Sticky Het Xbox One importeer topic

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Marno14, 9 aug 2013.

  1. Olivier_Twister

    Olivier_Twister Member

    Berichten:
    141
    Leuk Bevonden:
    0
    Ok mensen ik denk dat we bijna zeker kunnen zijn dat we op 22November een console gaan hebben. Toch zeker de mensen met een Day one edition op amazon.fr

    Bonjour,

    J'ai essayé de vous joindre au 09******* mais vous n'étiez pas là, j'ai donc passé un message à la personne que j'ai eu au téléphone.

    Je souhaitais simplement vous confirmer que votre commande a bien été validée. Malgré le fait que vous constatiez une rupture de stock sur notre site, un exemplaire vous a été réservé et vous devrez le recevoir, comme indiqué dans votre compte, le vendredi 22 novembre 2013.

    J'espère que ces informations vous seront utiles.

    A bientôt sur Amazon.fr !

    Cordialement,
    Alice G
     
  2. Nightbringer

    Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.896
    Leuk Bevonden:
    556
    Dat wisten we toch allang? Bij die van mij staat nog steeds 22 november en daar heb ik ook voor betaald ;). Met al die paranoide posts schieten we niks op, er staat dat ze hem 22 november bezorgen dus dan krijg je hem dan (mits je ervoor betaald) binnen.
     
  3. Stephan123

    Stephan123 Active Member

    Berichten:
    2.780
    Leuk Bevonden:
    1
    Je moet er niet van uit gaan dat je hem de 22ste ook heb. Duurt minimaal 2 dagen voordat je hem echt in huis heb.

    Send with Tapatalk HD for Android
     
  4. Surreallistic

    Surreallistic Forza!

    Berichten:
    2.096
    Leuk Bevonden:
    378
    Lezen is echt een kunst voor sommigen.... Er staat toch "als je er voor hebt betaald"
     
  5. Alexknl

    Alexknl Well-Known Member

    Berichten:
    4.090
    Leuk Bevonden:
    2.604
    Als je voor de Day One Delivery hebt gekozen (kost wat extras) wordt hij verzonden op 21 november en je krijg je hem 22 november thuis geleverd.
    Zo niet, duurt het inderdaad een paar dagen langer eer je hem in huis hebt. ;)
     
  6. Nightbringer

    Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.896
    Leuk Bevonden:
    556
    Precies, ik snap dat sommige mensen er wel wat over in zitten omdat het natuurlijk super tof is om los te kunnen gaan met een nieuwe console. Daarom is Amazon.fr ook een uitstekende keuze om je Xbox One weg te bestellen aangezien je daar Day One Delivery hebt, maak je hier gebruik van (betaal je wel flink wat extra) dan wordt jouw bestelling op de dag van de release geleverd. Oftewel bij de Xbox One ontvang je de bestelling op de 22ste.

    ;) anders had daar wel iets anders gestaan, zo moeilijk is het allemaal niet.
     
  7. Olivier_Twister

    Olivier_Twister Member

    Berichten:
    141
    Leuk Bevonden:
    0
    ookal is het maar 10 eurotjes verschil, toch krijg je ook uw geld terug van de Day one delivery indien je hem niet ontvangt op 22 november :)
     
  8. X-Seventeen-X

    X-Seventeen-X Forum lurker

    Berichten:
    383
    Leuk Bevonden:
    0
    Let trouwens op voor mensen met MP of geld op je Xbox account, deze zal niet meegaan bij het veranderen van je locale.

    Bron: via http://majornelson.com/2013/01/16/xbox-live-region-migration-is-now-available/
    Support document: http://support.xbox.com/en-US/billing-and-subscriptions/account-management/change-region

    Tekst uit support document:
     
  9. Nightbringer

    Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.896
    Leuk Bevonden:
    556
    Gaar, ik zie wel wat er dan gebeurd.
     
  10. Alexknl

    Alexknl Well-Known Member

    Berichten:
    4.090
    Leuk Bevonden:
    2.604
    Ow, en als ik nu dingen aanschaf of in ieder geval nog geld op mijn Engelse local account heb staan, en ik update naar Nederlandse local (wanneer deze uit is), ben ik dan ook alles kwijt?
     
  11. Surreallistic

    Surreallistic Forza!

    Berichten:
    2.096
    Leuk Bevonden:
    378
    Beste winkel waar je Xbox One kan bestellen

    En wat is het verschil dan met dit bericht? Daar staat toch dat het wél meegaat?
     
  12. Surreallistic

    Surreallistic Forza!

    Berichten:
    2.096
    Leuk Bevonden:
    378
    Ow wacht, dat is voor de 360

    Conclusie: nu Live kopen tm maart, daarna migreren naar NL, nieuwe Live en points kopen? Volgens mij heeft het dus nu geen zin om points te koen, als je naar Nl wilt migreren? Of je blijft op UK staan.
     
  13. X-Seventeen-X

    X-Seventeen-X Forum lurker

    Berichten:
    383
    Leuk Bevonden:
    0
    Xbox live gaat wel mee bij verandering locale, zie dezelfde bron.
    Overigens, je eerdere bericht, met de quote van The Watcher linkt naar hetzelfde document, met dezelfde tekst.

    Dingen die je aanschaft zouden wel mee moeten gaan, zie dezelfde bron. Points ben je idd kwijt als je weer veranderd in maart ja.
     
    Laatst bewerkt: 9 nov 2013
  14. Surreallistic

    Surreallistic Forza!

    Berichten:
    2.096
    Leuk Bevonden:
    378
    Ik neem aan dat de xbone vóórdat je je aanmeld met je account op UK gezet kan worden? Dan kan ik nu dus points kopen op de 360 (huidige regio nl), bij aankomst xbone de xbone op UK zetten, me aanmelden en klaar. Daarna niet eerder naar andere regio voordat je points op zijn?

    En is dlc die ik in november binnenhaal en daarna migreer naar andere regio nog wel beschikbaar in de nieuwe regio?
     
  15. Egozu

    Egozu Member

    Berichten:
    240
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb nog 2 maanden gold, kan ik dus beter nu direct verlengen?
     
  16. X-Seventeen-X

    X-Seventeen-X Forum lurker

    Berichten:
    383
    Leuk Bevonden:
    0
    Je eerste vraag durf ik niet te beantwoorden. Omdat je eerste locale change van NL naar UK is. Dit zou je dan moeten kiezen voor je je account kiest. Volgorde hiervan wordt belangrijk dan.

    Dlc zou moeiteloos mee moeten gaan, mits deze ook beschikbaar is in je nieuwe locale en al op je xbox staat, dus niet "gekocht maar niet gedownload" (die ben je wel kwijt)

    Xbox live zou je inderdaad beter nu kunnen regelen, zou als t goed is geen problemen op moeten leveren bij locale change, maar doe t zelf voor de zekerheid ook nu.
     
  17. Surreallistic

    Surreallistic Forza!

    Berichten:
    2.096
    Leuk Bevonden:
    378
    Kwijt is ook echt kwijt, of zodra je dan weer terug gaat zie je het weer?
     
  18. Sen

    Sen Active Member Hoofdredacteur

    Berichten:
    4.521
    Leuk Bevonden:
    378
    Dat met die punten is echt heel nasty, geen idee hoe ik dat moet oplossen dan. Het zou echt suf zijn als ik een andere gamertag moet maken om daar tijdelijk op te spelen, bovendien zit ik dan weer zonder Live...
     
  19. Nightbringer

    Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.896
    Leuk Bevonden:
    556
    Ben daar ook wel even benieuwd naar, ik heb net m'n Xbox live profiel verlengt (13 maand) en 4200 punten erop gegooid.
     
  20. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Op support staat toch dit? Wat er mee gaat.

     

Deel Deze Pagina