Sticky Het Xbox One importeer topic

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Marno14, 9 aug 2013.

  1. Sen

    Sen Active Member Hoofdredacteur

    Berichten:
    4.521
    Leuk Bevonden:
    378
    Ja, dat zegt Major Nelson ook, maar in het bijgaande document staat dat ze NIET meegaan en dat je ze eerst moet uitgeven.
     
  2. The Watcher

    The Watcher I'll Be Watching You

    Berichten:
    960
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoe werkt dat bijvoorbeeld als je nu bij de xbox 360 bf4 premium koopt gaat dit dan ook mee naar de Xbox one
     
  3. X-Seventeen-X

    X-Seventeen-X Forum lurker

    Berichten:
    383
    Leuk Bevonden:
    0
    Waarschijnlijk is kwijt ook echt kwijt, maar daar staat niks over in het support document.

    Over Xbox Live staat het volgende in het support document:

    "Any time left on your Xbox LIVE Gold Membership will be moved with your account to the new region.

    If Xbox LIVE Gold Memberships aren’t available in your new region, your current Xbox LIVE Gold Membership will remain active but might not work anymore.

    Cancel the membership at your My account page to stop recurring billing for the membership if you find that it can’t be used in your new region.

    If you can use it in your new region, go to your My account page and update your membership with a payment option that works in your new region. If you don’t make this update, your Xbox LIVE Gold Membership will be canceled after you’ve used up your remaining paid time."


    Zoals ik het lees, zorg ervoor dat je Xbox Live abbo doorloopt tot nadat de Xbone launch in NL is geweest, ander moet je een betalingsoptie hebben die geldig is in het land dat je hebt aangegeven (bijvoorbeeld UK of Ierland). Dit betekent waarschijnlijk een creditcard met een adres in dat land (UK/Ierland enz.)

    Als je goed kijkt Hybrid, staat er boven nog iets *)

    Other things are potentially affected, such as:

    •Memberships and subscriptions
    •Licensed digital content (like games, video, and music) that you’ve already bought
    •Services you get through your Xbox console
    •Funds in your Microsoft Account
     
  4. Nightbringer

    Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.896
    Leuk Bevonden:
    556
    Ik wacht het wel ff af dan, ik sluit hem wel aan en zie wel wat er gebeurd :). Al is het best wel zorgelijk dat m'n € 50,- dan ineens verdwijnt.

    Kan ik trouwens niet gewoon de locatie wijzigen? Of zal het dan mis gaan met billing en dat soort dingen? (locatie van de xbox)
     
  5. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Ja. Je krijgt de optie als je BF4 voor next gen opstart en hij ziet dat je al een account hebt op de 360 en BF4.
     
  6. Insane/Erret

    Insane/Erret If in doubt.. Flat out

    Berichten:
    1.575
    Leuk Bevonden:
    108
    Mijn net aangeschafte 50 eu ook pleite straks, goed gelezen net en je bent je geld gewoon kwijt straks, kan niet mee naar een andere region.. wat ga ik nu toch eens doen met die 50 eu... je avatar gaat wel mee?? Anders koop ik wel zooi outfits
     
  7. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    XBL blijft toch gewoon?
     
  8. Leis

    Leis Arkham Knight / 2015

    Berichten:
    4.340
    Leuk Bevonden:
    7
    Gamertag + live gaat mee. De rest blijft achter volgens mij?
     
  9. Max_Payne

    Max_Payne Active Member

    Berichten:
    187
    Leuk Bevonden:
    0
    Eigenlijk is dat toch raar dat het niet meegaat. Zeker dat nu heel veel mensen moeten importeren om een xbox one te kopen. Hopelijk komen ze die mensen tegemoet en laten ze de points staan.
     
  10. The Watcher

    The Watcher I'll Be Watching You

    Berichten:
    960
    Leuk Bevonden:
    0
    Om aan wat onrust een einde te brengen. Heb net online mijn regio geweest. Je kijkt daarna bij billing History dan zie je daarna boven rechts in de hoek je gamerpoints staan.

    Deze gaan dus over!!! Bij mij staan ze er gewoon nog op!

    You have 770 points
    IE - (Ierland) Personal Account

    Persoonlijk denk ik als je hem switcht naar Amerika of Engeland dat je dan wel een probleem hebt. Dit omdat deze een andere valuta hebben. Grote kans is dat het dan niet meegaat. Dit omdat ze niet gaan omrekenen.
     
    Laatst bewerkt: 10 nov 2013
  11. Nightbringer

    Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.896
    Leuk Bevonden:
    556
    In Ierland werkt de voice niet, toch?
     
  12. The Watcher

    The Watcher I'll Be Watching You

    Berichten:
    960
    Leuk Bevonden:
    0
    Those five supported regions are the U.S., U.K. Canada, France, and Germany. Australia, Austria, Brazil, Ireland, Italy, Mexico, Spain, and New Zealand will still launch in November, but they can shout "Xbox On" in their respective languages until their faces turn blue, for all Kinect cares.

    http://www.gamesradar.com/voice-commands-xbox-one-work-only-5-regions-launch/

    Als je taal op Engels zet moet het werken neem ik aan

    p.s. en noord Ierland behoord tot de U.K. dus... :D
     
    Laatst bewerkt: 10 nov 2013
  13. Servantes

    Servantes Well-Known Member

    Berichten:
    8.978
    Leuk Bevonden:
    3.322
    MS Director of Product Planning Albert Penello has responded with more details, explaining that, at launch the Xbox One will support eight languages / dialects: English (US), English (GB), French, Spanish (MX), Spanish (ES), Italian, German and Portuguese.

    That said, some voice features -- like the "Xbox On" command -- will not be available everywhere at the start, with only the US, UK, Canada, France, and Germany set to receive them out of the gate. As Penello explains it, users will select their language first, and then get a list of countries it's supported in.
     
  14. Nightbringer

    Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.896
    Leuk Bevonden:
    556
    Dus in Ierland zou het wel kunnen maar dat zou eerst nog niet werken? (als ik het goed begrijp)
     
  15. MAD 1976

    MAD 1976 Useless info here...

    Berichten:
    9.044
    Leuk Bevonden:
    1.285
    Films huren??:confused:
    Of nog snel digi een 360 game kopen die je nog niet had?
    .....was dat niet de reden die ze gaven voor uitstel in oa NL?
    Dat slaat dan ook nergens op...
     
  16. Lali20

    Lali20 Member

    Berichten:
    20
    Leuk Bevonden:
    0
    Een aantal Xbox One-consoles is te vroeg geleverd in de Verenigde Staten, waardoor er al een aantal details zoals de opstarttijd en omvang van de spellen bekend zijn geworden.

    De Amerikaanse winkelketen Target leverde een aantal Xbox One-consoles al deze week, meldt Engadget. De officiële lanceerdatum ligt op 22 november.

    Een van de personen die de console al in handen kreeg klokte de opstarttijd, die op zeventien seconden zou liggen. Ook was het mogelijk om de softwarewinkel (foto) te bezoeken en daardoor de omvang van enkele spellen te bekijken. Onder meer FIFA 14 (8 GB), Forza 5 (31 GB) Dead Rising 3 (19 GB) en Call of Duty: Ghosts (39 GB) waren beschikbaar.

    Eerder maakte Microsoft bekend dat de nieuwe console niet zal werken zonder de zogenoemde 'day one'-patch, een update die bij de eerste keer opstarten van de spelcomputer wordt geïnstalleerd en het gebruik ervan mogelijk maakt. De gelukkige gamers die de console nu al in handen zouden de patch, die volgens de berichten zo'n 500 MB groot is, al hebben kunnen downloaden.

    Je zal diegene maar zijn. Jaloers
     
  17. Flavourlicious

    Flavourlicious Game Developer Moderator Redacteur

    Berichten:
    8.014
    Leuk Bevonden:
    1.409
    Ze zijn ook allemaal gebanned tot 22 november.
     
  18. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Niet gebanned. Console kan gewoon niet inloggen op Live tot kort voor de launch. Console kunnen ze verder gewoon gebruiken en hun GT werkt gewoon op de Xbox360.
     
  19. Flavourlicious

    Flavourlicious Game Developer Moderator Redacteur

    Berichten:
    8.014
    Leuk Bevonden:
    1.409
    "Your console is banned" staat er als je probeert in te loggen met je XO. :)
     
  20. Servantes

    Servantes Well-Known Member

    Berichten:
    8.978
    Leuk Bevonden:
    3.322
    Ja pcies aleen de console is gebanned niet het account zelf.
     

Deel Deze Pagina