Onderhand zijn er echt de wereld aan toffe gifjes uitgekomen met betrekking tot de nieuwe console. Aangezien sommigen de moeite van het posten en verzamelen waard zijn heb ik deze thread aangemaakt:
Ik snap die gewoon niet. Iedereen vindt het altijd hilarisch, maar ik staar er altijd een beetje blanco naar en snap de grap niet. Het is niet zozeer dat de site PS4 minded is, maar dat de mensen die mooie gifjes kunnen maken PS4 minded zijn. De Xbox fans probeerden het ook, maar ze waren gewoon niet zo mooi/grappig etc.
Dat is denk ik niet de reden. MS heeft gewoon een paar vage acties uit gehaald en zet vooralsnog een minder sterke console neer. Het zijn op dit moment dus inkoppertjes qua gifs om ze pro-Sony te maken. Als echter straks blijkt dat PSN weer gehacked is en je 5 uur moet wachten op een updat zullen de pro-Xbox gifjes ook snel genoeg komen edit: @ Dulle: Neverending Story! Zielig stukje uit de film :cry:
Misschien de beste instellingen voor de komende weekjes: Over 3 weken gaat iedereen los (ik wou gewoon een Power Ranger gif posten )