Sticky [Algemeen] PlayStation 4 [Deel 2]

Discussie in 'PlayStation Hardware' gestart door DulleNL, 24 okt 2013.

  1. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Weet iemand trouwens of er in de doos een 'speciale' HDMI kabel zit (in de Xbone doos zit toch zo een 1.4 geval?). Ik heb net een nieuw TV meubel, en ga mijn tv aan de wand hangen. Maar zodra ik dat doe gaat het een gedoe zijn om nieuwe kabels aan te sluiten. :+ Dus als die kabel niks speciaals is hang ik gewoon de PS3 HDMI kabel alvast aan mijn tv en plug ik die in de PS4 zodra ie er is. Wel zo gemakkelijk.

    ik vind het overigens vreselijk dat mijn tv daardoor zo een half metertje verder naar achteren komt te hangen. Wat gaat ie klein lijken :mad:
     
  2. LageTrial

    LageTrial Active Member

    Berichten:
    2.015
    Leuk Bevonden:
    17
    Haha heb me tv nu ook een paar dagen/weken opgehangen en vind het er heerlijk strak uitzien. Ik heb een nieuwe hdmi gekocht, 5 meter full hd 1.4 gold plated 3d alles voor €40. Niet dat die nu beter is dan een aldi kabel, al zou je het wel denken door de prijs. Maar ik moest een 5 meter kabel hebben omdat ik straks me PS4 zowel op me tv als naar een (pc) monitor wilt hebben.

    1.4 staat volgens mij alleen maar voor dat er stroom doorheen kan, zodat wanneer je je ps4 aanzet hij automatisch de tv op het juiste kanaal zet.
     
  3. AnubisNefer

    AnubisNefer Well-Known Member

    Berichten:
    7.480
    Leuk Bevonden:
    3.138
    Nieuwe tv kopen :cool:
     
  4. LageTrial

    LageTrial Active Member

    Berichten:
    2.015
    Leuk Bevonden:
    17
    4K is verplicht.
     
  5. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Gebeurt nu al met mijn huidige PS3 kabel (wat volgens mij eigenlijk de X360 kabel is :+)
    Wacht, waarom? :+

    edit: oh wacht, omdat ie zo klein gaat lijken? :p
     
    Laatst bewerkt: 9 nov 2013
  6. oneshot1tkil

    oneshot1tkil Active Member

    Berichten:
    2.424
    Leuk Bevonden:
    18
    PS4 mic heeft geen mute button :mad:



    Ik hoop echt dat het een fatsoenlijke mic is, meeste vrienden van mij zijn een beetje cheap dus die gaan geen nieuwe headset kopen :mad:
     
  7. LageTrial

    LageTrial Active Member

    Berichten:
    2.015
    Leuk Bevonden:
    17
    Dan zou ik gewoon alvast een hdmi kabel aanleggen, denk niet dat je het gaat merken in kwaliteit. Er was toen zelfs uit een test gekomen dat een Aldi hdmi beter was als een hdmi van €99.
     
  8. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    Dat vind ik een matig nieuwtje. Als ik online speel wil ik dat ding op mute kunnen zetten om iets tegen mijn zoon/vriendin te zeggen.

    @Dulle: waarom komt ie hierdoor een halve meter naar achteren te hangen? En dit is dus het moment voor een grotere tv.
     
  9. LageTrial

    LageTrial Active Member

    Berichten:
    2.015
    Leuk Bevonden:
    17
    Gewoon het plugje uit je controller trekken? Is denk net zoveel moeite om een knopje om te zetten.
     
  10. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Lol dat moet geen optie zijn natuurlijk. ;)
     
  11. oneshot1tkil

    oneshot1tkil Active Member

    Berichten:
    2.424
    Leuk Bevonden:
    18
    Jah, maar dan hoor je iedereen via je speakers , en dat wil je ook niet lijkt mij.


    Of je moet kunnen instellen dat je de stemmen alleen hoort als de mic plugged is.
     
  12. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Omdat ie nu al die tijd (vooraan) op een kastje heeft gestaan. Logischerwijs verhuist ie nu natuurlijk een stukje naar achteren als ik em aan de muur plak.

    Maar zo klein is ie toch ook weer niet?
    [​IMG]
    [​IMG]

    Waar zijn de dagen gebleven dat 32" werd gezien als huge. :+ (of 55cm in het geval van die ouderwets dikke tv's)
     
  13. LageTrial

    LageTrial Active Member

    Berichten:
    2.015
    Leuk Bevonden:
    17
    32 inch? :lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol:

    :lol:
     
  14. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    ik heb geen 32". ik vraag alleen waar die tijden gebleven zijn. ;) Je kunt met de tv's van tegenwoordig net 10 seconden genieten van de grootte voordat het alweer outdated is.

    edit: En dan nog is het niet netjes om iemand uit te lachen voor wat jij ziet als een 'te kleine' tv 8)
     
    Laatst bewerkt: 9 nov 2013
  15. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.485
    Leuk Bevonden:
    5.086
    De prijzen voor de tv's in die tijden waren ook niet mals :+
     
  16. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Nu zijn ze ook niet bepaald goedkoop. :+ Maar natuurlijk wel beter betaalbaar dan toen.
    Maar toch, techniek gaat té snel. :p Alles is te snel outdated. Alleen al in deze generatie ben ik geupgrade van 55cm naar 19" en van 26" naar 32" en nu dan 40"
     
    Laatst bewerkt: 9 nov 2013
  17. LageTrial

    LageTrial Active Member

    Berichten:
    2.015
    Leuk Bevonden:
    17
    Heb nu zelf 41 inch maar als ik overstap (ooit) op led ga ik denk toch maatje groter. Led maakt je tv sowieso kleiner lijkt het.
     
  18. ExquisiteSteez

    ExquisiteSteez Active Member

    Berichten:
    3.198
    Leuk Bevonden:
    909
    Ik had eerst een 26-inch Samsung LCD op mijn kamer staan.

    Heb een maand terug een Sony Bravia W6 32-inch LED-TV gehaald.

    Maar qua formaat zijn beide tv's gewoon hetzelfde. De Samsung heeft 2 grote zwarte balken (speakers). Het ontwerp van de Sony Bravia is zeer strak en heeft geen zwarte rand, alles is een en al beeld.

    Best vreemd. Het scherm is dus wel groter maar toch lijkt de Bravia iets kleiner dan andere 32-inch tv's. 8)

    Had achteraf misschien toch beter voor 40-inch kunnen gaan. Alleen zou 40-inch denk ik wel iets te groot zijn voor mijn kleine slaapkamer.

    Ach ja, ik ken mensen die hun console nog steeds op een 24-inch scherm aansluiten.

    Ik ga er sowieso op vooruit !!

    Ohh ja, mijn kamer is 3,30 x 2,70m.. echt fakking klein. :mad:
     
    Laatst bewerkt: 9 nov 2013
  19. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.485
    Leuk Bevonden:
    5.086
    Niks mis mee om je console aan een monitor aan te sluiten :+
     
  20. LageTrial

    LageTrial Active Member

    Berichten:
    2.015
    Leuk Bevonden:
    17
    Vind monitor's soms zelfs wel is beter. je zit veel actiever wat fijn is bij games al COD en BF, maar vaak heb ik gewoon geen zin achter een bureau te zitten en plof ik gewoon lekker op me bed.
     

Deel Deze Pagina