Je bent een prima gast Freaky, je hebt zondag van begin tot eind ook prima gereden maar er moet me toch effe wat van het hart, gewoon goed bedoelde feedback. Soms stoot je mensen (lees: mij) een beetje tegen het hoofd met je opmerkingen en reviews, vooral als je net een race gewonnen hebt :b: Als je zo overdreven kritisch naar jezelf bent tijdens en na de race is dat niet altijd 100% op z'n plaats (zo voelt het bij me althans), en je kunt daar mensen mee voor het hoofd stoten die minder gefinisht zijn dan jezelf als je pech hebt :
Soms ben ik bijvoorbeeld best tevreden met m'n pace (soms ook niet), had ik het gevoel dat niet veel sneller kon, maar praat je m'n rondetijd best een beetje naar beneden, ookal rijd je zelf dan (net iets) langzamer. (meer van 'Ik had nog veel sneller kunnen zijn dan de tijd van Tender', slechtste kwalificatie ever!). Ietwat storend voor Tender die trots was op z'n snelle tijd, maar ook storend voor mensen achter jou en Tender, die ook heel erg hun best hebben gedaan om een goede tijd te plaatsen!
Nogmaals, gewoon goed bedoeld hoor, en verder ook niet wereldschokkend Weet dat je wel tegen een stootje kunt maar vond dat ik er nu toch even wat van moest zeggen.
Effe voorbeeldje:
Bescheidenheid siert de mens :b: Blijkbaar reed je het toch niet heel gemakkelijk (denk ik dan). Tot twee uur voor de race had je, als ik je mag geloven althans, alleen maar twee incidentele 1:25,7xx's gereden? Ik zou ook nooit zeggen dat ik gemakkelijk 1:25,4x rijdt.. Já ik heb het weleens gereden, maar met 1:25,7/8 ben ik ook al heel tevreden, want dat zijn ook al prima tijden. 1:25,6xx makkelijk rijden is bullshit wanneer je uiteindelijk op 1:26.1xx uitkomt. Iedereen rijdt z'n beste rondetijd altijd maar één keer, alle andere rondjes zijn langzamer dan die ene, en dat geeft ook niet.
Jij duikt onder de 1:25.43x dus? (clean).
Elk van jullie is sneller als ik wanneer hij telkens, rondje na rondje, z'n eigen persoonlijk record kan rijden maar dat is gewoon niet reëel. Je bent zo snel als je bent in een race, op de lange termijn, niet zo snel als je pb (overigens heb ik nog altijd de snelste pb denk ik). Als je sneller kunt moet je het doen, anders kun je het niet
Mwahh, wanneer je eerst iedereen op het hart drukt om heel voorzichtig de eerste bochten in te gaan is het geen kunst om daar wat posities te pakken.
Een laatste dingetje nog De laatste races valt één dingetje me haast elke keer op en het werd grappig In nagenoeg álle gevallen waar je niet eerste kwalificeert, maar 2e of 3e, zeg je na afloop dat je in je beste rondje precies het verschil liet liggen tussen de poletijd en jouw tijd (meestal in de eerste of laatste sector), of zelfs nog iets meer dan dat verschil. Stel Witteveen rijdt ergens pole met 1:20.3, en jij rijdt 2e met 1:20,8, dan kun je er de klok op gelijk zetten dat er een sector is waar je dan 5 tienden liet liggen Ik kan er dan wel om lachen en bied dan meestal eroverheen dat ik zelf ook nog wel ergens 3 seconden liet liggen (laat eigenlijk ook altijd wel ergens wat liggen natuurlijk, dat doen we allemaal!), maar het viel me gewoon beetje op :b:
Laat het duidelijk zijn, je bent een prima gast, een heel snelle racer die ook nog eens enorm snel gegroeid is qua snelheid in een korte tijd, maar dit moest me gewoon effe van het hart :b: :b:
Hij ligt mij ook uitstekend, heb er zin in om zondag weer ten strijde te trekken
Dat sowieso!
Dat was vervelend ja, voor ons allebei Weet nog niet precies wat er gebeurde, ga het nog terugkijken, maar tijdens de race was ik verrast door het moment waarop je remde/moest remmen. Kan natuurlijk nog steeds 100 dingen betekenen..
Laatst bewerkt: 5 nov 2013