Fok jullie, game ook gekocht. Familie moet het alleen niet weten, krijg ik weer een preek dat ik mijn centen moet bewaren. Vruchteloze poging echter, want ik geef al mijn halve leven mijn geld uit aan games.
Hoe is BF4 op de 360? Heb me heel erg vermaakt met de beta (desondanks dat ik continu muppets in mijn squad had). En dat van een fervente COD speler... Zijn er bugs of issues? Ik heb begrepen van vrienden in mijn lijst dat je elkaar niet kan joinen?
Je kan geen squad creëren dus je moet een friend joinen en dan zijn squad joinen. Vervolgens blijf je bij elkaar. Ik heb vaak last van vastlopers, is het enige eigenlijk. Ik ben zelf ook een fervent CoD speler en vermaak mij hier prima mee. Ik ga over twee weken definitief voor de CoD editie want BF4 is leuk voor even. Zeker op current-gen want bijvoorbeeld Conquest is voor mij gevoel niet geschikt voor de current-gen. Is echt gebouwd voor 32vs32.
Daarom heb je ook maar A,B en C toch? I.p.v A-B-C-D-E-F. In de beta was het wel goed te doen vond ik. Ik heb BF echt uren achter elkaar gespeeld, en COD ben ik na 1-2 max. 3 uurtjes wel zat... Ghosts is namelijk een zware teleurstelling voor mij. Lag, te grote maps, campers... ik sla het denk ik een jaar over .
Vraagje: Game heeft 2 discs. Welke is de SP en welke de MP? Staat weer eens niet aangegeven. Ik wil weten welke ik moet installeren zodat ik normaal het spel kan laden. Vooral: Welke ik op de HDD moet zetten en welke ik alleen moet gebruiken om HD Pack en dergelijke te installeren. Heb van die gozer bij de Dixons wel een bonus wapen code meegekregen omdat de prijs vandaag 5 euro hoger lag dan een paar dagen geleden. Ik had de code uit de folder van deze week gemist waarmee je dus korting kon krijgen. Best wel aardig omdat zo te compenseren.
True, maar ben nog even met iets anders aan de gang. En COD SP eerst uitspelen denk ik. Bedankt Hybrid. Zal ze straks beide wel op de HDD gooien.
Zijn jullie ook steeds jullie savegame van je singleplayer kwijt? Ik ben al 3 x opnieuw begonnen? Dat had ik met bf 3 ook
nee had ik niet , ik heb de 1e dag een groot stuk gespeeld en de dag erna heb ik hem afgemaakt maar daarna de disc niet meer aangeraakt