Hee Jongens,
ik heb een paar vraagjes omtrent de Xbox one, ik hoop dat jullie mij verder kunnen helpen.
Ik heb geruchten gehoord over dat je voor ongeveer 3 maanden geen DLC's kunt kopen als je, je Xbox One importeert uit Duitsland. Ook staat er op deze site(
https://live.xbox.com/nl-NL/accountmigration) dat je valuta niet meegaat als je van regio veranderd.
ik heb nog ongeveer 25 euro aan xbox live tegoed, mijn plan was om hiervan Battlefield 4 premium te kopen, want ik had gehoord dat je premium lidmaatschap gewoon meegaat als je van xbox 360 naar xbox One gaat. ik ben zelf niet in het bezit van Battlefield 4 voor de xbox 360, wel heb ik dit spel voor de xbox one gepreorderd.
mijn vragen zijn,
Zijn die geruchten waar?
Hoe moet ik dat premium lidmaatschap overdragen, moet ik dat premium bestand op een USB zetten of is dit account gebonden?
Kan ik wel een premium lidmaatschap overdragen naar de Xbox one, als ik geen battlefield 4 heb?
Ik heb battlefield 4 gepreorderd in Engeland en mijn Xbox one in Duitsland, mijn premium membership koop ik via xbox marketplace in Nederland, gaat dit problemen geven?
Alvast bedankt,
Jack
Klik om te vergroten...