Xbox One vs. PS4

Discussie in 'Algemeen' gestart door Dusky Demon NL, 26 mei 2013.

  1. X-Junk

    X-Junk GT: Reflex Xeros

    Berichten:
    4.059
    Leuk Bevonden:
    197
    1-0 voor Cookie

    Het is altijd makkelijk om te roepen als je console diverse features mist dat je het niet van belang vind.


    Sent from my iPhone using Tapatalk
     
    Laatst bewerkt: 9 nov 2013
  2. xboxz

    xboxz Sinaasappelsap

    Berichten:
    484
    Leuk Bevonden:
    4
    Ik koop gewoon een nieuwe console voor de gameplay en nieuwe features. Graphics hecht ik ook wel waarde aan, maar ik heb liever een uitstekende gameplay met mindere graphics dan kut gameplay met uitstekende graphics.

    Zo had ik dat ook met Crysis 2. De game was hartstikke mooi en gelikt, maar ik vond de gameplay niet goed. Ik speel dan liever nog Fallout (dat niet echt geweldige graphics had), maar wel fantastische gameplay!

    Wat ik al eerder heb gezegd: beide consoles hebben hun charmes en beiden gaan succes hebben. Meningen zijn voor iedereen anders, als ik kijk naar de launch games, dan vind ik de X1 de meest interessante selectie games hebben.

    Laatst zag ik ook nog een reactie:
    Welke kan ik missen: Wii U of PS4?
    Welke kan ik missen: Wii U of X1?

    Zoveel verschillen wij niet :)
     
    Laatst bewerkt: 9 nov 2013
  3. Mallakai

    Mallakai Active Member

    Berichten:
    4.406
    Leuk Bevonden:
    1.570
    Hoezo is dat makkelijk? wat als je daadwerkelijk gewoon die features echt niet wilt?
     
  4. ZeroDarkFive

    ZeroDarkFive Member

    Berichten:
    231
    Leuk Bevonden:
    0
    Forza Motorsport 5: De weergave in de McLaren-fabriek


    [​IMG]

    Dan Greenawalt bezocht de fabriek McLaren en vond de assemblagelijn van de Engels fabrikant.

    Hij deelt met ons het voorrecht in een video van iets meer dan vier minuten.
    In het programma, McLaren , maar ook die van Forza Motorsport 5 met wat gameplay!

    klik op de url: http://youtu.be/WBwXs9IWq3Y
     
  5. ExquisiteSteez

    ExquisiteSteez Active Member

    Berichten:
    3.198
    Leuk Bevonden:
    909
  6. Alexknl

    Alexknl Well-Known Member

    Berichten:
    4.090
    Leuk Bevonden:
    2.604


    Die YT comments ook :+
     
  7. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    En wtf maakt het dan uit als die functies er dan toch toevallig bijzitten? Dan gebruik je ze toch niet? Games afspelen doet de One nog steeds hoor..
     
  8. Nightbringer

    Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.896
    Leuk Bevonden:
    556
    Dan maak je er geen gebruik van, niemand forceert je gebruik te maken van die functionaliteiten. ;) (dat lijkt me niet zo lastig)
     
  9. ExquisiteSteez

    ExquisiteSteez Active Member

    Berichten:
    3.198
    Leuk Bevonden:
    909

    Als de extra functies er niet bij zaten. Was de X1 als gamingconsole waarschijnlijk krachtiger geweest.
     
  10. Mallakai

    Mallakai Active Member

    Berichten:
    4.406
    Leuk Bevonden:
    1.570
    Ten eerste kun je wat rustiger aan doen met je toon in je posts, en ik heb niet gezegd dat ie geen games afspeelt toch?

    Dat is mogelijk, maar de functionaliteiten zitten er toch op, daarom ben ik ook blij dat ze er bij de PS4 niet zo aanwezig zijn of minder.

    Nogmaals dit is hoe ik erover denk, jij kan het bijvoorbeeld geweldig vinden en dat is alleen maar goed.
     
  11. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    Dat zou kunnen inderdaad.

    Ik vind het ook achterlijk dat er geen bundel zonder kinect komt die ze dan beter concurrerend hadden kunnen verkopen voor 400 piek, maar dat mensen 'klagen' over al die multimedia dingen die er toevallig opzitten kan ik echt niet begrijpen. Maar dat zal wel aan mij liggen.
     
    Laatst bewerkt: 9 nov 2013
  12. Nightbringer

    Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.896
    Leuk Bevonden:
    556
    Is ook niks mis mee, daarom zitten we hier ook op het forum ;)

    Mijn punt is vooral dat de meeste mensen meer van een console verlangen, ik ben zo'n iemand die m'n consoles gebruikt als media center enzovoort. Tegenwoordig moeten we meer kunnen met onze hardware en het is maar de vraag of gebruikers hier gebruik van maken.
     
  13. oneshot1tkil

    oneshot1tkil Active Member

    Berichten:
    2.424
    Leuk Bevonden:
    18
    Jup, dat lijkt mij ook.
     
  14. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.035
    Leuk Bevonden:
    5.854
    [​IMG]

    Editing is niet zo netjes, maar eindelijk een GIF waar ik op heb gewacht. Banderas _O_
     
  15. iMark 007

    iMark 007 Active Member

    Berichten:
    6.027
    Leuk Bevonden:
    152
    Krachtiger en goedkoper. Nu heb je de kans dat ze na een paar jaar alweer tegen de limieten oplopen van de console. Een krachtiger console heeft naar mijn mening een langere levensduur. Het moet toch weer een jaar of 8 mee. De PS4 zal ons grafisch ook over 5 jaar nog verrassen, net zoals de PS3 dit jaar nog deed. Bij de Xbox One zie ik dat niet gebeuren.
     
  16. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    Dat valt wel mee. De X1 reserveert 10% van zijn rekenkracht voor de OS om alle andere functionaliteiten te ondersteunen.

    Maar ik zie alleen nog steeds niet wat de X1 meer aan multimedia biedt dan de PS4. Sure de UI is er wel wat meer op toegespits maar qua functionaliteit zit er toch nauwelijks verschil tussen beide?

    Voicecommands en gestures komen ook op de PS4

    http://www.gamespot.com/articles/ps4-voice-and-gesture-control-confirmed/1100-6414680/

    DLNA en MP3 komen ws ook op de PS4:
    http://www.gamespot.com/articles/yoshida-addresses-ps4-s-lack-of-dlna-mp3-support/1100-6415882/
     
  17. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Komen waarschijnlijk ooks van Sony hecht ik geen waarde aan, dat soort beloftes hebben ze met de ps3 zelden waar gemaakt

    Denk dat de overhead die de X1 nodig heeft voor het snappen van die apps het meeste kost aan resources die je aan de developers van games kunt beloven

    En ik weet niet of ik het dat wel waard vind.

    Ze hadden gewoon een veel krachtiger machine moeten maken als ze alles tegelijk hadden willen kunnen doen
     
  18. ExquisiteSteez

    ExquisiteSteez Active Member

    Berichten:
    3.198
    Leuk Bevonden:
    909
  19. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    MS heeft aangegeven dat ze met de 10% aan de veilige kant zijn gaan zitten en dat met de tijd ws minder gaat worden. Maar goed, 10% is natuurlijk niet bijster veel.
     
  20. oneshot1tkil

    oneshot1tkil Active Member

    Berichten:
    2.424
    Leuk Bevonden:
    18
    Ik kan me nog goed herinneren toen MS zij dat ze 2 versies wouden uitbrengen. Dat was echt een goed idee geweest, eentje voor gamen en de andere met een media hoofdzaak.
     

Deel Deze Pagina