Xbox One vs. PS4

Discussie in 'Algemeen' gestart door Dusky Demon NL, 26 mei 2013.

  1. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    Bedoel er meer mee te zeggen dat MS het alsmaar profileert dat Skype in zoveel landen te verkrijgen is en dat ze altijd weer een aantal landen eruit pikken voor dergelijke acties. Hetzelfde dat je overal leest hoe fantastisch Netflix is en wat een gigantisch aanbod ze hebben...ja...dat klopt...in Amerika wel ja...
     
  2. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Maar dat is nu toch logisch want dat zijn de landen waar de Xbox alleen uitkomt momenteel? Ze proberen nu te promoten om Skype te gebruiken op Xbox One.
     
  3. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556
    Heb de dashboard video weer gekeken. Als je dit vergelijkt met 360, man dat is een wereld van verschil. Daar gaat alles ziek traag op hiermee vergeleken. Toen ze de Xbox One eerder dit jaar als een all-in-one systeem hadden aangekondigd, had ik zoiets van...meh...fuck this, gewoon alleen gamen. Ik merk echter de laatste tijd dat ik regelmatig Netflix aan zet, op X1 kan ik straks een filmpje kijken, daarna naar een game switchen en precies verder gaan waar ik was gebleven. Apps worden gestart in no time ook. Supernice.

    Ik begin MS' visie toch echt wel steeds beter te begrijpen. Nu hopen dat die hardware probleempjes worden gefixt en we hebben echt een mega-systeem. Om het maar zo te noemen.

    Nieuwe Ryse video, damn son!

    http://www.ign.com/videos/2013/11/08/ryse-developer-flythrough-york

    Ik wil een Witcher achtige RPG zien met zulke gebieden. Over Witcher 3 gesproken...Ryse takes the cake qua graphics, nou is W3 nog lang niet uit, maar toch.
     
    Laatst bewerkt: 9 nov 2013
  4. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.743
    Leuk Bevonden:
    1.942
    Hoe nice Ryse er ook uit ziet, ik mag toch wel hopen dat er binnen een jaar games komen die hier qua graphics (ruim) over heen gaan
     
  5. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556
    Betwijfel dat behoorlijk. Volgend jaar krijgen we games als Dragon Age 3, Witcher 3 en grafisch vind ik die echt niet zo mooi als Ryse. Ik heb Witcher 3 gezien behind closed doors tijdens Gamescom en de graphics vielen mij sowieso helaas nog erg tegen. We gaan het zien, maar Crytek staat natuurlijk wel bekend om super graphics.

    Meer dashboard footage

    http://gamingeverything.com/more-xbox-one-dashboard-footage/

    [yt]gpGVjtimaOM[/yt]
     
    Laatst bewerkt: 9 nov 2013
  6. X-Junk

    X-Junk GT: Reflex Xeros

    Berichten:
    4.059
    Leuk Bevonden:
    197
    Nee je ziet het verkeerd, want een console gaat alleen om het gamen roepen ze dan |:-
     
  7. Mallakai

    Mallakai Active Member

    Berichten:
    4.406
    Leuk Bevonden:
    1.570
    Is dat zo raar dat sommige vinden dat een console om het gamen draait? Voor jou misschien niet maar voor mij draait een console om het gamen andere meuk (behalve films checken) boeit mij echt helemaal geen reet.

    Daarom vind ik een PS4 een geweldig apparaat omdat daar verder niet zo veel onzin aan zit.

    Maar nogmaals een ander kan dit geweldig vinden, en dan kunnen er wel een paar NEOGAF gasten geqoute worden, maar zulke personen heb je overal.
    Ik zou daar niet eens aandacht aan besteden.
     
    Laatst bewerkt: 9 nov 2013
  8. MAD 1976

    MAD 1976 Useless info here...

    Berichten:
    9.044
    Leuk Bevonden:
    1.285
    Waarom kom je er dan zo vaak?:confused:

    Jij post er zowat de meeste quotes van....als je het zo zielig vind, bezoek het dan niet.:confused:

    Ja, logisch toch.|:-

    Zou jij de Xbone kopen als het geen games kon afspelen?
     
  9. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    Je kunt tegenwoordig beter vragen...zou jij een telefoon kopen als die alleen heel goed kan bellen?
     
    Laatst bewerkt: 9 nov 2013
  10. Schil1

    Schil1 GT : Schil1

    Berichten:
    1.298
    Leuk Bevonden:
    73
    :lol: idd nice one :thumbs:
     
  11. Nightbringer

    Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.896
    Leuk Bevonden:
    556
    Consoles gaan meer als pc's worden, je kunt er mee gamen maar ook veel meer mee. Dit vind ik dan weer geen slechte ontwikkeling zolang ik er ook maar goed op kan gamen.

    De telefoon vergelijking is wel grappig, ondanks dat Android betere specs heeft, gaan er genoeg mensen voor een iPhone of zelf nog een Windows Phone.
     
  12. MAD 1976

    MAD 1976 Useless info here...

    Berichten:
    9.044
    Leuk Bevonden:
    1.285
    Waarom toch altijd die vergelijking met telefoons....:confused:

    Maar goed; zou jij een telefoon kopen als die niet kon bellen?


    Maar de PS4 heeft ook multimedia crap, net zo goed als de Xbone.

    Xbone heeft het alleen wellicht wat uitgebreider, en met Kinect.

    Wil alleen maar aangeven dat de meeste gamers daarvoor niet de ene console boven de ander kiest, dat het dus echt bijzaak is.
     
  13. XtrordinarY

    XtrordinarY Active Member

    Berichten:
    400
    Leuk Bevonden:
    1
  14. Nightbringer

    Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.896
    Leuk Bevonden:
    556
    Het schijnt dat de update voor de One 500mb groot is, als het mee zit download ik die thuis met 5mb per sec :cool:.
     
  15. ZeroDarkFive

    ZeroDarkFive Member

    Berichten:
    231
    Leuk Bevonden:
    0
    Infinity Ward

    [​IMG]

    Thank you for all the feedback we've received for Call of Duty: Ghosts since launch!
    We hear you loud and clear.

    We're prepping fixes, & adding Search and Destroy to public matches on Friday, November 15th. (Pacific time)

    gelukkig:thumbs:
     
  16. XtrordinarY

    XtrordinarY Active Member

    Berichten:
    400
    Leuk Bevonden:
    1
    Ja hopelijk kunnen de servers dat aan. Miljoenen connecties die allemaal dezelfde patch moeten downloaden.

    Sent from my HTC One using Tapatalk
     
  17. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    Gaat wel mee vallen met die miljoenen oh. Tijdsverschil sowieso. Europa zijn de preorders echt low toch
     
  18. Nightbringer

    Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.896
    Leuk Bevonden:
    556
    We zullen zien, goeie test voor hun cloud service, 300,000 servers toch?
     
  19. Wooffa

    Wooffa Deus Ex Machina

    Berichten:
    1.497
    Leuk Bevonden:
    3
    Je vergeet alleen dat de meeste gamers niet op zo'n forum als deze zitten, maar mainstream consumenten zijn. Tig jaar geleden toen ik de originele Xbox kocht, was het qua gamen voor mij om het even tussen de PS2, Gamecube en Xbox omdat ik er ook niks vanaf wist. Enige reden dat ik toen voor de Xbox ging was de ingebouwde DVD-speler... (8)) Vind het nogal kort door de bocht om te zeggen dat het niks uitmaakt voor gamers in het algemeen. In mijn ogen is de X1 ook niet zomaar 'wat' uitgebreider op dit gebied dan de PS4, maar aanzienlijk véél uitgebreider.
     
  20. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    Ja toen waren er niet zoveel andere mogelijkheden he. Voor media dingen koop je voor nog geen 100,- een kastje. Bluray spelers nu ook cheap. In het begin kocht men nog een ps3 voor blu ray. Nah, dat argument dat mensen een console kopen onder andere voor de media dingen is verouderd denk ik.
     

Deel Deze Pagina