Xbox One vs. PS4

Discussie in 'Algemeen' gestart door Dusky Demon NL, 26 mei 2013.

  1. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.035
    Leuk Bevonden:
    5.854
    Consoles doen nooit mee aan BTW actie. :+
     
  2. MAD 1976

    MAD 1976 Useless info here...

    Berichten:
    9.044
    Leuk Bevonden:
    1.285
    Ja.:thumbs:
     
  3. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#NEKDIE#NEKNEKNEKNEK

    Berichten:
    11.693
    Leuk Bevonden:
    17.901
    Wel toch? :+
     
  4. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    Nee. Nog nooit in afgelopen 6 jaar ofzo
     
  5. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Ok dt is beter. Als ik nu de L2/R2 wil indrukken doe ik dat met het 2e kootje van de vinger i.p.v. het 1e kootje.
     
  6. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    17 seconden is inderdaad erg lang, maar er staat echter niet bij of dat alleen de 1e keer is/was.

    Ik vind beide consoles hun pluspunten hebben. Maar gezien mijn backlog atm weet ik zeker dat ik op 1 console genoeg te gamen heb. Daarnaast wil ik van een console de beste graphics. Wanneer ik de console met de mindere graphics zou hebben zou dat toch altijd enigzins knagen.

    Als ik een multiplayer-gamer was zou ik ws meer twijfelen. Ik vermoed dat komende gen MS dit nog steeds beter voor elkaar heeft.

    Voor mij zijn het echter vooral SP games en rare bijzondere spellen. Voor beide genres en voor de beste graphics kan je dan het beste voor een PS4 kiezen.

    Echter de launch line-up: X1 > PS4. Maar dat ga ik overleven....hoop ik
     
  7. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    Dit bedoel ik XD. Zeiken om de controller dus daarom nooit PS. Dash. Who cares. Multimedia heb je dan toch op je Xbone... Beetje gamer kijkt daarover heen. Kijk, als je het geld niet (er voor over) hebt ok. Maar ik vind dat beetje loze argumenten
     
  8. Nightbringer

    Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.896
    Leuk Bevonden:
    556
    En als je het niet overleeft koop je toch nog een X1? :+

    Ik denk dat iedereen zich goed gaat vermaken met hun nieuwe console, Killzone of welke MP shooter is sowieso uren speelplezier.
     
  9. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    Welke multimedia? Ik snap het nog steeds niet.

    kotaku.com/the-guy-who-got-the-xbox-one-early-isnt-banned-for-lif-1461593586

    Tof interview over de persoon die de X1 eerder kreeg. Opvallend: je moet een kwartier wachten voordat je kan spelen! Opstarttijd van 17 seconden en in de comments lees ik iets over dat je geen achievements kan halen als je offline bent?

    Verder heeft MS dit weer kut met peren aangepakt en zijn ze weer achteraf damagecontrol aan het uitvoeren.

    edit: de consoles naast elkaar

    [​IMG]
     
    Laatst bewerkt: 10 nov 2013
  10. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Controller kan ik inkomen, maar multimedia? Je koop voor te gamen.... Voor mij hoe minder crap erop hoe beter.
     
  11. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.599
    Leuk Bevonden:
    8.702
    Allemaal leuk en aardig, maar Ryse komt van een van origine PC developer, die is veel beter gewend aan het maxen van deze hardware dan een van origine console developer. ;)
     
  12. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Hoe bedoel je kwartier wachten voordat je kan spelen?
    Vind 17 seconden helemaal niet zo lang btw. Zeker voor een cold start.
    Verder vind ik het gedoe over die ban wat overdreven. Alles is nog niet in plaats alleen voor gamingsites etc die iets getekend hebben en dan knalt Target opeens de console uit de deur. Tuurlijk dat er wat dingen zijn die wat bellen laten rinkelen. Gewoon prima opgelost.
     
  13. Servantes

    Servantes Well-Known Member

    Berichten:
    8.982
    Leuk Bevonden:
    3.324
    Als er echt leuke titels op de playstation komen komt die hier ook zeker wel in huis.
    Maar zal wel over een jaar pas zijn ofzo.
     
  14. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    Als je al een xbone hebt. Maar je ziet toffe games op ps4. Dan laat je je toch niet tegenhouden door de controller alleen.. plus nu ik de controller heb gevoeld ben ik overtuigd dat die controller perfect js
     
  15. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Nee precies. Bedoel te zeggen dat een controller wel direct van invloed is op het gamen (de core business van een console) en multimedia gewoon iets extra's is.
     
  16. Zumpelvelder

    Zumpelvelder Active Member

    Berichten:
    1.689
    Leuk Bevonden:
    618
    Weet niet hoe de meeste mensen hier gamen, maar voor mij is het puur een vorm van ontspanning, en wat is dan nou een kwartier(tje) om je console in gereedheid te krijgen? Lijkt wel alsof hier mensen al in de stress schieten wanneer ze niet binnen 5 seconden in een game zitten en kunnen spelen, holy shit!

    Is toch logisch dat het een eerste keer even duurt met het downloaden van de 'day one patch' en het juist instellen van o.a. je account.

    Als de console vanaf dan altijd in 17 seconden kan opstarten ben ik helemaal tevreden.. 17 seconden, de gemiddelde scheet die ik laat duurt langer. O-)
     
  17. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Langer dan een WiiU install kan het niet duren. :+
     
  18. Nightbringer

    Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.896
    Leuk Bevonden:
    556
    En Xbox Live was volgens mij ook nog niet helemaal ''klaar''. Ach over 12 dagen kan ik zelf los en zal ik eens even zien of ik wat footage voor XBW kan regelen.
     
  19. X-Junk

    X-Junk GT: Reflex Xeros

    Berichten:
    4.059
    Leuk Bevonden:
    197
    Ik zou zeggen reageer dan gewoon niet als je niet fatsoenlijk kunt reageren.
    Beetje respectloos.

    Het zijn voor mij de redenen om voor een Xbone te gaan en niet een PS4.
    Al die punten vind ik persoonlijk beter op een Xbone.
     
  20. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    Reageer dan gewoon niet als je mn volledige post niet leest. Ik had het niet over in plaats van... waar het op lijkt is dat veel mensen hier die eerst voor een ps4 gaan nog gewoon open staan voor de xbone later. In tegenstelling tot vele xbox aanhangers die helemaal niks van de ps4 moeten hebben

     
    Laatst bewerkt: 10 nov 2013

Deel Deze Pagina