Van de week tomb raider benelux editie besteld bij hongkongtimes via bol.com lekker goedkoop en had toch nog een bon van 10 euro, levering was prima alleen is het de gewone editie en laat ik dat net niet leuk vinden want ik wilde perce de dlc en dat gaf de bestelling ook aan Mail hebben ze nog niet op gereageerd Verstuurd van mijn GT-I9505
Btw. Over 12game.. vriend van me had Batman voor de vita gepreorderd. Niet geleverd vorige week. Mail reageerden ze niet op. Na belletje zeiden ze dat de game nog niet uit was. :-/. Pas over 2 weken zouden ze het opsturen.
Sql-lek Nedgame gaf toegang tot gegevens 123.000 klanten Door Joost Schellevis, woensdag 6 november 2013 15:52, reacties: 30, views: 7.589 • Feedback Gameswinkel Nedgame kampte met een beveiligingsprobleem waardoor de gebruikersnamen, adresgegevens, telefoonnummers en slecht versleutelde wachtwoorden van bijna 123.000 klanten te downloaden waren. Dat meldt een anonieme bron aan Tweakers. NedgameKwaadwillenden konden de kwetsbaarheid misbruiken om de gegevens van alle klanten te downloaden. Het ging om een zogenoemde sql-injectie, waarbij aanvallers eigen tekst in een sql-query kunnen plaatsen om zo malafide database-queries uit te voeren. Sql-injecties zijn relatief eenvoudig te voorkomen. Een anonieme bron meldde het beveiligingsprobleem bij Tweakers via de klokkenluiderssite Publeaks, waarmee documenten vertrouwelijk en anoniem naar media kunnen worden gelekt. Tweakers heeft het probleem kunnen verifiëren. Nadat Tweakers het beveiligingsprobleem meldde bij Nedgame, werd het sql-lek binnen een uur gedicht; het is echter onduidelijk hoe lang het lek precies open heeft gestaan. In totaal stonden de gegevens van 123.000 klanten in de database van Nedgame. Daarbij ging het onder meer om naam, e-mailadres, huisadres, telefoonnummer en het versleutelde wachtwoord. De wachtwoorden waren slecht beveiligd: ze waren gehasht met het inmiddels achterhaalde md5-algoritme. Ook werd er geen salt toegepast op de wachtwoorden. Een salt is een extra waarde die aan een wachtwoord wordt toegevoegd voordat het wordt gehasht. Gebeurt dat niet, dan zijn wachtwoorden relatief eenvoudig te achterhalen via rainbow tables. In dit geval bleek dat ook mogelijk. De gebruikersnamen en wachtwoorden waren niet in één keer te downloaden: de uitvoer van het commando dat werd gebruikt voor de sql-injectie was beperkt tot 512 karakters. Wel hadden aanvallers een script kunnen schrijven om de gegevens van elk account één voor één te downloaden. Het is onduidelijk of er misbruik is gemaakt van het lek. Niels Thomassen, eigenaar van Nedgame, zegt dat hij er niet van uitgaat dat dat is gebeurd, maar geeft toe dat dat niet uit te sluiten is. Het bedrijf overweegt nog of het uit voorzorg de wachtwoorden van alle gebruikers zal resetten. Bron tweakers.net Ik heb direct nedgame een mail gestuurd voor het verwijderen van mijn account
Iemand ervaring met wowhd.com? Ik heb mijn One games daar gekocht en tot op heden nog niks mogen ontvangen. Het is nu bijna 9 dagen geleden.
Ai, wacht dan nog maar effe langer; duurt minstens 2-3 weken, als je pech hebt 4 weken. De reden waarom ik daar al jaren niets meer koop. (wel altijd aangekomen uiteindelijk, maar je moet dus echt geduld hebben)
Ah das minder.. één van de laatste keer dat ik daar iets ga bestellen. Games waren wel 47 euro. En nu is het opeens veranderd naar 60 euro
Is dit zuivere koek? http://www.cheaptech.nl/c-92762/xbox-360-accessoires 26,95 voor een wireless 360 controller? 22 euro voor een Wii U Pro controller? Kan dat wel kloppen of krijg je daar fake shit? Ze verkopen ook neppe Dr. Dre Beats headphones...maar kweenie of dat betekent dat alles gelijk fake is.
Die zijn fake man, zie de Xbox loze Guide-knop. Ik heb nog iets van 10 controllers voor je liggen, niet nieuw. Maar goed...
Hahah, nee ik ben zelf niet op zoek maar was een beetje aan het rondkijken. Ik heb ze voor de grap gemailt met de vraag of het originele of namaak shit is. Benieuwd naar antwoord, haha
Ah, zo! Ze waren weleens te krijgen voor zulke prijzen, maar dan bij de bekendere shops. Deze zijn fake, dat weet ik zeker. Ik moet zeggen dat er goede fakes te koop zijn, maar deze hebben waarschijnlijk alleen zo'n grijs bolletje zonder "X" of anders heel slecht nagemaakt.
Ik had een wired controller voor een tientje gekocht. Totaal niet goed maar op zich wel te doen met langzame games