Hoe komt iemand aan een spacedokter? Is toch zo´n zelf gemaakt voertuig door iemand? Maar vraagje, is de Dune Buggy te vinden in de online game? of te koop? Lijkt me toch wel vet die in mijn garage te hebben.
Die spacedoctor hebben ze vanuit de storymode naar de online versie gemod. Heeft niks met een kut 'software' te maken, er zijn hackers die R* iets te slim afzijn, dat hou je altijd;-) Die auto krijg je als je de storymode op 100% hebt dacht ik. Heeft te maken met die stukjes die je moet opduiken dacht ik. Die buggy kan je niet in je garage krijgen zo ver ik weet. je kan hem er wel in glichte.
Ja erin glitche etc heb ik niet zoveel zin in. Als het niet hoort hoort het niet dan zoek ik iets anders haha. Prutser, ik was je gister vergeten toe te voegen. Zal het vanavond even doen! Kreeg gister ineens 500K dus was te druk met dingen kopen haha.
Jij hoeft hem er ook niet in te hacken, jij hoeft hem alleen maar te duplicaten van iemand die hem al heeft.
Duplicate is niet moeilijk .. Je pakt gewoon de wagen en je brengt hem naar je garage . PS ik zoek hem ook nog
Wat dan ? Naar LSC en dan die tracker er afhalen . Net deed ik missie met iemand van lvl 152 die had een Adder Hij was dood ik pak gauw z'n adder was ik bijna bij me garage stond er ' This Verhicle Belongs to that player '( naam vergeten )
Je moet met de auto naar het vliegveld en dan achter in de titan parkeren. dan vlieg je naar je garage en dan moet je precies boven de garage er uit rijden en zorgen dat je precies voor de deur neerkomt, dan kan je hem zo naar binnen rijden. Komt best precies hoor