden.
Ongelooflijk mooi. Laat gewoon zien dat de stukken uit de story trailer waarvan veel mensen zeiden dat het cutscene was, gewoon ingame is.
Schitterende graphics, maar ik hoop wel dat dat maar één level is en niet gelijk twee. Anders ben je echt zo door die acht singleplayer levels heen.
Ze wisten blijkbaar echt niet wat ze er op moesten zetten 250 severed limbs per uur.. wtf zegt dat,.. Ik denk dat je in Dead Rising 3 wel op 10000 kan komen in een uur is dat dan een duidelijk betere game? En is 85k polygonen veel voor een model? Zegt toch geen kut zonder vergelijkingsmateriaal.. de marketeer die dit bedacht heeft mogen ze voor de leeuwen gooien
Het is toch een waardeloze reclame? Als je geen goede info kan bedenken maak dan geen infographic maar gewoon een leuke poster ofzo